Botrányos?! Szubjektiv? Negatív? Pozitiv? FloO Famous, Hoolie Scene, Hopa Panik, És aki megalázza őket, vagy épp kiáll értük? A Barátjuk: Frances Horror.

by

Kénytelen vagyok félbe szakítani a zenetörténelmet, sajnálom, hogy egy szintén meghatározó zenész karrierjét töröm ketté, de tudom ő nem fog megsértődni. A mai nap boldogsággal töltött el mivel a sötét buta rétegből ismét egy gyöngyszemre sikerült bukkannom, akit az irigység vezérelt, és ezért létrehozott egy Szubjektív ellenblogot, melynek igen magasröptű és színvonalas nevet adott, amelyből tökéletesen le lehet mérni a teljesen névtelen, és igénytelen ám de dühös, s érzelmileg nulla szerző értelmi színvonalát. A blog a következő nevet viseli fantázia dúsan „A tökömet szubjektív…”

A fent említett blog írója, bizonyos xsb91 továbbiakban No Name szerzőt tökéletesen sikerült felháborítanom az igényes bloggerekről írt cikkemmel, aminek különösen örülök. Mindig úgy éreztem életem során ha olyan dolgot csinálok ami bizonyos emberekből pozitív, másokból pedig negatív érzéseket vált ki akkor oly ösvényre tévedtem, ami foglalkoztatja az embereket. Sosem vártam, hogy a primitív buta agresszív emberek, egyet értsenek a gondolataimmal, viszont örültem ha valakinek örömöt szerzek, és segíthetek.

Vesézzük csak ki egy kicsit a fent említett cikket, aminek gyakorlatilag semmi értelme nincs, ezért pár szóban mesélem el valójában miről is szól:

1, Az általam nagyra tartott és kedvelt személy FloO Famous lehordása a sárga földig.

FloO Famous barátom

FloO Famous

2, Személyemnek beszólás, amiért nem engedem át a rostán a gyalázkodó trágár hangnemben íródót kommentárt. (Sajnos többet nem nagyon írt rólam, pedig örültem volna, bár a pedofil, buzi, bűnöző, kábítószeres téma, mit már leírtak rólam többször, és nem érdekel már senkit, és ezt fokozni sem érdemes már, mivel nincs hova)

Nos nézzük csak. FloO Famous barátomat mivel akaratán kívül egyre népszerűbb, (köszönheti ez kedves toleráns megértő viselkedésének) irigyeinek céltáblájává vállt. Gondolhatjátok, egy fiatal kinek a lába előtt hever a világ, kit minden hasonló stílusú ifjú kedvel, mennyi irigyese lehet. Jómagam nagyon örülök neki, hogy ily sokat foglalkoznak vele, és mindenhol fellelhető róla valami, mivel így neki jobb lesz az élete, mert hatalmas kapuk nyílnak meg előtte, új ismeretségeket, köthet új barátokat szerezhet, és a nagy számok törvénye alapján rengeteg olyan ember fog rátalálni akiben megbízhat, aki ki fog állni mellette amíg világ a világ, és így magának és másoknak is nagy örömöt szerezhet, puszta lényével.

A fent említett névtelen semmitmondó kezdő blogger, úgy érzi megregulázhat, de ebben nagyot téved. Megértem teljesen törekvését és célját, ami a következő. A hátunkon felmászni a csúcsra, és oly hatalmas nézettségre szert tenni mint a mi balogjaink. (Itt említem meg Hoolie Scene napi minimum 2000 olvasóját, Hopa Panik 1000 olvasóját és a Szubjektív magazin 700-900 olvasóját, kiknek hálás köszönetemet fejezem ki ezúton is.) Emberem, úgy érzi beleszólhat cselekedeteimbe, pedig NEM! Dőre módon azt gondolja az általam írt naplót közösen vezetjük, el kell mondanom neked kedvesem EBBEN IS TÉVEDSZ! Ezt én magam írom, ez így volt eddig is, így lesz ezután is, míg világ a világ. Senkinek nem engedek beleszólást. Arról írok és azt amiről, vagy akiről akarok. A képlet ilyen egyszerű. Megértem, hogy bosszant téged, sikertelen nyomorúságos életed, s hogy nincs lehetőséged, ezen a területen érvényesülni, de fogadd el groteszk létedet és ne harcolj az ellen ami ellen értelmetlen. Másképp fogalmazva kedves önjelölt kritikusom, a vonatsínre kötözött ember mosolya nem mindig őszinte.

