Szubjektíven Flo0 Famous.

by

Talán a világ jobban változik körülöttem, mint magam elmerem egyáltalán képzelni, persze most sem azt írom, hogy a jó irányba, bár lehetséges az is, hogy ez ország és gazdagság függő. Meseország lakói egyre anyagiasabbak, és egyre önzőbbek. Mikor felfedezel egy csillagot érdemes rá nagyon vigyázni, csodálni a természetesen szép fényét, és mindent megtenni annak érdekében, hogy sokáig a barátodnak tudhasd. Tisztába vagyok vele nem egyszerű dolog ezt kivitelezni, sőt én magam sem tudom ezt minden esetben megvalósítani, bár ha jobban belegondolok, inkább azt kell írnom, egyáltalán nem tudom véghez vinni. Az elmém másképp működik teljesen, mint más embereknek, fordítva. Ebben az esetben is így történt. Egy jól ismert ember blogján olvastam róla, persze negatívan, amin egyáltalán nem lepődtem meg, mert miért is lenne ö kivétel a fent felsorolt példánál, hiszen ő is ember, és velünk él ebben az országban! Felkiáltottam! Nem hiszek neked! Majd én eldöntöm milyen, így is tettem, írtam neki Myvippen, túl sok reményt nem fűztem hozzá, mert tudtam, Kenny Catastrophe barátja, és biztos voltam benne, ha beszélget velem természetesen ismerősei, (akiket akkoriban még ellenségnek tekintettem) elmondják rólam a véleményüket, ami így is történt.

Egy vérző szív FloO Famous

FloO Famous

Az eredmény meglepő volt, nem változott semmi. Nem volt beképzelt nagyképű, normálisan állt hozzám, örült szavaimnak, melyek szintén teljesen emberi hangsúlyban íródtak. Nem volt könnyű legyőznöm a kezdeti megdöbbenésemet, talán az első alkalommal mikor társalogtunk, nem tudtam teljesen önmagam lenni, az agyam kiürült, gondolom elég unalmas is voltam. Nagyon vártam a folytatást, ami szerencsémre belátható időn belül eljött. Ezen alkalommal oldottabban tudtam már vele beszélgetni. Egyre többet tudtam meg róla és egyre jobban megkedveltem, mint barátot, éreztem, tudtam, ö az, akivel érdemes időmet tölteni, nem veszik kárba egyetlen perc sem. A gondolataink sokban hasonlóak. Ő fogalmazta meg tökéletesen egyik érzésemet, idézem: „Jó tett helyébe jót ne várj!” Én azonban naivabb vagyok sokkal, ezt gondolom: „Ha megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel” e tulajdonságomat természetesen sokan kihasználják, de nem bánom, legyenek boldogok!

Egyik alkalommal szomorú volt, tudni illik egész héten ezt a napot várta, Pestre szeretett volna jönni, de a körülmények és persze a saját hanyagsága, az útjába állt. Én szeretem, ha valaki boldog! Nagyobb öröm számomra valaki öröme, mint a sajátom, ezért utat mutattam neki, de a MÁV ezt nem vette figyelembe, és mire beállította a haját, és végre alkalmas lett az indulásra, addigra nem járt már vonat. Ő elindult, már majdnem a vasút állomáson járt, mikor közöltem vele telefonon – Ma már nem indul vonat. Véleményem szerint abban a pillanatban nem is fogta fel, hogy megint lekéste a járatot. Persze akkor nem nevettem rajta, hanem szomorú voltam, de így utólag már viccesnek hat eme kis történet.

Ahhoz, hogy megismerjek valakit hosszabb időnek, kell eltelnie, mégis amennyit belőle kaptam, megalapozta szememben egy odaadó ember képét. Gondolataival megismerkedve, toleranciáját bölcsességét figyelembe véve, ritka jó társasággal hozott össze a sors, aki mindig minden esetben számíthat rám.

Aki úgy érzi, különleges emberrel szeretne megismerkedni, és kellőképpen jóindulatúnak és odaadónak tartja magát, próbálkozzon ismeretség kötni vele. Higgyétek el nekem, megéri!

Ő Flo0 Famous.

Semmi esetre sem kívántam belesűríteni egy cikkbe, élményeimet vele, ezért folytatása következik, írásomnak, ezzel bemutatva a világnak őt, az én szemszögemből, egyben nektek lehetőséget kínálva arra, az ismeretségre, amit én magam tőle kaptam meg.

Flo0 Famous Blog: Katt IDE

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

Egy hozzászólás to “Szubjektíven Flo0 Famous.”

  1. Floo Famous Says:

    Köszönöm a szép szavakat és örülök h ezt gondolod rolam:) remélem még nagyon sokáig barátok maradunk.köszönöm Frances

Vélemény, hozzászólás?

