Hoolie Scene, Frances Horror, és a melegfelvonulás! Avagy üzenetem az Árpádsávosoknak

by

Sokat gondolkodtam rajta, hogy írjak eme becses témában végül rászántam magam, bár az érzéseim ezzel kapcsolatban vegyesek. Végül egy beszélgetés, és egy ellentmondás alkalmával döntöttem el megírom szerény véleményemet. A beszélgetést a jól ismert Hoolie Scene-el (nem firtatom, kinek mi a véleménye róla) folytattam.

A nyár alkalmat teremtett számomra, hogy elgondolkodjak bizonyos dolgokon ezek közül az egyik a fent említett magát No.1 internet celebnek nevező személy. Figyelgettem, olvasgattam a blogját beszélgettem emberekkel, ismerőseivel barátaival (számomra furcsa egy kicsit, hogy neki minden ember a barátja) kik közül néhány közös. Láss csodát, határozott fejlődést látok nála, (persze nem én lennék ha nem ostoroznám, ezen semmi meglepő nem lehet számotokra) de erről majd egy következő cikkben írok, mivel ehhez hatalmas mennyiségű anyag gyűlt össze, ezért több nap szükségeltetik hozzá, hogy közlésre kerülhessen.

A Melegfelvonulás előtti napon, egy virtuális csevegőprogram segítségével beszélgetünk, mire ö nekem szegezte a kérdést: „Te kimész a melegfelvonulásra?” A Válaszom határozott NEM volt, persze ekkor biztosra vetem már a választ tőle arra, a kérdésre amit még csak szándékoztam feltenni: „Miért te kimész?” Az ő válasza is negatívan csenget, amin meghökkentem. Hogy miért? Elmagyarázom!

Hoolie Scene

Hoolie Scene

Hoolie Scene nyíltan és vállaltan biszexuális, bár az én véleményem szerint inkább a homoszexuálisok oldalát erősíti. (Nono kritikusaim! Semmi sértődés önérzet, támadást nem fogadok el mivel ti is tudjátok eme tényt róla!) Sok esetben, (valószínűleg a népszerűsége fokozása véget, más esetekben pedig, azért mert úgy is gondolja) próbál jó utat mutatni, gondolok itt arra, hogy a Hősök terén (hacsak egy kis videó kedvéért is) szemetet szedett a Tokio Hotel világnapon. (amit kedves ismerősöm barátnőm Nita szervez, tudjátok ö irt korábban egy 4 oldalas cikket a Tokio Hotel Fan találkozóról, amit a blogomon is olvashattatok!) Azonban elvitahatatlanúl pozitív Hoolie Scene-ben az állatok szeretete, (amit véleményem szerint tökéletesen komolyan gondol) ami nemes lelkű személyiségre vall! Hoolie a következőt mondotta: „azért nem megyek el a meleg felvonulásra, mert véleményem szerint, nem kell ingerelni az embereket, ugyanis Magyarországon ez nem elfogadott dolog.” Itt következik a hatalmas ellentmondás ami felmerült bennem személyével kapcsolatban, ami a következő: Ha úgy érzi, hogy az embereket ingerli ha valaki kérkedik eme beállítottságával, akkor ö miért teszi ezt, miközben más esetben azt állítja ez nem visz előre? (Egyszer biztos választ kapok rá.)

