Nita: Tokio Hotel Fan Party beszámolója 1. rész.

by

Előszó

Korábban leírtam, hogy számomra mit is jelent a Tokio Hotel. Mikor Exacth Pradox-ot megismertem, akkor jöttem rá, hogy Magyarországon rajtam kívül is van aki beismeri, hogy kedveli ezt a zenekart. Ezek után írtam egy levelet Nita-nak, ki korábban pozitívan kommentálta a Tokio Hotel-ről írt cikkemet. Beszélgettünk, felüdülés volt számomra egy életvidám lánnyal, bár bevallom, a Tokio Hotel volt ami összehozott minket. Látjátok! Ezt is nekik köszönhetem. Ezek után elmesélte, hogy szerencsés nyertese volt a tavaly Németországban megrendezésre került Tokio Hotel Fan találkozónak, ahol a sztárokkal személyesen is találkozhattak.
Mikor elolvastam a beszámolóját, boldoggá váltam, remek érzés volt egy ekkora örömöt átélni, az ő segítségével. Miközben örömömben, boldogságomban sírtam is!
Olvassátok el ti is élményeit, érdemes! Neked Pedig Nita köszönöm, hogy közzé tehettem ezt a beszámolót!

Szerző: Frances Horror

Nita vagyok, és ez a Tokio Hotel Fan Party beszámolóm!

Hú hát nem is tudom, hogy hol kezdjem, mert annyi mindent történt velem ezalatt a 3 nap alatt… Szóval szerintem kezdem az indulással.

2008.11.29.
Hajnalban indultam Békéscsabáról Kecskemétre. Természetesen az utolsó percekben is még pakoltam a cuccaim, és naná, hogy otthon hagytam valamit. Na egal!
Fél kilencre megérkeztem anyával Kecskemétre, és Vary szülei kijöttek értünk. Elmentünk még a Tescoba bevásárolni az útra a kaját. Aztán go Varyékhoz!
Ott is még készülődtünk, kinyomtattuk a fanok leveleit, és mellesleg én nagyon izgultam már akkor is.
13kor végre elindultunk Először anyát kitettük a buszmegállóba, aztán útnak indultunk ténylegesen. Több száz km-t mentünk, mire Győr közelében megálltunk egy kicsit, majd go szlovák határ. Ott már tiszta sötét volt, és olyan volt mintha már 21 óra lenne, pedig csak 17 volt kb. Aztán a határnál tökre örültünk, mert mi még sose voltunk külföldön, csak most először xD Elmentünk az autópályán Bratislava mellett, és megcsodáltuk a kivilágított Szlovák fővárost. Aztán a hegyeken mentünk keresztül, mindenhol hó volt.  Bezzeg itt Békéscsabán nem volt hó. A hegység túloldalán már Csehországot pillantottuk meg. Az is szép volt, csak nem értettük a táblákat stb. Mi csak “kutyanyelvűeknek” hívtuk őket, mert olyan furán beszéltek az ottani rádióban. Több száz km-t mentünk itt is, majd a GPS-ünk elvezetett minket a német határhoz. Hmm. Tök jó is lett volna, ha már akkor átlépjük a német határt. Azonban útépítés volt, és nem tudtunk sehogy sem a határhoz jutni. Szóval keresnünk kellett egy másik határátkelőt. A GPS-t követtük, egyszer csak egy autópályára vezetett az út. Nem tudtuk, hogy hol vagyunk. Egy WC-s bácsit megkérdeztem, és azt mondta, ez itt Lengyelország! Basszus, hogy kerültünk mi oda? Az autópályán visszafordulni meg nem lehetett. Na megindultunk a hosszú útra, s közben persze aludtunk is. Éjjel nagyon hideg volt, főleg amikor a kocsi egyhelyben állt xD

2008. 11. 30.
Reggel Vary ébresztett, végre megérkeztünk a Német határhoz. Nagyon boldogok voltunk. Útközben borítékba tettük a fanleveleket. Tök jó lett.

Rajongói Levelek

Rajongói Levelek

Aztán irány Loitsche!
Az autópályától nagyon messze volt, teljesen elszigetelt kis falu. Szegény Billéknek nagyon rossz lehetett ott lakni. Mikor megérkeztünk a falu főterére, láttuk, hogy épp karácsonyfát állítottak a tűzoltók. Vary és én kiszálltunk kezünkben Magyar zászlóval, és mindenki csak minket nézett és mosolyogtak. Egy pasi megszólalt: Ahh, Tokio Hotel! Aztán a tűzoltók integettek nekünk, és lefotóztak minket

Loitsche

Elindultunk megkeresni a Kaulitz-Trümper házat. De előtte még sminkelés, mert úgy nem csinálhatunk képet, ha rosszul nézünk ki! Már nagyon kapkodnunk kellett, mert féltünk, hogy nem érünk időben Hamburgba.

Fél 12kor meg is találtuk a Bahnhofstraße 19-et.

1

Tökre meglepődtem, mert az egy kis ház volt.

2

A postaládájukból kiszedtünk két újságot, és eltettük emlékbe, de beletettünk helyébe egy labdát Scottynak

Laszti

Felírtuk a nevünket arra a híres buszmegállóra!

A híre búszmegálló

Nita

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Címkék: , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

