A hazug Miion Aria

by

Nehéz meghozni a negatív döntéseket, tulajdonképpen nekem is több mint két hónapba került. Sajnos nem bírom tovább magamban tartania sérelmeket hazugságokat, ezért egyszer és mindenkorra lezárom, életemnek ezt a szakaszát. Tudom az a pár ember aki elfogult, a cikkemben szereplő személy irányában természetesen azt fogja írni erre a bejegyzésre, hogy hazugság, majd megpróbálnak elkápráztatni titeket különféle, idegen szavakkal, amiknek még ő maguk sem tudják a jelentését, de legfőképpen a lényege az lesz ezeknek az írásoknak, hogy Miion Aria nem ilyen! Erre csak azt tudom mondani, hogy ez szubjektív, van akivel ilyen és van akivel nem. Ezt ő maga dönti csak el, hogy kivel milyen, akár szimpátia vagy szépség alapján, vagy esetleg a befolyásoltság is szóba jöhet. Mindenesetre a lényeg az, hogy ők körülbelül 10-en vannak, és ezt a cikket viszont több ezer ember fogja elolvasni, és így képet kaphat egy másik ember (én) véleményéről, és talán tanulhat belőle, hogy ne járhasson így mint jómagam! Nos akkor vágjunk bele!

Miion Aria

Miion Aria
Idén januárban eléggé rossz lelki állapotban voltam, talán köszönhető volt ez a télnek is, persze én akkor ezt nem így láttam, olybá tűnt a világ, hogy reménytelen számomra. Miion Aria blogját olvasgattam, megtetszettek a gondolatai, leginkább úgy tudnám ezt kifejezni, hogy emberinek tűnt! Írtam neki, és már másnap felvet MSN-re. Tökéletesen eltudtunk beszélgetni mindenről, megkedveltük egymás társaságát, és sokat segített nekem. Úgy három hét múlva teljesen visszanyertem valódi önmagam. Mivel nem vagyok egy hálátlan ember, és amúgy is kedveltem őt, mivel okos értelmes beszélgető partner volt, így a kizárólagos virtuális ismeretségünk tovább folytatódott. Nemsokára azonban elkezdtek gyülekezni a viharfelhők. A jól ismert Kenny Catastrophe igazi nevén Kató Richárd, kivetette a hálóját Miion Aria-ra. Persze erről én mit sem tudtam, csak azokból a levelekből értesültem amiket Kenny Catastrophe, írt nekem, szurkálás ként. Nem tudom miért volt ez számára fontos, hogy én megtudjam azt, hogy ő azaz Kenny meleg, és hogy Miion Aria-val jár, mivel én 100%-os heteró vagyok, persze gondolom ö nem így hitte.
Végül Kenny Catatrophe, szurkálása addig fajult, hogy leírtam a véleményemet róla,ami gyökeresen az ellenkezője volt annak, amit korábban gondoltam. Semmi furcsa nincs ebben, hiszen akkor amikor a pozitív dolgokat írtam akkor ő épp úgy viselkedett velem és amikor a negatívat akkor meg úgy. És ekkor jött Miion Ária részéről a teljes Pálfordulás. Ő és a tavaly nyárról jól ismert csapat akinek fővezére Hoolie Scene, és Kenny Catastrophe volt, és néhány újabban hozzájuk csapódott zavarodott nem identitású kislány, akiket könnyű befolyásolni, (bár azt korábban nem értetem, hogy a heteró kislányok mit esznek a homoszexuális fiatalembereken (Kenny, Hoolie), itt csak egy válasz lehetséges számomra, az hogy befolyásolhatók!) összefogtak, és egy lejárató blog bejegyzést készítettek rólam, amit mindnyájuk internetes naplójában leközöltek, sőt még egy külön blogot is létrehoztak rólam, ahol képeket is tettek fől személyemről. A képekkel csak az volt a baj, hogy sosem láttak, és fogalmuk sincs a kinézetemről és a nevemről sem. Ezekben a bejegyzésekben minden benne volt ami rosszat el tudtak képzelni. Ez nem annyira zavart, engem, mindinkább furcsa volt, hogy eközben az MSN beszélgetéseink alkalmával Miion Aria, folyamatosan a barátságáról biztosított. Többször rákérdeztem, ha barátok vagyunk, miért vesz részt a lejáratásomban, de a magyarázat mindig meg volt, „nem úgy gondolom, nem úgy értem” Persze ezek után már nem tudtam úgy gondolni többet Miion Aria-ra, mint azelőtt, és a tegnapi napon jutottam el addig, hogy leírom ezt a történetet.
Gondolj bele kedves olvasó, ha te veled csinálják ezt akkor mit teszel. Könnyen lehetséges, hogy nem ilyen keveset mint én. Ugye? Persze Miion Aria, magával is küszködik sajnos, mivel disszociáció (többszörös személyiség) tüneteit mutatja. Sajnálom érte, de ettől még ő épp eszű, és nem bocsájtom meg neki a felém irányuló rossz indulatot. Kérek mindenkit, vigyázzon vele és tanuljon az én példámból.
Kérem a fent említett embereket mielőtt kommentárt, írnak, számoljanak 10-ig, vagy újra olvassák el a bevezetőt.

