Egy Internet Celeb, és egy Új barát! Te rájuk ismersz?

by

Egy régi barátnak!

Mikor Idén januárban megismertelek, sokat beszélgettünk, azon a bizonyos virtuális csevegő programon keresztül, amit nem kedvelsz állításod szerint. Mivel sosem adtam más véleményére, így magam kívántam utána járni, hogy igazak e a híresztelések rólad, melyek azt zengték, hogy egyetlen célod van, az interneten hírességévé válni. Nagy örömömre nekem nem úgy tűnt, persze könnyen lehet, hogy csak jól játszottad a szerepedet. Az akkori gondolataidat érdekesnek találtam, és tudom nem csak én voltam így vele. Írásaidnak, volt értelme és mondanivalója is. Tökéletesen jól esett, mikor felhívtál és bulizni invitáltál, több esetben. Mivel érző lélek vagyok, és leírom a gondolataimat, így ez veled kapcsolatban is megtörtént. Azon időkben semmi rossz tapasztalatom nem volt veled szemben, sőt örömmel töltött el a barátságunk, így megint csak pozitívra kerekedtek gondoltaim.

Celeb vagyok

Majd jót a nyár, amikor elmesélted telefonon, hogy kipróbáltad a könnyű drogokat. Mivel én is megtettem korában semmiféle negatív hatást nem éreztem, bár kissé korai véleményem szerint, mert a te korodban az ember a legkönnyebben befolyásolható, és hiába hiszi azt, hogy már mindent tud, ez sajnos nem így van. A Bölcsesség, csak az idő múlásával szerezhető meg.

A Nyár eltelt, és valami megváltozott. Többé nem voltál már az a normális gondolkodású fiatal, hanem viselkedésed átváltott egy úgymond „ismert Sztár” viselkedéséhez hasonlóvá. Ezzel egy időben írásaid minősége is a szakadék fel kezdett zuhanni. Egyszer rákerestem a YouTube nevű videomegosztó portálon a nevedre, és annyi kisfilmre találtam, amennyire legrosszabb álmomban sem mertem volna gondolni. Egy néhányba beletekintettem, s az eredmény meglepett, vagy őrült részegként tündököltél, más esetben pedig egy összevissza zagyvaság érzését keltették bennem. Mást nem éreztem ezek láttán, csak azt, hogy a célod a minél több darab ilyen mű előállítása. Ezekben az időkben az írást is abbahagytad, és nem szolt másról a blogod, mintsem oda is belinkelted a napi videókat.

Mikor készültem visszatérni a közéletbe, te, az én állítólagos barátom porrá oltottál virtuális naplódban, ezen is megdöbbentem, hogy pont te! És azok nem, kiknek valójában lett is volna rá okuk. Mivel nem tudtam mire vélni, e cselekedetedet, nem tetem ellene semmit. Azonban világossá vált számomra, hogy a te társaságodból érkeznek hozzám az üzenetek, a primitív oltogatások.

Az internetes naplódban lassan egy hete csak arról lehet olvasni, hogy kérkedsz vele mennyien olvasnak, reklámoznak, téged, és hogy milyen helyezést érsz el egy szűk csoportba. Ez értelmetlen és buta dolog is, mivel sok olyan bloggert ismerek akiknek a napi átlagja jobb mint a tied lehet valaha is, mégsem ez a témájuk. Mikor néhány hozzám közelálló ember véleményét megkérdeztem rólad sajnos nem volt pozitív, viszont mindenféle összebeszélés nélkül állíthatom, egyöntetűen mindenki ezt a mondatot mondta: „Ó hagyd őt olyan jókat tudok rajta röhögni” vagy a másik sztenderd mondat így hangzik: „Ja az a srác egy nevetséges figura”. Itt tartanak most az emberek, kik nem tartoznak bele a közeli baráti körödbe, hanem kívülről látják életművedet. És lásd nem pozitívan!

Ezt a cikket azért írtam név nélkül, hogy ne bántsalak meg, csak tájékoztatni akartalak róla, hogy a saját paródiáddá váltál a kívülállók szemében. Remélem elgondolkodsz ezen mert sosem késő változtatni. Nem kívánok szócsatát indítani, ezen cikkem megírásával, és véleményem szerint, nem is érdemes rá reagálnod a saját blogodban, azonban ha mégis szükségét érzed, akkor ne nyilvánosan tedd meg, mivel erről az írásról rajtad és rajtam kívül senki sem tudhatja biztosan ki is vagy te!

