Nita: Tokio Hotel Fan Party beszámolója 3. rész.

by

Ki kellett mennünk, mikor végeztünk. Vary már várt rám, és mikor megláttuk egymást, egyből összeölelkeztünk, és együtt sírtunk, de annyira, hogy el nem tudom mondani Csak mi sírtunk, a többiek csak táncoltak nyugodtan, mintha mi sem történt volna! Sokáig csak nézegettük a videót, amit csináltam, közben magamhoz szorítottam az aláírt megafonomat.

11

Ekkor jutott eszembe, hogy nem adtuk oda a fan leveleket. Gyorsan Vary odaszaladt az egyik biztonsági őrhöz, aki megsajnált minket, és átadta a fiúknak a leveleket! Vielen Dank neki! ❤ Vary még meg is puszilta az őrt.

Ezután kezdődött az igazi party! Tök jó zenék voltak! Két német csajjal meg is ismerkedtünk, megadtuk egymás MSN-jét. Aztán kimentünk egy kicsit az előtérbe, ahol ingyen pia volt és az új TH DVD-ből mutattak jeleneteket. Egyszer csak a táncteremből kiszűrődve egy ismerős hangot hallottunk meg! Egyből be is szaladtunk, és megláttuk a színpadon a TH-t! Próbáltunk dúródni, ami ahhoz vezetett, hogy én és Vary elszakadtunk egymástól.

Én nyomultam előre! Már a második sorban álltam, mikor a secuk mindenkit lerántottak, mert már a fanok félig fent voltak a színpadon! Rohadtul fájt mindenem, és már alig kaptam levegőt a nyomorban. A TH egy függöny mögött volt és alig lehetett őket látni, de azért fel tudtam venni egy videót róluk.

Ezután jött Gustav mutatványa! Ott ugrált, és buzdította a fanokat.

Sajnos valamiért nem emlékszem többre! o_O Pedig csak pár napja történt minden. Annyi maradt meg bennem, hogy Bill 21:45-kor elköszönt és akkor láttam utoljára.

Ekkor sírva, sántítva (már nem tudtam normálisan járni, annyira feldagadt a lábam) mentem megkeresni Varyt, majd együtt mentünk a kocsihoz. Így ért véget életem legszebb napja! Vissza akarok menni! De fogjuk fel úgy, hogy lesz ennél jobb is, és ne sajnáljuk, hogy vége!

De ez annyira hihetetlen! Pont én nyertem, akinek eddig még nem nagyon volt szerencséje.
Danke Tokio Hotel, danke für alles! Mindent nekik köszönhetek! Ők az életem része! És mindig szeretni fogom őket! ❤

És köszönöm természetesen Varynak, és a szüleinek, hogy elvittek minket Hamburgba, másképp nem sikerült volna. Danke schön!
Teljesült egy álmom! Kívánom mindenkinek, hogy átélje ugyanazt, amit én is! Ne feledjétek: Nichts ist unmöglich! (Semmi sem lehetetlen!) És ha ebben hisztek, mint ahogy én, nektek is teljesülhet akár a legnagyobb álmotok is!

Köszi, hogy elolvastátok a beszámolóm, remélem tetszett!

Pussz minden TH fannak, és természetesen a Tokio Hotelnek.

2008. december 3.

U.i. a TH-nak: KOMMT BITTE NACH UNGARN!

Kiegészítés:

A Tokio Hotel TV-ben tényleg benne voltunk!^^

12

VÉGE

Szerző: Nita

Reklámok

Címkék: , , , ,

2 hozzászólás to “Nita: Tokio Hotel Fan Party beszámolója 3. rész.”

  1. tücsyketh Says:

    de jo neked. nekem is ez a nagy álmom…. 😦
    jo lenne veletek beszélni msn-en
    puszi

  2. Encus Says:

    Nagyon tetszett a beszámolód…
    én is csabai vagyok ( ahogy levettem belőlle teis :D)
    van más TH-s cikked, beszámolód??? 🙂
    Puszii

Vélemény, hozzászólás?

