Több mint 100 000 olvasó, Kulisszatitkok, vélemények, visszatekintés.

by

2009 Január 2.-án, mikor létrehoztam ezt a blogot, nem is gondoltam volna, hogy ekkora sikereket aratok majd. Ez alatt a négy és fél hónap alatt 100 000 egyedi látogató olvasott minket. Ezzel sikerült a legsikeresebb Emo és Emo közeli internetes naplóvá válnunk. Manapság „ettem, ittam, aludtam” blogok találhatók az interneten, ebben is kimagasló teljesítményt értünk el, mivel nem marunkról írtunk, hanem, olyan dolgokról, ami mindenkit érdekel. Tekintsük át a múltat.

16 kategóriában, mintegy 150 Bejegyzés született, összesen 3 szerző tollából, Exacth Pradox, Steve Horror és Frances Horror. Széles látókörűségünkről tettünk tanúvallomást, kiálltunk az emberek mellett, a légszennyezettségre hívtuk fel a figyelmet, kultúrát közvetítettünk, a könyvek szeretetére ösztönöztünk. Több esetben, olvashattátok szubjektív véleményünket, különféle dolgokról.

323 kommentet kaptunk, nagyon jól esett, hogy nagy általánosságban, mindig egyet értettetek velünk. Körülbelül 10 alpári módon megfogalmazott kommentár került törlésre, de azok is csak azért, mert egyszerűen, mikor a szerző által irt csúnya szavakat a „moderálva” kifejezésre cseréltem, értelmét vesztette. A rengeteg biztató szó mellett, (amit nagyon köszönünk!) Életveszélyes fenyegetéseket, szidalmat, és gyalázatot is írtak az irigyeink, vagy a mások által felbíztatott szerencsétlen áldozatok.

Ezen rövid idő alatt, számtalan ismeretséget kötöttem. Két emberrel, személyesen is találkozhattam, (Robie Violence, és Hekky Rampage) kik felé az óta is nagy csodálattal vagyok. Az MSN-enes ismeretségek közül Exacth Pradox, Nita, Hopa Panic, TomInsane, Szebenszki Ákos nevét emelném ki, természetesen pozitiv értelemben.

Nagyon rossz véleményem alakult ki az EMO fő celebekről, név szerint: Hoolie Scene, Kenny Catastrophe, Jessica Brooklyn, Miion Aria.

Külön fejezetben emelném ki MatyoFREAK nevét, az ő gondolkodását, hibátlannak tartom, és büszke vagyok rá, hogy a barátomnak mondhatom!

MatyoFREAK

MatyoFREAK

Tekintsünk kicsit a kulisszák mögé. Több esetben vádoltatok minket, azzal, hogy nem saját akaratunkból választottuk a riport alanyokat. Kijelentem, hogy az összes riport alanyt mi választottuk ki, és kértünk meg rá, hogy válaszoljon a kérdéseinkre, azzal a céllal, hogy bemutathassuk őket a nagyközönségnek. Egy esetben történt az meg, hogy hosszas kérlelés után kötélnek álltunk és egy számunkra nem érdekes, semmitmondó emberrel készítetünk interjút, (feltételezem ennek a személynek a célja az általunk való népszerűsödés volt) a neve pedig Kierra Wilkonson.

Kierra Wilkinson

Kierra Wilkinson:

A Jövőben is megpróbálunk, változatosak maradni, reményeink szerint sikerül. Mindenkinek köszönjük a támogatást, és további jó szórakozást kívánunk internetes magazinunk olvasásához.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

3 hozzászólás to “Több mint 100 000 olvasó, Kulisszatitkok, vélemények, visszatekintés.”

  1. kutierik.™ Says:

    Csak így tovább! 😛

  2. hopapanic Says:

    Pontosan.
    Csak így tovább!és köszönöm szépen,hogy engem is megemlítettél pozitív értelembe.amúgy meg tudom,hogy msnről eltűntem,de nem véletlenül olvashattad a blogomba,hogy miért. : /
    Szóval nehogy azt hidd Frances,hogy letiltottalak vagy én is beálltam az Anti Frances sorokba,mert én téged addig nem foglak elítélni,amíg ellenem nem teszel rosszat,amit szerintem soha se fogsz.
    ennyi bye bye

  3. Nita Says:

    wow 😀 Először is gratulálni szeretnék én is! Csak így tovább! ^.^
    És megszeretném köszönni, hogy megemlítettél. 🙂 Még csak pár napja beszélgetünk MSN-n, ezért kicsit meg is lepődtem, mikor megláttam a nevemet. De nagyon örülök neki. 🙂 Köszönöm. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