Üdvözlettel, barátod aki még a mai napig bízik benned, és bármikor számíthatsz is rá. (Ha a személyed érdektelenné vált volna számomra egyszerűen ezt a cikket nem írtam volna meg.)

Frances Horror

Egy új barátnak!

Téged viszont, rövid ideje ismerlek. Akkor azt mondtad, örültél, hogy én megkerestelek, és hogy kedveled az írásaimat, nos jelentem én is a tieidet. Amit sosem mondtam el, mert úgy éreztem, nyalizásnak vennéd most elmondom. A kommentár amit írtál nekem, és ami miatt kíváncsi lettem rád, és vettem fel a kapcsolatot személyeddel, ha azt akkor nem írod talán sosem folytatom a naplóm megírását. Ezt nagyon köszönöm neked. A Blogodat végig olvastam, és komoly értékeket fedeztem fel benne. Emberi gondolatokat, műveltséget, érzelmet. De azt is bevallom neked, szomorúvá váltam, mert te nem ezt érdemled, és lám lám mégis ezt kapod az élettől. Mindig tudtam, hogy az élet ilyen igazságtalan. A okos eszes jó emberek többet szenvednek, mint buta társaik, de ezen ne lepődj meg, hiszem egy buta nem tud belegondolni abba, amibe te!

Heart

A véleményem rólad: Személyedben egy csodálatos ismerősre, egy remek beszélgető partnerre találtam és ennek nagyon örülök! Remélem ismeretségünk nem hidegül el, válik unalmassá, és még minimum ezer évig fog tartani, bár nem vagyok benne biztos, hogy ilyen hossz ideig szeretnék élni.

Elgondolkodtam este, a focit bár mondtad, hogy minden szabadidődet elveszi, lehetséges mégsem kéne abbahagynod, bár nem akarom a döntéseidet befolyásolni, de a sport jó dolog szerintem, még akkor is ha időigényes. Ha magadra ismersz MSN-en mond majd el!

Nagy tisztelettel barátod:

Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , ,

9 hozzászólás to “Egy Internet Celeb, és egy Új barát! Te rájuk ismersz?”

  1. meister245 Says:

    nemtom hogy állsz vele,
    de ha már magazin szinten nyomjuk a dolgot, akkor ez az anonymitás kicsit értetlenül hagyja olvasóidat :O

    sztem ezt megírhattad volna személyes levélben is, de ha a nyilvánosságtól jobban érzed magad akkor ok 🙂

    amúgy az elvises bejegyzések egész jók, nem kis kutatómunka van az egész mögött 😀

  2. Raven Says:

    azt hiszem ráismertem a személyre és szerintem marhára igazad van.

    Jók az írásaid .így tovább ^^

  3. Frances Horror Says:

    Köszönöm!

  4. hopapanic Says:

    Meisternek igaza van!!!!!
    Nem tudom miért írod a végére,hogy ez az illető barátod,mert ha az lenne akkor nem ország világ előtt árulnád el titkait és nem egy blogban aláznád meg.Nagyon megbízható vagy Francess (L)
    Köszi mindent…

  5. floofamous Says:

    Hm.hm….

  6. floofamous Says:

    Én tudom. hihi.:)

  7. Alex Seven Says:

    🙂

  8. meister245 Says:

    bővültek a kommentek.. 🙂

    most így újra elolvastam, rájöttem az igazi mondanivalódra 😀

    – nem minden barátság tart örökké, most elő lehet venni az emberi természetet 🙂

    – ez a bejegyzés, olyan mint egy okirat. a sorokban van egy érzés, mint amikor a bíróságon olvassák fel a felperes sérelmeit azzal a hivatalos finomsággal.

    egész érdekes módot választottál egy Újonnan szerzett barátság szentesítésére. 🙂

    nagyon jók ezek a megrejlő motívumok az írásban 😀

    viszont név nélküli törvényt még nem iktattak be.. az okirat hamar érvényét vesztheti.. ha egyáltalán volt

  9. Lothíriel Says:

    “Nem tudom miért írod a végére,hogy ez az illető barátod,mert ha az lenne akkor nem ország világ előtt árulnád el titkait és nem egy blogban aláznád meg.”

    A celebekkel gyakran előfordul, hogy akaratukon kívül kerülnek nyilvánosságra a dolgaik. Mivel az illető célja, hogy ún. NetCeleb legyen, tudjon rá az ilyesmire. Ha tisztában van vele, mire vállalkozott, siránkozásnak nincs helye.

Vélemény, hozzászólás?

