Alkonyat (Twilight) 2. Újhold (New Moon) legújabb Trailer, Üzenetem MatyoFREAK™-nak, és üdvözletem a hozzám közelálló embereknek.

by

Sokunk örömére már nem sokat kell várni a Twilight Saga újabb epizódjára. Mivel az első rész az elmúlt év egyik legsikeresebb alkotásává vállt, így abban is reménykedhetünk, hogy nem az Újhold (New Moon) lesz az utolsó mozirész, bár bevallom nektek őszintén, ha úgy elnyújtanák mint a Harry Potter (elnézést kérek a rajongóktól) sorozatot, annak viszont már nagyon nem örülnék! Érdemes itt megemlíteni, hogy ezzel majdnem egy időben, bár néhány héttel mégis korábban jelenik meg Stephenie Meyer: Eclipse – Napfogyatkozás című regénye Magyar nyelven amely a fent említett sorozat harmadik része. A Pontos megjelenés dátuma: 2009.10.22 Aki egy kicsit szeretne spórolni az a kiadótól közvetlenül is megrendelheti, és akkor 20% kedvezményben részesül. Nemrég jelent meg az új Trailer a mozifilmről, amit most elétek tárok. Nekem nagyon tetszett, azonban úgy tűnik korábbi kételyeim beigazolódni látszik, ami a könyvben cselekmény, az rövidke, ami pedig Edwardról szól aránytalanul hosszú. Persze tisztában vagyok vele, hogy ez a tény inkább örömöt ád a rajongóknak mint bosszúságot.

November 20, 2009.

Kedves MatyoFREAK™

Néha érthetetlen vagyok, ne csodálkozz rajta, teljesen tisztában vagyok vele én is. Neked bevallom, kisebbségi érzésem van veled szemben, pedig sosem adtál rá okot. Mindig öröm volt veled diskurálgatni, MSN-en, sőt! Bátran mondhatom talán eddig a legszórakoztatóbb volt életemben, és ezt köszönöm. Remélem ezt a korlátomat egyszer letudom küzdeni, csak félek akkor már késő lesz. Nos hagyom az önmarcangolást, mivel ez már így is túl sok volt amit leírtam magamról és az érzéseimről, ráadásul ez senkire sem tartozik, csak rám és rád.

MatyoFREAK™

MatyoFREAK™

Valahogy mindig úgy éreztem, hogy az ember életében nagyon fontos az az időpont amin most léptél éppen túl. (Már beengednek a 18 éven felülieknek kategorizált filmekre is. – vicces megjegyzésnek szántam.) Kicsit késve, ámde mégis tiszta szívemből kívánok neked nagyon nagyon boldog szülinapot!

Barátod: Frances Horror.

Holnap visszamegyek oda, ahol már jártam egyszer 2004-ben, egy ország amit mindenkinek ajánlok, ha jól szeretné érezni magát. Ez az ország Tunézia. Az őslakos arabok igazán értenek ahhoz, hogy kell vendéget látni, így a legrosszabb helyen is csodálatos, és egyben különleges kiszolgálásban lehet részed. Ezentúl átélheted azt a hatalmas élményt amikor gyakorlatilag a télből a nyárba csöppensz röpke két órai repülőút után. És miután megérkezel, élvezd a nyaralást, a borravaló, és vízipipa hazájában.

Sidi Bou Said

Sidi Bou Said

A blog folytatása Október 15.-én várható.

Ezúton szeretnék elbúcsúzni, összes olvasómtól, és szeretném ezt külön is megtenni azoknak az embereknek akik sokat jelentenek számomra. MatyoFREAK™, Hopa Panic, Hoolie Scene, Deck, Johhny, TomInsane, Norbi Off, FloO Famous, Kierra, Sonic™, Alex M, K. Erik, Richey, Stan Starr

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , , , , , , , , ,

3 hozzászólás to “Alkonyat (Twilight) 2. Újhold (New Moon) legújabb Trailer, Üzenetem MatyoFREAK™-nak, és üdvözletem a hozzám közelálló embereknek.”

  1. Stan Starr Says:

    Kellemes és pihentető időtöltést kívánok! Érezd jól magad, és azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy várunk vissza! 🙂

  2. hopapanic Says:

    elsőőőőőőőőőőőőőőőőőő!!!!!!!!!
    érezd jól magadat és ne gondolj a blogolásra!
    szia
    (L)

  3. Stan Starr Says:

    Szia!

    Nekem is jól esett, hogy meglátogattad a blogomat. Fontos, hogy ilyen, szemeben nagyra tartott személyek is érdeklődnek gondolataim iránt, mint Te! Ráadásul, amikor megláttam, hogy még írtál is…:) Az MSN címem (ritkán vagyok fenn): “Moderálva” Ha gondolod vegyél fel. És még egyszer jó pihenést és köszönöm, hogy írtál!

Vélemény, hozzászólás?

