TomInsane, egy ember aki kiáll az igazságért!

by

Sohasem fordult még elő velem, hogy valakiről több esetben riportot írtam volna, ám most rászántam magam mert van egy ember, akinek így szeretném kifejezni hálámat az elmúlt közel egy évért, ő egy igaz barát TomInsane. Miközben képernyőre vetettem eme becses jelzőt róla, elgondolkodtam, megint lehetséges felelőtlenül használom ezt a megtiszteltetést? Ebben az esetben semmiképp. Behunyom a szemem és visszaemlékszem, hogy is kezdődött.

2009 Januárjában, nem sokkal később miután elkezdem írni a Szubjektív magazint, különösen nagy számban szaporodtak el, egy teljesen névtelen blogon az EMO és EMO közeli fiatalok, pocskondiázása. TomInsane, mivel az elejétől fogva ezen alternatív a stílusban fejezte ki önmagát, természetesen nem alaptalanul magára is vette ezt, és úgy érezte, kiáll a sértettek mellett. Elkészítette hát azt a mindenki számára emlékezetes videót, melyben ferde tükröt tartott a Napiszar nevű szennylap, szerkesztőinek ábrázata elé. Tetszett a ötlet, és a stílus ahogy megvalósította, ekkor ötlött fel a fejemben, megkeresem őt. Már nem emlékszem, hogy találtam rá, bár annyi azért megmaradt bennem, a Myvip közösségi portál segítségével. Örült nekem és én is neki. Hosszú órákon át tudtunk beszélgetni, mindig volt miről sosem volt unalmas. Ismeretségünknek különleges pikantériát adott, hogy ő messzi idegenben él hazánktól távol, és jól érzi ott magát. Sokszor faggatóztam, milyen arrafelé az élet, és mindig pozitívan nyilatkozott róla. Azonban kivételt képeztek az ott lakó honfitársaink, akik a jól ismert Magyar mentalitásukat oda is képesek voltak magukkal vinni. TomInsane épp ezért nem túl sok kapcsolatot tart fent velük, inkább az ottani őslakosokkal érzi jobban magát, amin én sem lepődök meg.

TomInsane

TomInsane

Bevallom őszintén kissé irigy vagyok rá, mivel ő képes volt azt megvalósítani, amihez nekem sosem volt erőm és bátorságom, pedig sokat álmodoztam róla, hogy elhagyom kis hazánkat. Talán azért nem vitt rá a lélek mert magamban belül éreztem, ha egyszer azzal a szándékkal, lépem át határunkat, hogy letelepszem egy másik országba, akkor az számomra visszafordíthatatlan és végleges döntés lett volna. Naivságom ezért továbbra is itt tartott, várva vártam hazám fejlődését ami nem következett be, sőt ma már egész nyugodtan kijelenthetem, letértünk a jó irányba vezető útról, bár az sem lenne túlzás ha azt állítanám, elindultunk visszafelé.

Egy alkalommal TomInsane bekapcsolta webkameráját, és csodálatos látvány tárult a szemem elé, mikor az ablakon át a délutáni napsütésben megpillantottam a tengerpartot, ahova szörfözni szokott járni. Megcsodáltam és megéreztem ilyen távolról is azt, hogy ott mennyire más az élet mint mifelénk eme hatalmasan óriási, ám de teljesen lepusztult koszos büdös nagyvárosban. Ekkor megfenyegettem. – meglátogatlak hamarosan. Talán ezt az ígéretemet egyszer be is váltom még.

Bár kapcsolatunk sosem, vált unalmassá, mégis egy egészen különös dolog történt a napokban. Tanácsomat kérte egy bizonyos kérdésben, és utána lelkemre kötötte egyik titkát, amit nem sokan tudnak róla, viszont nekem ez nagyon sokat jelentet. Ezután az amúgy is szoros szál ami hozzá fűzött horgonykötéllé duzzadt, és egyszerűen a lelkemben a testvéremmé fogadtam őt! Elmondhatatlanul jól esett, hogy megbízik bennem, és a barátjának tekint, bár ezt az érzést nyilván sokan átéltétek már ti is. Számomra azonban elég különleges mivel sosem volt testvérem, de most végre van egy.

Most, hogy az ösz kezdődik, és pár nappal ezelőtt megéreztem az illatát, elmondhatom kilenc hónapot együtt töltöttem vele, és ezalatt az idő alatt sosem vesztünk össze sosem unatkoztunk, nem pletykáltunk, hanem valami olyan dolgot kaptam tőle mindig, amit eddig senki mástól. Hogy mire gondolok? Sok kedves szót, törődést, odaadást, rengeteget kacagtunk együtt, sosem volt unalmas vele egy pillanat sem. Tökéletesen szórakoztató figura a maga kis bolondságaival, tréfás ötleteivel mondataival. Most, hogy rápillantok az MSN partner listámra azokból az időkből senki sem maradt, meg csak ö egyedül és tudom, ez még sokáig így lesz, vagy talán mindörökre. Egyetlen olyan barátom van akiben tökéletesen megbízok, öt Zolinak hívják és nagyjából 12 éve hogy ismerem. Remélem TomInsane lesz a másik ember akiről ugyanezt írhatom majd le tíz év távlatában.

Akinek lehetősége adódik, éljen vele és ismerje meg őt, remek pillanatokban lesz része. Jómagam köszönöm neked Tomi az eddigi kellemes órákat és a sok sok bohózatba illő vidám percet.

De má’ elkezdhetnéd írni te is a blogot! He?!

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , ,

5 hozzászólás to “TomInsane, egy ember aki kiáll az igazságért!”

  1. LeeRyan Says:

    Legalább Francess Te kedveled….. már ez is vmi xD

  2. Frances Horror Says:

    LeeRayen, hidd el ha ismernéd akkor teis kedvelnéd!

  3. tominsane Says:

    tekivagy?

  4. Mr. X Says:

    Nem tudom, hol van ebben a logika… csinált egy videót a napiszar ellen. Az hol, és miért is kiállás az igazságért?

  5. tominsane Says:

    a video a legkevesebb mr x

Vélemény, hozzászólás?

