A Pletykáknak vége, a leplet lerántom! Én Frances Horror

by

Nehézkes dolog manapság az élet a fővárosba. Sajnos nem sikerült előre lépni semmilyen tekintetben. Az utcák koszosak, elhanyagoltak, de ami talán a legrosszabb az az, hogy az emberek megváltoztak. Persze ezzel semmi újat nem mondok mivel, a népesség fele valójában szegény sorban él. Amijük van azt hitelből vásárolták, mert sajnos általában, ahhoz, hogy a mai világnak megfelelő életszintvonalt biztosítsanak maguknak, nem tudnak elég pénzt keresni. A tehetősebbek, a törvényeket sárba tiporva kihasználják őket. Gyakorlatilag éhbérért dolgoznak. Ezért egyre többen válnak bűnözővé. Valljuk be őszintén, ki tud manapság megélni 80-90 ezer Ft.-ból? Szerintem senki. Ebből viszont egyenesen következik az állandó szorongás ami az agresszív viselkedés kistestvére. Az ifjak pedig ezt látják a szüleiktől, és mivel ők a példaképük ezért könnyen válhatnak ilyenné. Ezt tapasztaltam én is a napokban. Bohó dolog 14 éves gyerekekkel beszélgetni, és most rájöttem gyakorlatilag értelmetlen is. Talán ez a legveszélyesebb kor az ember életében. Épp csak felcseperedett, viszont a gondolatai zavarosak, vagyis inkább úgy mondanám, nincsenek saját gondolatai. Azt mondja amit hall. Ezt úgy tudnám lefordítani, ma velem van jóba, holnap meg ellenem fordul.

Éjszaka csodálatos Budapest…

Budapest

Mikor megírtam a cikkemet a jubileumi 100 000 látogatóról, és kifejtettem véleményemet az eddig megismert emberekről, rögtön céltáblává váltam. Ekkor gondoltam arra, hogy leírom valójában ki vagyok, így eloszlatva a kételyeket és fellebbentve a fátylat.

A nevem Szalay Róbert. 30 éves vagyok Budapesten a XI. kerületben lakom, egy panel lakásban, ami a saját tulajdonom. Nemrég ért véget egy komoly kapcsolatom egy hölggyel, ami két éven át tartott. 100%-os heteró vagyok. Szeretek utazni, minden évben elmegyek anyukámmal külföldre. A kapcsolatunk tökéletes, ezért minden ilyen út alkalmával remekül érezzük magunkat. Hobbim a fotózás, egyre több esetben kérnek fel rendezvények megörökítésére. Fényképezek továbbá az Index internetes újságnak is. Képet nem kívánok feltenni magamról, mert úgy gondolom, ezzel könnyen vissza lehet élni. Imádok olvasni, és azért írom ezt a blogot, hogy fejlődni tudjak az írás tekintetében is. Nagyjából öt évvel ezelőtt egy regény írásába fogtam, ami gyakorlatilag a végéhez közeledik. Persze ez idő alatt többször átírtam. Ennyi amit meg tudnék osztani az internetező társadalommal.

Gondolják egyesek, hogy velem senki nem áll szóba nos büszkén jelentem ki, hogy tévednek. Példaként említeném Hopa Panic-ot ki telefonon, és interneten keresztül is biztosított barátságáról. A gondolatai teljesen normálisak, idézem „Szóval nehogy azt hidd Frances,hogy letiltottalak vagy én is beálltam az Anti Frances sorokba, mert én téged addig nem foglak elítélni, amíg ellenem nem teszel rosszat, amit szerintem soha se fogsz.”

MatyoFREAK™ – al is a kapcsolatom tökéletes, 100%-ig megbízok benne, minden kérdésére őszintén válaszolok (Bár valljuk be először nem így volt ez, mivel időre volt szükségem, hogy elmondjam neki azokat a dolgokat, amiket eddig senkinek nem mondtam el).

Kérek mindenkit, ne vegye figyelembe amit rólam írnak, mert az az egyetlen igazság, amit én vetek papírra.

Szerző: Frances Horror.

Címkék: , , , ,

7 hozzászólás to “A Pletykáknak vége, a leplet lerántom! Én Frances Horror”

  1. Dabu Says:

    Havi 80-90?? Jelenleg az nekünk álom, 2en élünk me 30ból, erre varjatok patentot…

  2. Sonic™ Says:

    Én szüleimmel élek, junius 20.-án töltöm a 20at, fősikolás vagyok s diákhitelből + ösztöndijból próbálom fedezni a szükségleteim s még igy is nehezen élek meg, hogy nem engedek meg maganak semmiylen luxust ( teloszámnlámat fizetem ami 5ezer Ft, illetve a tisztálodási szereket veszem meg és suliban az ételt) és el is ment az a havi 40 ezer Ft…Magyarországon lehetetlen megélni becsületesen…látom anyámat ahogy gyógymasszőrként naponta 4-5 embert megmassziroz s apámat aki magánnyomozóként szintén betegre dolgozza magát 66évesen és még igy is csak annyit mondhatunk el h közép értelmiségi osztályban vagyunk s bizony van iolyan, hogy napról napra élünk. Fankadeli is megmondta”Ez Magyarország, itt nem sok a fizetés, itt nem jó fej a miniszter”

  3. Yuki Says:

    Ez a történet hogy jön ahoz hogy egy hazug ember leleplezi magát?szánalmas undorító patkány vagy hány embert vertél át?

  4. hopapanic Says:

    ennyi tesa 😉

  5. hopapanic Says:

    mármint Francessnek írtam

  6. Vikos Says:

    Tetszik az írásod, de kicsit rövidnek találtam…bár a lényeg benne van. Tanultál kommunikációt esetleg felsőbb fokon vagy magadtól éreztél rá az írásra? Mikor lesz kész a könyved és miről szól?

  7. Frances Horror Says:

    Örülök, hogy tetszenek az írásaim!
    A regényem kész van már de még mindig finomításra szorul. a szerelemről szól

Vélemény, hozzászólás?