Féltékenység kontra irigység

Féltékenység kontra irigység

Röviden. A Szubjektív magazin címe nem véletlenül lett Szubjektív. Mivel találóan akartam ara utalni, hogy eme blogban az én személyem Szubjektív véleményét olvashatod. A jelentésével lehetséges nem vagy tisztába, de ebben az esetben javaslom, vegyél a kezedbe egy Magyar értelmező kéziszótárt. Miért kéne nekem azt tennem amit te szeretnél? (ez a kérdés ironikus, nem várok, és nem is érdekel a válaszod. A kommentárjaid, automatikusan spam-be mennek olvasatlanul.) Nem gondolhatod komolyan, hogy valakinek meg szeretnék felelni az interneten. Teszem a dolgom és írom amihez kedvem van. Külön örömömre szolgál ha a nemtetszését váltom ki bizonyos embereknek, mivel ebben az esetben tudom, igazam van. Akik ismernek, és kedvelnek, vagy akiket én kedvelek, és barátomnak tartom, igen azoknak meg szeretnék felelni és meg is teszek mindent érte, hogy ez így legyen.

Végezetül A Szubjektív magazin sosem lesz demokratikus újság, mindig is az én irányításom alatt fog maradni. A Trágár hangnemben íródott és nem ide való véleményeket, ezek után is törölni fogom, a saját szájízemnek megfelelően.

Remélem sikerült ferde tükröt állítanom torz személyed elé, és így talán a púpos ragyás csúnya Quazimdo, kit eddig láthattál (és biztosra veszem ezért nincs a lakásodban egyetlen sík tükör sem, ami a valós arcodat viszhangoza) így már megszépül, s talán ha megbékélsz léteddel, a szeretet és az elfelejtett normális gondolatok is visszatérnek agyadba.

Az ingyen reklámot köszönöm, és reménykedem, hogy továbbra is népszerűsítesz, mert ha csak napi egy olvasó érkezik tőled hozzám én azt is tisztelettel megköszönöm, és még jobban érezem, hogy értem, értünk, az EMO és EMO közeli emberekért létezel, és megteszed értünk azt ami tőled kitelik.

Reménykedem, egyszer talán Magyarország is a tanult emberek országa lesz és akkor talán megszűnik az agresszív buta viselkedés, aminek te a fő képviselője vagy.

Szerző: Frances Horror.

Reklámok

Címkék: , , , , ,

8 hozzászólás to “Botrányos?! Szubjektiv? Negatív? Pozitiv? FloO Famous, Hoolie Scene, Hopa Panik, És aki megalázza őket, vagy épp kiáll értük? A Barátjuk: Frances Horror.”

  1. meister245 Says:

    emo belpolitika 😛

  2. Vito Says:

    Eddig el-elolvasgattam amit írtál, és vagy egyetértettem vagy nem, most pl. marhára nem értek veled egyet, számomra ebben az “irományban” ez a csúcs: “Külön örömömre szolgál ha a nemtetszését váltom ki bizonyos embereknek, mivel ebben az esetben tudom, igazam van.”. Ekkora baromságot régen olvastam, köszönöm szépen a cikkeidet némelyet élveztem, ezentúl nem fogok ide járni, megyek a “kevésbé értelmes” emberek blogjára a „A tökömet szubjektív…”-ra. Ki lehet moderálni, tessék. 🙂

  3. Vito Says:

    Ja, és ha nemtetszésedet váltom ki, akkor igazam van. 😉

  4. Fanncy Says:

    tetszik ez az emobelpolitika, de hát a net a véleménynyilvánításáért van 😀

  5. barok.eszter Says:

    Na, nálunk gótoknál lenne ilyen összetartás, mint nálatok – irigykedünk!

    ON: Miért foglalkozol más emberek véleményével? Sem pozitív, sem negatív hatást nem váltana ki belőlem az ilyen támadás (vagy reklám?), az olvasottság pedig nem függ össze a minőséggel.

  6. yukim Says:

    Vééégre szuper elolvastam az utolsó cikkedet ahol is hs ről írtál:)bár végre van értelme a dologknak és igy mindenki megérti mit miért csinálsz.Más hátán felkapaszkodni ez volt egy értelmes modat de akár hiszed akár nem ezt én írom ez igy nem teljesen igaz mert gyakorlatilag nem kértél meg senkit hogy olvasson:)Kicsit hülyén érzem magam bizonyos dolgok miatt.Mert csak saját magam kis bosszantását akartam megtenni:)De igy már nem csinálok semmit mert nincs értelme:)

  7. Frances Horror Says:

    Tisztelt Yuki Montana
    Gondolom, hogy hülyén érzed magad, mert hát név nélkül gyalázkodni, aképp, hogy ugyanazt a számítógépet használod, és az IP cím alapján be lehet azonositani a szerzőt, butaság. Azonkivül ez a pedofil, buzi, köcsög stb… dolog már nem érdekel senkit
    Üdvözlettel
    F.H.

  8. dkfk kdjslkd Says:

    emós geci

Vélemény, hozzászólás?