Szerző: Frances Horror.

Címkék: , , , ,

15 hozzászólás to “A hazug Miion Aria”

  1. shen. Says:

    én nem hagyom hogy hülyét csinálj a barátomból emberek százai előtt.
    követelem hogy kérj tőle bocsánatot a rágalmazásért.
    nem gondolom hogy jogod van róla ilyen véleményt alkotni ilyen formában.
    nemismered.
    egyáltalán.
    semennyire.

  2. FŰrészPOR Says:

    Hmmm … Miion 🙂
    Te sem ismerheted és az sem aki azt mondja,hogy ismeri:)
    Nem is fogja ismerni igazán senki!
    mondjak valamit a meleg témára?
    DIVAT
    xD
    Elég béna dolog,de akinek ez jó móka hát hajrá!
    Kenny… xD
    Jézusom….
    Most úgy írtok róla mintha valami hatalmas nagy celebek lennének közbe meg hú de nagyon nem:)
    Esetleg napiszar gyanus a dolog….
    De könyörgöm… most ilyen példátlan emberi lényeket kell mutogatni és beszélni róluk?
    Úgy hiszed,hogy ez nekik rossz?
    Csak a hírnév kell nekik:)
    És hogy mi az ára? az senkit nem érdekel!
    Szerintem nem a külsővel van baj,hanem az aggal… a felfogással… a gondolkodásmóddal….
    De minek is erőlködöm belőlük nőlnek ki az új követhetetlen “moderálva”:)

  3. Frances Horror Says:

    Direkt megkértelek rá titeket, hogy olvassátok el az első fejezetet, mielőt írtok kommentet. Abban benne van világosan, hogy velem ezt tette, és ez nem rágalmazás egyszerüen ezt tette.

  4. shen. Says:

    Valakit hazugnak nevezni , különösebb ismerettség nélkül nem rágalmazás?

  5. Frances Horror Says:

    Számomra hazug az az ember aki nekem hazudik ezt gondolom érted

  6. zeberdee Says:

    tudod. már régóta olvasom a blogod, és mindig arra jutok, hogy hihetetlenül naiv és jóhiszemű vagy, végül sokszor ráfázol.
    szerintem egy barátság nem 1-2 hét alatt alakul ki. vagy, ha mégis, az eléggé veszélyes.
    ezt most nem kritikának szántam. hanem te mindig szólsz, hogy vigyázzunk velük. szerintem neked is ezt kéne tenned, és nem csalódnál ennyit. (tényleg semmi rosszindulat nincs bennem)
    szép napot!

  7. Alex Says:

    Szeva!
    figyi “extraszuperalternatívemoszkínelvontegyéni” nevű blog író, tökre jól írsz, szépen fogalmazol csak egyet nem értek, minek foglalkozol te ilyen hülye gyerekekkel?

  8. JaCkSoNn Says:

    Na hy!

