Celebháború: Kenny Catastrophe vs Hoolie Scene

by

Nem kedvelem Hoolie Scenet, ezt mindenki pontosan tudja rólam. Mégis mostanában talán jobban el tudom őt fogadni mint Kenny Catastophe-ot. Vagy az idők változnak és vele együtt az emberek is, vagy pedig, Kenny Catastrophe lesz egyre elvadultabb. Na de nézzük csak az előzményeket, hogy mi sarkallott ezen cikk megírására. Nagyon rég nem jártam már Kenny Catastrophe, blogján, mert nem nagyon érdekel mi történik vele, túl sok van már az ettem, ittam, szartam blogokból, ami egy idő után unalmas még akkor is ha egy olyan menő fazon életét tárja fel mint a fent említett személy. Tegnap este mikor a WordPress legújabb bejegyzéseit néztem felcsillant a szemem ezen az ékkövön, a címe a következő volt: „Nyílt levél az No1. Internetcelebnek” (azóta a nyílt levél védet státuszba került, kicsit bizarr ötlet) Látom egyből, nem más mint Kenny Catastrophe írta. Na ezt elolvasom – mondtam hangosan!
Én eddig tévesen azt hittem, hogy Hoolie Scene képes mindenre, pedig kismiska ő mostanában Kenny Catastrope-hoz képest. Talán, az idő ami eltelt, Hoolie-t ráébresztette a valamivel tisztességesebb viselkedésre (bár nemrég újra megzsarolt, de ez már annyira szokványos dolog tőle, hogy semmit sem jelent a számomra) Határozott fejlődést látok nála, elolvastam Kenny-nek megadta a tartozását is, bár ezt utólag felhánytorgatta neki, ami természetesen nem volt jogos, mert ez egy alapvető dolog, ha valakitől kölcsön kérek akkor kérés nélkül vissza kell adnom, és nem egy év, és hosszas könyörgések árán. Jaj! Megint Hoolie, pedig csak annyit akartam róla leírni, örülök annak, hogy határozott fejlődést mutat, így tovább. Elfogadtam, ő ilyen, csinálja ha ez neki jól esik, legyen boldog, ha nem árt senkinek ezzel. Mindenképp fontos megemlítenem, hogy nem állok vele semmilyen internetes, vagy személyes kapcsolatba, és nem is tervezek ilyet!

Hoolie Scene

Hoolie Scene

Amit viszont mindenképp le szeretem volna írni az a bizonyos tegnapi nyílt levél, elemzése amit Kenny Catastrophe közzé tett egy kis időre. Úgy éreztem az élete jelenleg legfontosabb, része az a bizonyos harmadik személy, aki közeli kapcsolatba áll vele. Ezt a személyt semmi estre sem nevezném meg, (bár pontosan tudom kiről van szó) mert róla totálisan, jó véleményem alakult ki és nekem is nagyon rosszul esne, ha akár csak iciripiciri kis csorbát szenvedne becsülete. Itt csak arra akartam kitérni, hogy ez a személy fiú, bár saját állítása szerint Kenny Catasrophe nem meleg, mégis mióta interneten keresztül kapcsolatba kerültem vele azóta a harmadik fiúval jár!
Soha életemben nem olvastam még ilyen „nagyképű” bejegyzést mint a tegnapi. Igazán tanulságos volt a számomra, mert egy olyan dimenzióba juttatta el gondolataimat, amilyenbe még nem jártam. Egyetlen kis bibi az volt benne, hogy amit leírt Hoolie Scene-ről azt én már Május 23-án megfogalmaztam az alábbi címmel: „A Félreértések tisztázása, avagy véleményem az EMO fő celebek toleranciájáról 2. rész.” Ebből szinte pontosan kimásolt azt a rész amikor a műveltségről és a tanulás fontosságáról írok. Ez teljes egészében felháborított. Kenny Catastrophe, eldicsekedett ebben a cikkben, hogy ő milyen tanult mivel sikerült leérettségiznie. Nem tudom biztosan de gondolom, Hoolie Scene is le érettségizett, és a mai világban ez már alapvető dolog, tehát ezzel kérkedni butaság!

