Találkozásom Kierra Wilkinsonnal

by

Örömteli dolog az életemben, ha lehetőségem nyílik, hogy értékes embereket ismerjek meg. Ez természetesen nincs korhoz és nemhez kötve. Ezen gondolatim miatt, rengetegszer ostoroztak kritikusaim, de sikerrel dolgozom fel magamban. Betudom annak, hogy a mai kor polgárai magukat modern gondolkodásúnak vallják, de ez természetesen illúzió és ámítás. Miért ne lehetne értelmes beszélgetőpartner egy nálam ifjabb. Persze ez a gondolatmenet bíráim esetében néha fordítva is működik. Mikor, hogy, fehér vagy fekete. Értem ezalatt, mikor a fejemhez vágják, miért írsz te egy tiniről, hiszen te már 30 éves vagy, neked mással kéne foglalkoznod. Ezen személyek szinte mindig, megcáfolják már a következő mondatukban önnön magukat, melyek így hangozhatnak: „Annyi mindenen keresztül mentem már.” „Nem tudok szeretni többet, nem bízok meg az emberekben, mert sok esetben összetörték már a szívemet.” (Érdemes lenne belegondolni még hányszor fog ez megtörténni hosszú bűnös életük alatt) Ezen ellentétes gondolatmenetek remek szórakozást nyújtanak, bár volt már, hogy a bosszúság redőit varázsolta arcomra. El kellene dönteni, kedves kritikusaim, felnőttek vagytok vagy gyermekek? Egyszerre mindkettőt nem tudom elfogadni.

Kierra Wilkinson

Kierra Wilkinson

A Hosszúra sikerült bevezető után, térjünk a lényegre. Sajnálatos módon hibáztam, persze ezt a publikum nem engedi meg nekem, rögvest pálcát törnek fejem felett. Természetesen ez nem számít az életemben, mert fő, hogy akivel szemben ezt megtettem, ő előtte megbánhassam bűneimet, és feloldozást nyerhessek. Ez maradéktalanul megtörtént, Kierra Wilkinson megértette és elfogadta érveimet. Mivel korábbi összetűzésünk előtt is remekül el tudtunk beszélgetni, így ez most folytatódott.

Kierra tökéletesen meghazudtolja korát, ugyanis visszagondolva, több olyan nála sokkal idősebb személlyel csevegtem, kik tökéletesen unalmasak voltak, és egyhangúak. Ő remek humorérzékű és szórakoztató fiatal. Érdekes már már számomra is bizarr, oly érezésem támadt miközben társalogtunk neki bármit el tudok mondani, és nem érzem ilyenkor azt, hogy siket érdektelen fülekre találok. Mivel közös ismerőseinktől rengeteg biztató és jó véleményt halottam róla ezért, úgy gondoltam, megkérem fussunk össze néhány percre. Lám lám ő volt az ki nem gondolkodott nem ítélt alaptalanul, azt mondta, – rendben. Remekül esett.

Miközben írok elgondolkodtam, hogy tudnám őt leírni, Kierra igazi divatdiktátor, a mai kornak megfelelő ám mégis teljesen egyedi stílusban öltözik, olyan ifjú kit nehéz lenne bekategorizálni, bármelyik irányzatba, és talán ez benne a legérdekesebb. Ha találkozol vele felkiáltasz végre egy fickó ki egy egyéniség.

Azonban nem érdemes megítélni senkit kinézet alapján lássuk csak, mondtam magamba, személyesen vajon eltudok-e beszélgetni vele, úgy mint a digitális valóságban? És lőn a meglepetés, értelmes, penge éles elmével álltam szemben. Nagyjából fél órát csevegtünk, ami nekem öt percnek tűnt. Elröppent mint madár, a messzi távolban. Egyetlen pillanatig sem unatkoztam, és amit elgondoltam, annak a negyed részét sem tudtuk megvitatni. Ne gondoljátok, hogy annyira elfoglalt vagyok, hogy időpontot keljen adnom valakinek ha szeretne megismerni vagy beszélgetni velem, de akkor és abban a helyzetben több időt nem tudtam szánni reá, pedig mást nem szerettem volna.

Nos egyenlőre ennyi, amit le tudnék írni róla. Szinte biztos vagyok benne, hogy lesz folytatása ennek a cikknek, mivel mindig képes Kierra Wilkinson megújulni, és maradandóan pozitív benyomást kelteni az emberekben.

Én mondom nektek, örülhet ki megismeri őt, és remek ötleteket kaphat tőle, olyanokat amilyeneket nem sok ember képes nyújtani rohanó világunkban.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , ,

6 hozzászólás to “Találkozásom Kierra Wilkinsonnal”

  1. aylinwhite Says:

    hehh.:}

  2. Evee Massacre Says:

    én elhiszem… nemismerem de oké.

  3. kutierik.fákinsztáár.™ Says:

    FAKE POOOST : DDD

  4. Frances Horror Says:

    Nem nem Erik felvétel készült róla ipari kamerákkal 🙂 megint töröltél?:S kár

  5. pe77 Says:

    szerintem jó riport nézzetek meg az én blogom is bátran .
    http://peti77.wordpress.com/

  6. Levo Says:

    Kierra az évlolyamtársam volt ált suliban xD

Vélemény, hozzászólás?