    Te Frances Horror vagy ki vagy nemtudom honnan vetted azt, hogy Kenny Catastrophe b**i lenne… Ismerem és hidd el nekem egyáltalán nem az, mitöbb hetero, a bisex sem igaz. Ne keverd össze assHoolieval, és légyszíves ne terjessz 100% fake híreket ha erre megkérhetnélek… nem ismerem Áriát, de Kenny 1000 h nem homo. Mégegyszer megkérlek ezt helyesbítsd, és nyílvánosan ne égess be senkit ilyenekkel, még ha nem a szíved csücske akor sem, és légyszíves válaszolj vissza a kommentemre…;)

    Köszi, hogy elolvastad.

  9. SzerintemNemLényeges Says:

    hát mijután már az elején kifejted hogy ez azoknak szól akik nem ismerik (vagy nem szeretik de egyértelmüen nem ez van tulsulyban) így ez a bejegyzés inkább lejáratónak hat mint tényfeltárónak:/ de amennyiben télleg ijen akkor hatásos..:D am jackson nem érdekel senkit a nemi identitásuk. teljesen lényegtelen és nemis azvolt a lényege az egésznek. a szűk látókör gyógyítható. na ez volt a “passzívan a szubjektívről”, köszönnyük.:D

  10. Forgetme Says:

    Érdekes dolgokat írsz, picit gyúrj helyesírásra és oksa lesz.
    Különben egyszer valaki úgyis hasznát veszi az infóknak. Akik pedig kapálóznak, csak téged igazolnak.

  11. CM Says:

    Szerintem semmi probléma nincs a cikkeddel. Egy alapvető mai magatartásformára mutat, ami teljesen mindenkitől független. Nem mindenki olyan, aminek látszik. Szerintem jobb, hogy most derült ki ez, mintsem 1-2 év múlva…Sok embernek vannak ilyen tapasztalatai sajnos.-belértve engem is :(-
    Ez semmi mást nem jelent csak annyit, hogy nem az igazi lelkitársad. Keress tovább és megtalálod! 🙂

    PS. Ha csak azt akartad volna bemutatni,hogy vigyázni kell,hogy kivel barátkozik az ember és tényleg csak erről szólna a cikk, akkor nem kellett volna neveket írnod. DE mivel ezek a dologok tények -ha azok- akkor akarki akármit is mondjon jogod van leírni. Ha nem írsz le valamit vagy ha tagadod is attól még az tény marad, innentől kezdve fölösleges mindféle homályosítás vagy rágalmazással dobálózás.Mondhatsz akarmit az még úgy marad , kedves “nemrágalmazdahaveromme’lefejellekminnyá” kommentelők.

  12. králik Says:

    én a helyedben öngyi lennék amilyen gyorsan lehet… ez teljesen gáz ami történt… én nem haboznék…

    és ha hoolie lennék, vagy ári minyon, na kkor végképp nem gondolcsiznék, azonnal önygibe nyomnám…

  13. Josette Says:

    Először is, ez egy borzalmasan nagy hazugság… Ismerem Miiont…és a többieket is… mind jó emberek…nem tökéletesek, de senki sem az, de akkor is jó emberek.
    Aztán pedig “králik” tanulj már meg irni, mi ez a “csi” aztán még itt te mondasz olyanokat h “öngyi” lennél a helyükben.
    Hát én meg a te helyedben lennék öngyi-.-”
    Vannak itt elég gáz kommentek, én először inkább megtanulnék írni néhányótok helyében.

  14. Stella Says:

    Nos, azzal egyet tudok érteni hogy Miion hazudozik sőt … a barátait cserbenhagyja majd több hónapos “pihenőből” való visszatérése után annyival magyarázza hogy neki nem volt kedve.. Én addig aggódtam érte, nem-e esett baja.. és már megint eltűnt nagyjából fél éve.. hiába keresem.. sőt talán már nem is emlékezne rám, pedig igen jóban voltunk.. de a többi ember sem jobb : ) lehet én sem vagyok jobb.. ez csak azért ilyen felkapott mert ő “celeb” .. közben meg fél magyarország ilyen vagy rosszabb (N) de nem volt szép tőle az biztos.

  15. Vikusch Psycho Says:

    Valaki tudja Aria e-mail címét? OwO

Vélemény, hozzászólás?