Kenny Catastrophe

Kenny Catastrophe

Leírta, hogy ő világ életében monoton hanglejtésű ifjú volt, amit Oscar Wilde egyik írásában az alábbi módon jellemzett. „ a hazudozókat könnyű megismerni monoton hanglejtésükről” Azt mondta ő ezen nem változtat senki kedvéért, ami nem is baj, mert legalább mindig tudjuk majd, hogy hazudozó (amit egy közeli barátja pár héttel ezelőtt így fogalmazott meg: „Kenny-vel az a baj, hogy sokat hazudik”) Kenny ebben a cikkében, ismét csak rengeteg idegen szót használt, bár már ezzel pórul járt egypárszor, gondolok itt a Patetikus szó jelentésére, ami az ö gondolatai szerint az angol Pathetic szó magyar fordítása ami szánalmas-t jelent, közben pedig a Patetikus szó magyar jelentése a következő: heves, szenvedélyes. Elgondolkodtam, minek is akarja magát műveltebbnek beállítani, mint amilyen, hiszen a műveltséget az idő fogja csak adni, vagy ahogy kedves barátom fogalmazott korábban. ”Mikor végig néztem a Kenny Catastrophe szereplését a TV2-ben akkor egy értelmes mondatot nem tudott összeállatni, ami pedig elvárható lenne egy magát műveltnek nevező személytől, érthető persze, hiszen akkor nem lehetett a kezébe a Magyar értelmező kéziszótár, hogy puskázzon, így csak hebegés habogás lett a vége.” Könyörgöm miért jó az ha a blogjában többnek tünteti fel magát mint amennyi valójában az értéke, hiszen úgyis kiderül minden. Amit még fontos kiemelnem írásából, határozottan állítja, hogy ő a videóblogjai által vállt híressé és nem a jól ismert Napiszar tette azzá! Persze ez nem fedi a valóságot! Jaj! Már megint ez a híresség mánia, holott semmit sem tett le az asztalra, akkor mitől lenne híres?
Nos egyre jobban úgy tűnik nekem, hogy Hoolis Scene, normálisabb, Kenny Catastrophe, meg egyre jobban csörtet, tapos át mindenen és mindenkin, gondolom azért mert zavarja, hogy rajta kívül is vannak Internetcelebek. Persze sokkal többet nem is lehet elvárni egy épp csak, hogy 18. életévét betöltött gyerektől. Remélem változni fog a személyisége, mert véleményem szerint az országnak és a világnak sincs szüksége egy ilyen taposós emberre.
Fel szeretném hívni mindenki figyelmét arra, hogy amit leírtam nem véletlen került a szubjektív kategóriába! Elejét szeretném venni egy hosszú vitának, ezért kijelentem, nem tervezem folytatását ennek a cikknek, persze az élet hozhatja úgy, hogy mégis megteszem.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

14 hozzászólás to “Celebháború: Kenny Catastrophe vs Hoolie Scene”

  1. hooliescene Says:

    Nincs már közte és köztem háború, s talán nem is volt sose, kitudja. A posztjainkat emiatt kodoltuk, hogy ő és én ha egyszer vissza akarjuk olvasni megtehessük, de úgymond elfogadtuk egymást, és megbékéltünk a másikunkkal.

    Üdv: HS.

  2. yiyi Says:

    jaj ezen én is nagyot nevettem, mert írta h ő nem szótárból szedi a szavakat hanem ő ilyen, a TV2ben ennyi volt a szókincse: hát őő igazából igazából őő hát igen őő igazából… ennyi volt xDDD, nemgond, csak szánalmas h valami nagy nyelvésznek állítja be magát a blogján, élőbe meg nem bír összerakni 1 mondatot

  3. Frances Horror Says:

    Kedves Hoolie!
    Ismét félreértettél de nembaj elmagyarázom a cikkem címe nem a tartalommal és a mondandómmal függ össze, Egyszerűen arról szól, hogy ilyen nagyképű hangnemben megfogalmazott cikket és ekkora taposást, mit Kenny véghez visz nem láttam még. Pedig te sem vagy piskóta a taposás terén de lett egy mestered 🙂
    Üdvözlettel F.H.

