Ismert igényes bloggerek és egy tehetséges kezdő!

by

Most, hogy közeleg az ősz, és a lelki békémet a szépirodalom és a művészetek tudják erősíteni, mivel ez szorosan összefügg az ember hangulatával, értem ezen azt, mikor esik az eső, sötét van vagy épp a hideg simogatja arcomat, mint általánosságban az embereknek nekem is rosszabb kedvem van. Ekkor visszavonulok, s palotám könyvtárszobájába üldögélve töltöm szabadidőm nagy részét, kutyám is álmos, lábamnál átalussza a napot. A kandalló duruzsol, a benne égő rönkök néha pattogó hangot adnak, a falakat borító vörös bársony tapéta melegséget sugároz. Magas támlás fotelembe, büszkén terpeszkedek, kezeim martalékában kedvenc könyvem. A gyönyörű intarziás sakkozó asztalon kézzel faragott bábuk. A bárszekrényben konyak, ami elbódítja elmémet. Csend honol körülöttem.
Akár egy egész napot képes vagyok eltölteni így, és ilyenkor fogom fel és élem át újra a művészetek a szépirodalom értékét, amit más nem pótolhat számomra. Ezen kincseket a mai világban nem sokan értékelik. Közkedveltebbek a ponyvák, mik primitív nyelvezettel fogalmazódtak. Ha a világban csak szép és értékes dolgok léteznének, az emberek gondolkodása is egészen más lenne. Megszűnhetne az erőszak az agresszió és minden egyéb ehhez kapcsolható cselekmény. Pillants rá egy szál virágra élvezd a tökéletességét, és a lelki békéd helyreállhat. Ez semmi ugye? Tedd meg, és hamarosan ráébredsz, arra mi teheti igazán jóvá az életedet. Néha elkalandozom, és a digitális világ felé fordulok. Blogokat olvasva próbálom szórakoztatni magam, de sajnos egyre kevesebb az igényes, és szép formában irt napló. Az alábbi felsorolásból megismerhetitek a kedvenceimet!

Első előtti: Flo0 Famous blogja! Imádom egyszerűen, ennyit tudok csak írni róla

Flo0 Famous

Flo0 Famous

A Nyertes: Hazánkban a blog írást elvitathatatlanul Kenny Catastrophe kezdte el az EMO és EMO közeli körökben, sőt az ő nevéhez fűződik az első videóblogok megalkotása is kis hazánkban. Mondhatom, aki utána következett, az már csak halovány másolat, ahogy én is. Persze attól, hogy az övé volt az első blog és az első videó még nembiztos, hogy a legjobb, de erre rácáfolt mert még mindig talán a legigényesebb.

Második helyre sorolnám Miion Aria írásait melyek egyben csodálatosak és felemelőek számomra, a lelkemet megérintik és szárnyalok vele miközben olvasom.

Harmadik: Jessica Brooklyn Vicious minőségi írásai, ki szintén közel áll a szépirodalomhoz.

Negyedik helyet nyerte el nálam MatyoFREAK™ naplója, ha kategorizálnám, akkor a szórakoztató irodalomba sorolnám, (ott viszont eksö helyre!) ajánlatos mindenkinek olvasni. DERÜRE FEL!

A Megtisztelő ötödik helyre Kierra Wilkinson különleges írásai kerültek, és itt kell megemlítenem az ö teljesen egyedi hangulatot teremtő blogdesign-át is!

Befejezésképpen a hatodik, de természetesen nem utolsó helyre: Hoolie Scene írásai kerültek, bár kifogásolom az alpári stílust, amit egy bejegyzésében használt, mivel úgy érzem nem illik hozzá. Eme kivételtől eltekintve, a többi szerzeményére az érdekes jelzőt akasztom.

Továbbá megemlíteném kedves barátom Sonic™ blogját, kivel szemben elfogult vagyok, ezért úgy éreztem az a korrekt, ha nem rangsorolom.

Érdemes még olvasni Szupermen írásait is.

A napokban egy érdekes blogra akadtam amit szeretnék veletek megosztani.

