Az igazi EMO 2. rész. Az egyetlen 3. generációs EMO.

by

Sajnálatos módon teljesen eltűntek az EMO-k, vagy nagyon kevés van már belőlük. Köszönhető ez annak, hogy a társadalom és az egyéb irányzatok nem tudják elfogadni ezt a fajta szubkultúrát. Kis hazánkban semmi csodálkozni való nincs ezen, hiszen az emberek nagy része tanulatlan, és műveletlen is. Amíg ez nem változik addig képtelenek lesznek megérteni bármit ami új, és ismeretlen, vagy más esetekben akár érthetetlen a számukra. Ezen segíteni sajnos nem könnyű, mivel a polgárok nem hagyják, hogy segítsenek nekik. Az átmenet, ami eredményes változást lenne képes hozni, minimálisan egy emberöltő elteltével következhetne csak be. A módszer nehezen kivitelezhető, mivel teljes egészében etikátlan és fasiszta, ezért jómagam sem támogatom. Mivel egy gyermek személyisége könnyen befolyásolható, ezért meg kéne tiltani, a bármilyen agresszív dolgok láthatását, és megismerését a számukra, és ehelyett csak a művészeteket kéne felé sugározni. Azoktól a szülőktől akik ezt nem képesek megadni a gyermekeiknek, elvenni tőlük, és más felnőttek gondjaira bízni. Azonban ennek a módszernek a hatásossága is kérdőjeles. Mielőtt szó érné a ház elejét, az általam leírt módszerrel én sem értek egyet, és nem is tartom megvalósíthatónak.

Emo

Jómagam hiszek az emberekben. Ez első sorban abban nyilvánul meg, hogyha bárkit megismerek az első pillanattól kezdve teljes bizalmamat élvezi. Persze ennek van azért egy határa, mit meghúztam, ezt csak egyszer lehet nálam igénybe venni. Ha valaki ezzel vissza él több lehetőséget nem adok neki. Nyilván sokan gondoljátok, azt, hogy ez dőreség, de én úgy vélem, ha valaki nem képes észrevenni, és élni a jósággal, akkor nem érdemes több időt pazarolnom arra a személyre, és a saját káromra még egy lehetőséget adni neki. Ennek olyan akadálya is van, hogy a bizalmamat, nem vagyok képes átnyújtani neki többet. Erre nyugodtan mondhatjátok joggal, ez a te korlátod, és igazatok is van.

Elfogadom, mindenkinek a gondolatait, hozzáállását bármihez, nem zavar a szexuális identitása sem. Bátran állítom nektek, szeretem az embereket és az embertársaimat, értékelem a világot, örülök neki, hogy része lehetek. Elkötelezett csodálója vagyok a fiatalságnak, nem ítélek meg senkit bőrszín alapján. Boldogabb vagyok, ha adhatok valamit, mint ha kapok. Szerencsésnek érzem magam, amikor valaki mosolyog, és biztos lehet benne, hogy én nem fogok neki soha sem okot adni rá, hogy szomorú vagy bús legyen.

Hagyom, hogy eljátszanak velem, kihasználják az érzéseimet bizonyos kereteken belül, ha ezzel örömteli pillanatokat okozok neki. Egy hatalmas vállalkozást tűztem ki célul magam elé, amit megvalósítani talán lehetetlen, én mégis bízok benne. A Világot jobbá tenni.

Értetek élek, értetek vagyok, a ti rabszolgátokként, akit ha úgy tetszik, eltaposhattok mint egy eldobott cigarettacsikket, vagy szerethetek, és én akkor mindent megteszek a boldogságotokért. Az étkemet nektek adom, az utolsó fillérjeimet elajándékozom, csak, hogy nektek jobb legyen.

Nem támogatom és nem értek egyet azzal, hogy valaki önnön kezével véget vessen életének, vagy szomorúságban éljen. Képtelen vagyok elfogadni azt, hogy valaki saját magában kárt tegyen bármekkora baj is éri, inkább okozzon nekem rosszat, ha ezzel megmentem őt.

Emo1

Természetesen, van egy másik oldala is személyiségemnek, amit ördöginek nevezek. Ha teljesen ismeretlenül, és ok nélkül keresztülgyalogolsz rajtam, azt nem tűröm el, és csőstül visszaadom. Kérdezed miért? Mert nincs jogod hozzá, hogy ezt tedd velem, mert ha te képes vagy erre, és nem vagy a barátom akkor egy alapvetően gonosz ember lehetsz, aki mindenre képes. Egy métely amire nincs szüksége a világnak. Rám sütheted a bélyeget, „Mi van veled? Istennek képzeled magad?” A válaszom: igen, a saját istenem vagyok, nekem nem parancsol senki, a sorsomat magam irányítom és ezt javaslom neked is. (Teljesen tisztába vagyok vele, hogy az istenkomplexus az őrület első komoly jele.) Nos ilyen egy harmadik generációs EMO.

