Nita: Tokio Hotel Fan Party beszámolója 2. rész.

by

Ezután irány Hamburg!

16:00

Megérkeztünk a Hühnerpostenhez, egyből felhívtam Lenát, a német barátnőmet, hogy hol van. Sokáig tartott mire végre megtaláltuk egymást, de aztán beindult a hülyéskedés. Lena bemutatott néhány lánynak minket, akik szintén bementek a partyra. Vary és én tanítottuk őket Magyarul.

17:00
A kapunyitás időpontja… lett volna. -.- Naná, hogy nem pontosan engedtek be minket -.- Ott fagyoskodtunk másfél órán keresztül! A lábam már fájt a hidegtől a magas sarkú csizmában… Ráadásul előttünk két francia állt, akik úgy néztek ki, mint a ***. :@ Na egal!

1Megismerkedtünk két olasz csajjal, akiknek a nagyszülei Hamburgiak. Tök arik voltak.

A “sorban” állás közben egy TV-s pasi is felvett minket, ahogy ugrálunk a Magyar zászlóval és kiabáljuk, hogy „come back to Hungary”! Szerintem mi voltunk a leglelkesebb rajongók ott. Miután lekamerázott minket, megkérdeztem, hogy melyik tv-nek lesz a felvétel? Erre mondja a pasi: Tokio Hotel TV! Elkerekedett a szemünk rögtön. De szuper! Benne leszünk a TH TV-ben! Találkoztunk egy Finn csajjal is, sőt még 2 Amerikai is elment! Ezt nem hittem volna.

18:30
Megindult a tömeg befelé. Négyszer is ellenőriztek mindenkit! Kaptunk egy rózsaszín karszalagot, amivel végre valahára beengedtek, a ruhatárba lepakoltunk.

18:55
Éééééééééééééééééééééééééés……..
Elérkeztünk az utolsó teremhez, ahol lepecsételték a kezünket, mert csak úgy mehettünk be.
Mikor betekintést nyertünk az egész szobára elkezdtem kiabálni, „ÚRISTEN! AZ OTT BILL!” Elsírtam egy kicsit magam, de mikor odaértünk hozzájuk, teljesen “normálisan” viselkedtem. Először is elővettem a megafonom. Az egyik secu megkérdezte: „Was ist das”? Mondtam neki, hogy alá akarom íratni! Erre ő elvette tőlem, és odaadta Billnek, akinek most “lenyalt” haja volt! Ezután el akarta tetetni velem. Mondtam: – én még a többiekkel is alá akarom íratni!

2

Aztán végre szemtől szembe kerültem Billel! Ő a leggyönyörűbb ember a világon! Majdnem elájultam, mikor a szemembe nézett! Nem is olyan vékony, mint sokan mondják! Csak annyit tudtam mondani, h Hallo! Bill azt mondta nekem, – Schönen Tag! Azt hittem, ott halok meg!

3
Elnéztem volna egy darabig, de a biztonsági szolgálat mondta, – weiter, weiter! Tom előtt kötöttem ki 🙂 Mondtam neki, – Kommt bitte nach HUNGARY! Jaj, én hülye már keverem a németet az angollal. Tom mosolygott és azt mondta, – jaja Olyan ari volt.

4
Georg már akkor köszönt “Hi”-t, mikor még oda se értem. Én meg véletlenül “Szia”-t mondtam. amúgy nagyon jól néz ki élőben! Na és a mosolya…

5
Aztán mentem tovább Gustavhoz. Ő csak aláírta és ennyi, semmi több! De legalább láttam!

6

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Címkék: , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

