Véleményem a No.1 internet celeb Hoolie Scene-ről.

by

Úgy érzem elérkezett az idő, hogy tisztába tegyünk bizonyos dolgokat a nyilvánosság előtt, és ezzel remélhetőleg megszűnnek az acsarkodások és a rosszindulatú tevékenységek is, melyek különösebb kárt nem tudnak okozni, azonban kellemetlen hallgatni őket.

Tegnap kaptam egy kommentárt, egy volt kedves barátomtól, aki ebben a megjegyzésben világosan a tudtomra hozta, hogy többet nem kíván velem szóba állni, és teljese elhatárolódik tőlem, mivel korábban mélyen megsértettem az érzéseit, és ö nem képes ezen túllépni. Ezt elfogadom, akceptálom, és ezzel számomra ez az ismeretség tovább nem létezik. (persze az semmit sem számít, hogy ö is megsértett engem, a saját véleménye szerint. Erre van egy jó közmondás, más szemében a szálkát is észreveszed, de a sajátodban a gerendát sem.) A fent említett tényt a-képp erősítette meg, hogy nevetségesen, magázódó hangnemben írta a kommentárját. Két dolgon gondolkodtam el. Az egyik: Ha ő saját magát toleránsnak tartja (márpedig annak tartja!) akkor miért nem képes ezen az eseten túllépni, amikor Hoolie Scene akit valójában érintett, képes volt. Ha jól belegondolunk, igazán csak ö lehetne megsértődve. A másik: Amikor tisztán és félreérthetetlenül ki szeretnék szállni ebből az általatok „pocskondiázásnak” nevezett időszakból, miért kell erővel visszarántani engem, miért nem lehet békén hagyni, és örülni a nyugalomnak? (a kérdés költői, nem várok rá választ) A Kommentárt bemásolom ide, természetesen név nélkül, hogy ne érje csorba a fent említett személy becsületét. Előző mondatomból is kitűnik, hogy én ezúttal is védem az ő becsületét, mert úgy gondolom, nem az az erős aki üt, hanem aki állja.

A kommentár:

“Megakadt a szemem a címen, ahol tulajdonképpen azt írja, hogy Ön Hoolie Scene barátja 
Nos kedves Frances, remélem emlékszik egy bizonyos gyalázó cikksorozatra, aminek letörléséért oly sokat fáradoztam és amiért megkaptam Öntől a kétszínű jelzőt.
Majd folytatnám a következővel: “A fent említett névtelen semmitmondó kezdő blogger, úgy érzi megregulázhat, de ebben nagyot téved. Megértem teljesen törekvését és célját, ami a következő. A hátunkon felmászni a csúcsra, és oly hatalmas nézettségre szert tenni mint a mi blogjaink.”
Ne feledje el, hogy Ön hol kezdte és, hogy az Ön szavaival éljek, “kiknek a hátán mászott fel”, hogy elérje ezt a nézettséget.
Szóval, ha tanácsolhatom, Ön is nézzen bele abba a síktükörbe és azután nyilatkozzon.
Üdvözlettel, “Moderálva”.
(szándékosan írtam magázva, ezzel is kifejezve eme blog szerzőjétől való elhatárololódásomat)”

Hoolie Scene

Sosem voltam haragtartó, bár kissé kocka gondolkodásom van, amit más szóval úgy tudnék megfogalmazni, fekete vagy fehér dolgok léteznek csak számomra, a köztük levő árnyalatok, azok melyeket nem veszek figyelembe. Teljesen tisztába vagyok vele, hogy ez nem jó, de mit tegyünk, ilyen vagyok, és változtatni nem nagyon tudok ezen. Ebből még egy fontos dolog adódik, ami viszont sok esetben pozitív, vagy nagyon szeretek valakit, vagy nagyon gyűlölök. Minden új ismeretség kezdetén, teljesen pozitívan állok az emberekhez, viszont ha hozzám negatívan állnak, akkor én ellenségessé válok (tudom ne is mond, ez rossz tulajdonság).