Éljen a fiatalság!

És végül egy idézet: „ Összesen két tragédia létezik. Az egyik mikor az élettől mindent megkapsz, és a másik, amikor semmit”

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , ,

12 hozzászólás to “Az igazi EMO 2. rész. Az egyetlen 3. generációs EMO.”

  1. nagyzsuzsi Says:

    Húú ez olyan mintha én írtam volna ez teljesen én vok… ez az én véleményem 100% ban mindenben igazad van teljesen… és nagyon jó blog csak így tovább(Y)

  2. hopapanic Says:

    Nagyon szép a bejegyzés!
    Jujj az az idézet.
    Nagyon szép és igaz is.

  3. Frances Horror Says:

    köszönöm Hopa köszönöm Nagy Zsuzsi

  4. funny Says:

    inkább olvass, ne írj… hiányos a műveltséged…

  5. meister245 Says:

    “meg kellene tiltani, a bármilyen agresszív dolgok láthatását, és megismerését a számukra, és ehelyett csak a művészeteket kéne felé sugározni.”

    utópista elképzelés, a gyermek egy teljes védett burokban nő majd fel, a kedves szüleik mindentől megóvják őket, majd egyszer kikerülnek az életbe és akkor majd kapnak nagy pofonokat.

    másrészt, nem az erőszakos filmeket, játékokat kell okolni, a szülői nevelés hiánya tud egy gyereket erőszakra/gyűlöletre késztetni. énis hány ilyen dolgot tapasztaltam mégse vagyok normálatlan.

    megkell találni az egyensúlyt, nem elzárkózni tőle, így tenni olyan mint szexuális felvilágosítás/nevelés nélkül hagyni a gyereket.

    “Kis hazánkban semmi csodálkozni való nincs ezen, hiszen az emberek nagy része tanulatlan, és műveletlen is”

    Én azért nem mondanám hogy ezt az országot csak földművesek lakják 😛 Olyan de ja vu érzésem van hogy megint ehhez a “nyugat”-hoz viszonyítunk, úgy mint a magyar irodalomban. Nem hiszem hogy ott bármivel is kevesebb lenne a paraszt 🙂 csak ugye minden máshol jobb lenne mint itt 🙂 Leave Britney Alone! 😀

    “A Világot jobbá tenni.”

    Ne akard megváltani a világot 🙂 Énis megpróbáltam, nem kellett nekik 😀

    Érdekesen alakul ez a 3. generáció.. egy próféta aki hirdeti az Igét 🙂

  6. nagyzsuzsi Says:

    Amm nekem is van blogom és nem lenne megoldható h néhány kérdésre válaszolj nekem pl msn-en? és h én ezt felrakhatnám?

  7. floofamous Says:

    Ez a bejegyzés nagyon tetszik,érdekes,és szép,de viszont én úgy gondolom h nem tűnek el azok az emo.k: ) mert aki jól érzi magát ebbe a stílusba akor az marad benne aki nem akor csak pózer volt:)Egyébként nem akarok nevet mondani mármint nagyon rá ismerő nevet de szerintem az nagyon ciki h amikor emo vagy akor egyszer csak át váltasz retrora mert meg vernek vagy esetleg megszólnak az utcán a stílusnak ez a lényege. de m1:) csak egy példa. Ricsi.

  8. Winti^^ Says:

    C’est la vie vagyis Ilyen az élet. Természetesen lehet rajta változtatni, de csak kis lépésekben, jómagam is apránként próbálom jobbá tenni, de sajnos pár buta ember nem hagyja, hogy jobb legyen, mert nekik úgy jó, ahogy van. Sajnos kevés olyan gondolkodású van, mint Te vagy én.

  9. Frances Horror Says:

    Winti!
    Tök furcsa, ne ismerlek de örülök nagyon, hogy ilyen ember mint te, létezik!

  10. Winti^^ Says:

    Frances nem örülni kellene, hogy olyan ember létezik, mint én, hanem szomorkodni, hogy másoknak nem természetes viselkedés, hogy jobbá akarják tenni a világot.:) amúgy, ha gondolod vegyél fel msnre: “Moderálva”

  11. rock.boy Says:

    SZIASZTOK EN SZERETEM A METALT A ROCK OT ES A AZ EMOT A LEGJOBBAN MERT NAGYON JO AKI EGYET ERT VELEM AZ IRJON A POKECRA-A NEVEM CSABESZ092
    KOXONOM
    EMO.4EVER

  12. VAMPIR BEACH Says:

    HELLOSZTOK AZ EMO NAGYON JO ES AKINEK NEM TECCIK AZ NE IS NEZZENRAJUK -NAGYON JO MERT EN LEGALABBIS NAGYON SZERETEM AZ EMOT.,ROCK.,METALT.,EZEEKET NAGYON SZERETEM UGYHOGY A A METALT BIROD?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Vélemény, hozzászólás?