  4. djusz Says:

    yiyi: a celebek és a médiavilág nagyrészt a vetítésről szól…
    de ez a két fiatal kölyök se nem celeb, se nem médiaszemélyiség egyenlőre.
    keltik a műbalhét az ismertségért mint madonna tette 25 éve..
    ellenben bárkivel fogadnék egy répatortában, hogy ez a két suhanc soha nem fog ott tartani 20 év múlva mint az említett énekesnő, hanem régen a feledés homályába burkolóznak addigra..

  5. Jessica Brooklyn Vicious Says:

    Frances, emlékezz a mondásra; Nothing is forever.
    “Egy pillangó szárnycsapása hurrikánt idézhet elő a Föld másik felén.”

  6. eugene Says:

    Hoppá!
    Én is leérettségiztem! Már tavaly!! Sőt, felvettek az egyetemre.
    Lassan úgy vagyunk mi, művelt emberek ebben az országban, mint a caillouville-i szentek.

    Bár meg kell, hogy mondjam, én magam sohasem rajongtam kellőképpen Oscar Wilde-ért, így aztán talán nem is számítok bele abba a népes csoportba, akiket a The Importance of Being Earnest elolvasása tett finom, kiművelt úriemberekké. Fájdalom.
    Vagy Byron is számít? Mondjátok, hogy nem…!

  7. Dabu Says:

    Celebháború? Vagy vihar a biliben?
    Mondanám csunyábban is, de szerintem nem menne át a rostán

  8. darkdreames Says:

    két hülye, egy pár
    Hoolie nem jobb Kennynél csupán a hülyeségük minőségében és mennyiségében van különbség ..

    ennyi.

  9. Sonic™ Says:

    # Jessica Brooklyn Vicious Says:
    2009/05/28 at 4:19 pm

    Frances, emlékezz a mondásra; Nothing is forever.
    “Egy pillangó szárnycsapása hurrikánt idézhet elő a Föld másik felén.”

    Kapálózik a 18 éves 16 éves talpnyalója XD?

    Másrészt én meg főiskolán tanulok Szabad Bölcsészeten. Nem olvasok Oscar Wildeot, most akkor én egy műveletlen paraszt vagyok ?:\

  10. Hekkky Rampage Says:

    nemtudom, én Kennyt nem ismerem szóval nem tudok véleményt mondani :/

  11. Agressor_napiszar Says:

    Úgy látom Frances Horror, hogy kezd egy kicsit kinyílni a szemed!!! Nem baj, jó úton indultál el!!! Ezek az én szememben ugyanolyan önfényező, egoista szerencsétlen hülyék mind a ketten… A híres kifejezés pedig nagyon erős mindkettőre… Igazából emberrel nem találkoztam, aki nem okádta volna le őket a legszívesebben… Tudod Magyarországon élünk!! Ahol egyeseknek, többek között nekem is az a legnagyobb cél, hogy szépen lassan megalapozza a jövőjét… Én például hülyére dolgozom magam, és mellette két sulit nyomok!!! És jó néhány feltűnési viszketegségtől szenvedő (bár szerintem mi szenvedünk tőlük, nem ők) egoista barmot kell nézegetni a neten, mert a csapból is ők folynak… Bocsánat, folyatják magukat… Reklámozzák magukat, közben szart sem tudnak az életről…

  12. jgghjh Says:

    nem attol lesz valaki művelt hogy idegen szavakat használ…

  13. Thorstein Says:

    Én most hallom először a 2 gyerek nevét… akkor híresek?

  14. S Says:

    Ezt érdemes volt elolvasni.

    Viszont ami a témával kapcsolatban a legjobban elszomorít az az, hogy Hoolie Scene blogja a harmadik legolvasottabb… Szóval sokakat érdekel, amit csinál.. és talán nem tévedek ha azt mondom; sokak példaértékűnek tartják amit ott látnak. Szomorú.

Vélemény, hozzászólás?