Érdekes nemzet a Magyar. Mindig is az volt. Miközben a világon mindenütt vannak meleg felvonulások, és békében csendben zajlanak, sőt, a nem homoszexuális emberek is szívesen vesznek részt rajta, addig kicsiny hazánkban nem lehet nyugodtan megtartani egy efféle rendezvényt. Egyből előkerülnek a szélsőségesek a rendbontók, (persze a melegeket sem kell félteni, hiszen a mostani megmozduláson köztük is akadt olyan személy, aki túlzásba vitte) és állat módjára viselkedve képesek lenének a saját honfitársaik életére törni. Amikor ez nem sikerül, (mivel a melegek közelébe sem tudtak menni) akkor a rendőrökre támadnak, mert ezeknek az embereknek (ha egyáltalán embernek nevezhetem őket) mindegy, hogy kivel balhéznak, csak legyen balhé! (Sajnos kezdem elveszteni a hitem, és néha már hajlamos vagyok rásütni a bélyeget mindenkire és általánosítani, nem is a Balkán az igazi Balkán hanem talán már Magyarország) Furcsa, nem csak kopaszra nyírt Árpádsávosok, hanem tisztességesnek kinéző családanyák és családapák, is hőzöngenek.

Video a kordon mögül, az Árpádsávosok

Rengeteg meleg ismerősöm van, és kedvelem őket, ugyanúgy tekintek rájuk mint másokra, vagy inkább úgy fogalmazok, jobb embereknek tartom sokukat, mint az átlagot. Sosem zavart ha valaki meleg, hiszen fogjátok fel, nem tehet róla, s ha neki így jó miért ne hagyhatnánk, vagy miért ne lennénk boldogok ha ő boldog? Ezen gondolkodjatok el szélsőségesek, hogy mit csinál otthon, vagy épp az utcán kézen fogva sétál egy fiúval, nézzetek magatokba, ti mit műveltek? Lealacsonyodtok állati szintre, és ezzel szégyenbe hozzátok országunkat! Nem ők a métely, Ti vagytok a métely!

A Teljesség kedvéért álljon itt Hoolie Scene válasza, a fönt feltett kérdésemre!

Nem kérkedek biszexualitásommal, csupán élem az életem. Kérkedés az lenne ha minden videómban elmondanám, hogy miért vállalom biszexualitásom. De eddig egyetlen videó sincs arról, hogy én ezt nyíltan mondom. Ez van el kell fogadni. És épp ezért a menetelők közt se veszek részt, mindaddig míg pink bibliás 18 éven aluliak “picsagatyában” rázzák magukat egy kamionon. Majd akkor én is büszkén menetelek az elfogadásért, hogyha ezek kiiktatásra kerülnek. hisze ennek nem ez a lényege.

Furcsa, hogy pont Hoolie kifogásolja idézem: „pink bibliás 18 éven aluliak “picsagatyában” rázzák magukat egy kamionon.”. Minek után ő maga Tóth Gabinak öltözik 200-300 ember előtt.)

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

8 hozzászólás to “Hoolie Scene, Frances Horror, és a melegfelvonulás! Avagy üzenetem az Árpádsávosoknak”

  1. hooliescene Says:

    Mert mindennek meg van helye;) A születésnapom és egy főváros előtt van különbség. A szülinapomon bármit megtehetek hisz az za én napom. Míg ez a felvonulás egy egész város előtt zajlik:S

  2. ÉN Says:

    eleve milyen szülinap az amikor belépőt kell fizetni?

  3. hooliescene Says:

    hát mivel nem az enyém a hely, nem én szabom meg a belépőt:D

  4. Sonic Says:

    Hát Frances, kedves barátom, szerintem sejted a véleményem. Úgy vélem kiismertél annyira, hogy egy kissebb megnyilvánulásom mögöm lásd azon hosszu gondolat folyamokat melyeke azt követik.

    Tudod a felvonulásról nekem csak annyi a véleményem, hogy….én nem tartom helyesnek, és az én meleg ismerőseim sem. Kapaszkodjatok meg, van olyan meleg ismerősöm aki keresztény ember és komoylan mondom példa mindenkinek az ő életvitele. A párjával ott vannak minden fontosabb jótékonykodási megmozduláson, irónikusan pont tőle hallottam azt a mondatot, hogy na a a sok vonagló r*****ot ő lerendezné egy sortűzzel. Szerintem ha valaki meleg, attól lehet jó ember de nem kell a médiából és mindenből azt sugározni, hogy most az a tuti menő dolog. Miért irom ezt? Mert 20 de akár még 10 éve is teljesen más világ volt. A kirekesztés nem jó, elitélendő ugyanugy, ahogy a másságukat tulságosan büszkén vállaló emberk. Miért nem lhet léerendezni egy “én ilyen vagyok, szerethettek, nem muszály, gyűlölhettek ti dolgotok” hangzatú mondattal lerendezni.