Richey

Richey

Néhány szó a szerzőről:

Név: Hosszu Richárd
Becenév: Richey

19 éves, Zala megyében, Lentiben lakik, nem túlzottan szeret ott élni, mivel, hogy az ö szavait idézzem: „Semmi élet nincs itt legszívesebben Pesten laknék ott van pezsgés.”
Humoros, jó fej, extrém fazon. Egyik fő erénye, hogy nem szokott senkit hátba támadni. Szereti a békességet, a nyugalmat, de ha valami nem tetszik neki akkor tesz ellene. Kedvenc sportja a foci, és jól is megy neki. Álma és vágya, hogy modell lehessen (Ami véleményem szerint össze is fog jönni neki, mivel minden adottsága megvan hozzá). Tavaly érettségizett, Jelenleg két éves vendéglótó technikumba jár. Az EMO stílus jegyeit kedveli, gondolok itt a hajviseletre az öltözködésre, és a zenére, de nincs világfájdalma, és nem is vagdossa magát. Jelenleg nincs barátnője (Hajrá csajok!) Rengeteg barátja van, ideje nagy részét velük tölti. Új hobbija a blogolás.
Aki szeretne többet megtudni róla látogasson el weboldalára, ahol mindenféle információt, képet talál róla. A blogját mindenkinek feltétlenül ajánlom.
Jómagam ezúton is kívánok neked sok sikert a céljaid eléréséhez, és biztos vagyok benne, hogy álmaid maradéktalanul megvalósulnak!
Richey blogjának megtekintéséhez katt IDE

Ha valakinek hiányérzete lenne és esetleg nem találná meg magát eme felsorolásban, az nem a véletlen műve.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , , , , , , ,

13 hozzászólás to “Ismert igényes bloggerek és egy tehetséges kezdő!”

  1. floofamous Says:

    Érdekes.örömel tölt el. h ilyen helyezet lettem. és persze az is h megismerhetelek.:) értékes ember vagy.remélem tudod.

  2. Richard Raidon. Says:

    Én a bloggerek közül csak Kennyét olvasom. Szeretem ahogyír.:)
    Olyan blogokat szeretem amikböl lehet tanulni is valamit.A blogok többsége az un “celebség” irányti vágy miatt jön létre. Divat érzékenynek lenni, divat kitálalni az életed..felfujni érzéseket. hatalmas csalodásnak állítani be apro dolgokat:) Nemérdekel más magánélete.. nemértem egyesek miért tálalják ki enyire nyiltan…
    Richie.:)

  3. Frances Horror Says:

    Flo0 köszönöm! és tudod h egyszerüen öröm veled beszélni! nagyon kedves ember vagy!

  4. Richey Says:

    jolvan lehet h téged nem érdekel de más szívesen olvassa és miért baj h az írásaim közeleb akarok kerülni más emberekhez kapcsolatokat kialakítani evégre szabad országba élünk de én nem vitatkozok lehet neked is igazad van ebbe Ha meg ez nem tetszik neked akkor bocsi de ez vagyok ÉN! 😀

  5. Richey Says:

    Frances Horrornak köszönöm h bekerültem ebbe a cikkbe és tényleg emberileg nagyon jó ember vagy csak jót tudok mondani:)

  6. mrtominsane Says:

    engem jolleoltott myvipen

  7. rehab3 Says:

    Miért ha én nyitok egy blogot akkor már celeb leszek?Bár mondjuk ha belegondolok hogy manapság már mindekiböl lehet celeb:)Francess teis egy celeb vagy.Frances ha te magad írtad hogy a blogolás ahobbija ate kiszemeltednek akkor szerintem nemkéne az egekig magasztalni:)Lehet hogy ö nem akar ismert lenni.

  8. Sonic Says:

    köszönöm Frances, hogy engem is és a páromat is beleirtál, habár én ugy érzem , hogy a blogom abszolut nem szinvonalas.

  9. barok.eszter Says:

    Tizennégy-huszonnégyes szférában dolgozó sajtómunkásként én is követem az emo-scene jelenséget. Kenny meg Hoolie nevével már találkoztam, a többieket meg köszönjük, hogy ajánlottad. Azért ne szerénykedj, ez itt a fő emo-scene blog, itt találkozik főként ezen szubkultúra hazai szeglete!

  10. Richey Says:

    Tominsain nagyon sajnálom h leoltottalak tényleg felelötlenség volt tőlem , mert szerintem a való életbe jó fej lehetsz de akkor hülye voltam mert azt hittem aki napiszarra felkerül az nem valami jó arc de ez nemi igy van rájöttem és sajnálom is és bocsánatoti is szeretnék kérni

  11. mrtominsane Says:

    en is toled. en meg faszul vettem fel az oltast.sry.helo

  12. Mr. X Says:

    Celeb a “moderálva”… nem celeb, csak egy szubkultúra aktív résztvevője.. celebekről újságok írnak, elég gyakran,tudod? Rólatok ti saját magatok írtok. Az okát, hogy miért, nem tudom. Biztos olyan hatalmas örömmel tellt el titeket, hogy valaki figyel rátok, ha már a valós életben nem jött össze.”moderálva”, tényleg, de a képzavart javítsuk,ha lehet. Dánke sün.

  13. Frances Horror Says:

    Kedves Mr. X
    A Saját blogomon engettesék meg nekem, hogy arrol irjak amiről akarok és úgy ahogy akarok oksa?:)

Vélemény, hozzászólás?

