Nyári szünet. START szeptemberben.

by

Nos Mivel itt a nyár, és ilyenkor szívesen töltöm időmet a szabadban, és rengeteg fajta dolog van amit csinálok ezért kénytelen voltam választani. Nyárra bezárom a blogot. Szeptember végén, mikor már az ember több időt tölt majd a lakásában, akkor folytatom. Mindenkinek szép nyarat kívánok!
Addig is olvassátok MatyoFREAK™ blogját amit elérhetsz ha IDE kattintasz.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

7 hozzászólás to “Nyári szünet. START szeptemberben.”

  1. Ƹ̵̡ Papillon Deverat Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ Says:

    Hi Frances!
    Elolvastam ezt a csodálatos blogot és meg kell hogy mondjam, nagyon elnyerte a tetszésemet.
    Gyönyörű hogy nyíltan és őszíntén tudsz véleményt alkotni egyes dolgokról és nem úgy ahogy a rosszmájú emberek ” elvárják “.
    Nagyon várom már a szeptembert, hogy újra olvashassam szubjektív soraidat.
    Üdv.: P. Deverat

  2. anitasponga Says:

    hello!
    foglalkozz már velem is, tegyél engem is híressé így mint Kenny-t, Hoolie-t és a többieket, írj rólam is rosszakat hadd legyek híres én IS.
    haha.. ^^
    Kammy Onion

  3. hopapanic Says:

    Jujjj!!!!
    Hamarosan ismét blogolsz
    Kíváncsi leszek rá!
    XD

  4. aylinwhite Says:

    anitasponga, kétlem hogy a szubjektív magazin tette volna híressé Kennyt meg Hooliet 😀 meghogy te is híres legyél ahh. 😀 uristen.:)

  5. hopapanic Says:

    de nagyon =)

  6. floofamous Says:

    Én várom mert nekem is nagyon elnyerte a tetszésemet..: ) szinte minden nap olvasom. még amit kihagyogadtam.: )

  7. hopapanic Says:

    nem ma indúl?

Vélemény, hozzászólás?