    A szélsőséges árpádsávos oltogató bakancsos habzószájú tizenévesekről, huiszonévesekről és családosokról annyi a véleményem, hogy ők sem jobbak a rózsaszin Bibliás egyéntől. Az egész Kuruc.info-s bagázsnak meg lehetne mutatni, hogy milyen halált halltak ártatlanok a lágerek falai között, csak azért, hogy Németország kimásszon az akkori válságból. Szlengül akár ugy is nevezhetném azt az oldalt, hogy: Tré emberek Tré gondolatai.

    Persze, tudom, hogy most nem néztek toleránsnak deé n konzervativ családból származom, vagyis a nagyszüleim akik felneveltek ők konzervativok, de tisztelem őket a mai napig mert embert faragtak belőlem.

    Záró gondolatnak pedig:

  5. La Divina Luce Says:

    Semmi problémám nincs a melegekkel, de a melegfelvonulást elég mélyen elítélem. Szerintem ez nem a melegekről szól, hanem a magamutogatásról. Pontosan a “picsagatyás pink bibliás 18 éven aluliakról”, ami egész egyszerűen provokáció. Provokálnak, aztán sírnak, hogy őket mindenki bántja.
    Elég sok normális meleget ismerek én is, akiket ugyanúgy kiráz a hideg a melegfelvonulástól, mint engem.
    A családanyákat, -apákat pedig tökéletesen megértem: otthon nézi a gyerek a tévét és ezt látja, az lehet, hogy nem tesz jót személyisége fejlődésének.

  6. rehab3 Says:

    Mindenki ugy nyilvánul meg ahogy akar! Szerintem mindenki úgy él ahogy akar ha pedig ez a másiknak nem tetszik az forduljon el.Ki minek öltözik egyéni dolga.Ki hogy mutatja ki az érzéseit ahoz senkinek semmi köze.A felvonulásrol csak annyit hogy számomra magyarázza meg valaki azt hogy miért kell? Bp.parádét meg beszüntették ami szerintem nagyon jó volt minden évben.Szomorú hogy a sexualitásbol divatot csinálnak.Francess te meg miért feszgeted ezt a témát szerintem másrol is írhatnál:)

  7. rehab3 Says:

    Kedves bloggerek figyelmetekbe ajánlok egy dokumentum filmet nagyon érdekes és tanulságos én nagyon nehezen tudtam végig nézni de igaz.
    A FÖLDLAKÓK (EARTHLINGS) egy nagyfilm hosszúságú dokumentumfilm az emberiség teljes állatoktól való függõségérõl (kiskedvencként, valamint élelem, ruházat, szórakoztatás, és tudományos kutatás céljából), de bemutatja a totális tiszteletlenségünket is eme „nem-emberi segítõk” iránt. Az Oscar-díjra jelölt Joaquin Phoenix (GLADIÁTOR) a film narrátora, zenéjét pedig a híres platinalemezes mûvész, Moby szerezte. Alaposan megvizsgálva a kisállatboltokat, kölyökneveldéket, állatmenhelyeket, állattartó telepeket, a bõr- és szõrmeipart, a sportot és szórakoztatást, és végül az orvosi és tudományos területet, a FÖLDLAKÓK rejtett kamerákat és korábban soha nem látott felvételeket használva számol be a világ olyan, nagy iparágainak napi gyakorlatáról, amelyek nyereségükhöz teljes mértékben az állatoktól függenek. Erõteljes, informatív, és elgondolkodtató, a FÖLDLAKÓK messze a valaha megalkotott legátfogóbb dokumentumfilm a természet, az állatok, és az ember gazdasági érdekeinek összefüggésérõl. Sok színvonalas állatjogi film van, de ez magasabbra teszi a lécet. A FÖLDLAKÓK szinte ordít, hogy nézd meg. Erõsen ajánlott! A FÖLDLAKÓK (EARTHLINGS) egy nagyfilm hosszúságú dokumentumfilm az emberiség teljes állatoktól való függõségérõl (kiskedvencként, valamint élelem, ruházat, szórakoztatás, és tudományos kutatás céljából), de bemutatja a totális tiszteletlenségünket is eme „nem-emberi segítõk” iránt. Az Oscar-díjra jelölt Joaquin Phoenix (GLADIÁTOR) a film narrátora, zenéjét pedig a híres platinalemezes mûvész, Moby szerezte. Alaposan megvizsgálva a kisállatboltokat, kölyökneveldéket, állatmenhelyeket, állattartó telepeket, a bõr- és szõrmeipart, a sportot és szórakoztatást, és végül az orvosi és tudományos területet, a FÖLDLAKÓK rejtett kamerákat és korábban soha nem látott felvételeket használva számol be a világ olyan, nagy iparágainak napi gyakorlatáról, amelyek nyereségükhöz teljes mértékben az állatoktól függenek. Erõteljes, informatív, és elgondolkodtató, a FÖLDLAKÓK messze a valaha megalkotott legátfogóbb dokumentumfilm a ter…all » A FÖLDLAKÓK (EARTHLINGS) egy nagyfilm hosszúságú dokumentumfilm az emberiség teljes állatoktól való függõségérõl (kiskedvencként, valamint élelem, ruházat, szórakoztatás, és tudományos kutatás céljából), de bemutatja a totális tiszteletlenségünket is eme „nem-emberi segítõk” iránt. Az Oscar-díjra jelölt Joaquin Phoenix (GLADIÁTOR) a film narrátora, zenéjét pedig a híres platinalemezes mûvész, Moby szerezte. Alaposan megvizsgálva a kisállatboltokat, kölyökneveldéket, állatmenhelyeket, állattartó telepeket, a bõr- és szõrmeipart, a sportot és szórakoztatást, és végül az orvosi és tudományos területet, a FÖLDLAKÓK rejtett kamerákat és korábban soha nem látott felvételeket használva számol be a világ olyan, nagy iparágainak napi gyakorlatáról, amelyek nyereségükhöz teljes mértékben az állatoktól függenek. Erõteljes, informatív, és elgondolkodtató, a FÖLDLAKÓK messze a valaha megalkotott legátfogóbb dokumentumfilm a természet, az állatok, és az ember gazdasági érdekeinek összefüggésérõl. Sok színvonalas állatjogi film van, de ez magasabbra teszi a lécet. A FÖLDLAKÓK szinte ordít, hogy nézd meg. Erõsen ajánlott!«

  8. benyoboy Says:

    Hatalmas tévhit, hogy csak itthon van rendbontás a melegtüntetéseken, szinte mindenhol “Moderálva” őket, sokkal keményebben, csak erről nem hallasz a médiában.
    Amúgy én is elítélem az egészet. Nem akarok “Moderálva” látni a “Moderálva” utcán. Otthon, a négy fal között azt csinálnak, amit akarnak, de nyilvánosan leégtetni és reklámozni magukat nem nyerő. Amúgy nekem is volt meleg ismerősöm, a mai napig jóban vagyok vele, és nem zavar. Sokáig nem is tudtam róla, 1-2 éve derült ki, de ennyi, nem reklámozza, mint a sok “Moderálva”, és remekül elvan ő is, és én is.
    A tolerancia egy “Moderálva”.

Vélemény, hozzászólás?