Még a nyár előtt, úgy véltem, azzal segítek legtöbbet az embereknek, ha elmondom, korábban milyen dolgokat csinált Hoolie Scene, s miután elmúlt a nyár én újra felvettem vele a kapcsolatot, amire tulajdonképpen egy általa írt, azonban a kérésemre törölt blogbejegyzése sarkalt, ergo ezt neki köszönhetem, az ö valóságos, és nem mű, toleranciájának. Elmeséltem neki, hogy sok közös barátunk ismerősünk, az utóbbi időkben teljesen pozitívan ítéli meg személyét, és nagyon örülök a változásnak, büszkévé tett, hogy képes volt a korábban általa ígért 180 fokos fordulatot tökéletesen megvalósítani. Ezen beszélgetés után egyre több időt szántunk MSN.-en keresztül a retorikára, és bátran kijelenthetem, nagyon jó viszony alakult ki köztünk. Mint láthatjátok, egymás blogajánlójában is szerepeltetjük másikunk naplóját is. Mivel büszke vagyok rá, hogy Hoolie Scene ismerőse lehetek ezért töröltem a róla korábban általam irt negatív hangnemű cikkeket. Ne higgyétek, hogy ő kért meg rá, vagy bárki más kedvéért teszem ezt, egész egyszerűen azt gondolom, mivel teljesen aktualitását vesztette a múltnak azon része, ezért semmi esetre sem szeretném, hogy esetlegesen Hoolie Scene életében, ez bármiféle, akár iciripiciri kis hátrányt is okozzon. Világ életemben hittem abban, ha valakiben kellő akaraterő van, akkor képes a változtatásra, amit fent említett barátom tökéletesen bebizonyított.

Hoolie Scene

Kedves Hoolie Scene, még egyszer gratulálok neked, és további nagyon sok sikert kívánok az iskolához, amit újra kezdtél, remélem az életben minden vágyad teljesül, és további sok örömöt tudsz majd szerezni az embereknek, és magadnak is!

Remélem ezek után megszűnnek az EMO és EMO közeli körökből érkező támadások, mind Hoolie Scene, és mind az én irányomba is. Akinek esetleg nem lenne szimpatikus őkelme, kérem ne ítélje meg negatívan minden alap nélkül, hanem tegye félre érzetét, és ismerje meg őt, s garantálom boldogabb ember lesz ezáltal.

Kedves Hoolie Scene a Szubjektív magazin, és jómagam segítségére ezentúl mindenben számíthatsz, és elnézést kérek a korábbi dolgokért is.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , ,

10 hozzászólás to “Véleményem a No.1 internet celeb Hoolie Scene-ről.”

  1. barok.eszter Says:

    Bárki bármit mond, nekem akkor is ez a kedvenc imó blogom a maga finom iróniájával és fordulatosságával együtt! 🙂

  2. Frances Horror Says:

    Köszönöm 🙂
    Az EMO és EMO kozeli dolgok azonban csak egy részét teszik ki eme blognak
    Üdv
    F.H.

  3. yukim Says:

    Azért kicsit pofátlan vagy mert ugye mien érdekes hogy egyböl Japánról kezdtél el írni:SKis ötlet tolvaj szánalmas

  4. xxxnikixxx Says:

    Én már rájöttem ki írta a kommentet^^
    Kérlek Francess horror vegyél fel msn-re:D
    Emo_niki_96@hotmail.com
    Köszyh elöre is:D

  5. Matyo Says:

    Én megismertem és biztosan állítom, hogy egy szar ember. 🙂

    Frances! MSN-re azért felnézhetnél 😀

  6. norbiii Says:

    Meglepő dolog,hogy szinte nincs olyan hét,hogy Androvics K Balázs ne szereplejen a blogjaidban.Hooliet sokan ismerik,sokan elítélik,sokan szeretik.Én magam egyszer sem csalódtam benne,mellettem volt amikor kellett és tudja,hogy én is mellette vagyok.Örömmel bár félve fogadtam amikor felvett msn-re,de azóta rájöttem,hogy feleslegesen féltem.Hooliet én nem ismertem olyannak mint azt sokan mondják,akkor tényleg megváltozott…
    Nekem is tetszik ez az internetes napló,csak számomra sokszor olyan témáról írsz ami engem nem érdekel.Ismerjük meg Japánt?Addig úgysem ismerjük meg amíg nem láttuk,tapasztaltuk. Frances nem kaptál meghívást a Hoolieweenre?

  7. Winti Says:

    Szerintem nagyon jó, hogy végre béke van. Mivel mindkettőtöket ismerlek, bár Téged kevésbé, de mindketten nagyon jó emberek vagytok és örülök, hogy színesítetek a magyarok életét blogjaitokkal. Frances esetleg megjelensz október 25én Hoolieweenen?

  8. Frances Horror Says:

    Kedves Winti
    Köszönöm a kommentárt.
    Igen megjelenek, és remélem ott majd jobban meg tudunk ismerkedni

  9. Winti Says:

    Ez csak természetes.^-^

  10. Anonym Says:

    ha ez az az ember akire gondolok akkor csak annyit mondanék neki:

    Fogtündér,mi nem vagyunk rád kíváncsiak, és gondolom te sem ránk, szóval jó lenne ha lekopnál 🙂

Vélemény, hozzászólás?

