Van-e élet a halál után? 3. rész. avagy A szellemvilág márpedig létezik.

by

Mióta világ a világ, vagy másként kifejezve mondandómat, mióta az ember uralja ezt a bolygót, furcsa mód ez a gondolt azóta létezik az emberek fejében. Szellemvilág márpedig létezik. Talán kicsit elképesztő leszek, mivel korábbi cikkeimben ezt tagadtam, ám el kell hogy meséljek nektek három rövid történetet.

Mikor sorkatona voltam, egy szép este, összeültünk, nagyjából hatan, mi hitetlenek, és egy hetedik személy aki mindenképpen be szerette volna nekünk bizonyítani, az asztaltáncoltatás valós dolog. Ő a hívő annyira biztos volt a dolgában, hogy engem a hitetlent rá tudott venni egy próbára. Nos körül ültük az egyszerű négyzet alakú asztalt, a két kezét mindenki rátette, erősen koncentráltunk arra, hogy egy szellem kapcsolatba lépjen velünk. A mai napig nem tudom eldönteni ez valóban megtörtént, vagy csak a fizika törvényei uralkodtak rajtunk, mindenesetre nagyon rémisztő volt a tapasztalás amit akkor átéltem. Az asztal egy idő után két lábra emelkedett és aztán le, majd újra föl, és ismét le. Kopp, kopp két koppantás. A vér meghűlt az ereimben, persze azonnal valamiféle trükkre gyanakodtam, azonban semmi ilyesmi nem történt. Az asztal alatt tökéletesen átláttam, senki nem emelgette a térdével és semmilyen furcsa szerkezet vagy bármiféle kötél sem volt. Ezek után kérdezett a hívő, és az asztal kopogtatott, fel, le, fel, le. Ki kell próbálnom ez nem lehetséges – mondtam magamban. Megkértem a hívőt tegye fel a következő kérdést: Hány darab fémpénz van a zsebembe (én magam sem tudtam a választ, nem hogy más) Az asztal hármat koppantott, nekem ennyi elég is volt, felugrottam, megszakítván ezzel a kört, így tönkretéve a többi hitetlen ámulatát, ellenőriztem. Valóban három darab volt. Ezután azonnal kimentem a körletből, talán rémületemben, talán mert nem akartam elfogadni ezt a tényt, vagy mert úgy gondoltam álmodom, és fel kéne ébrednem, azonban mint később kiderült nem aludtam.

szellemek_640

A másik két eset kísértetiesen ugyanolyan, szinte szóról szóra (ezért nem vesztegetem az időtöket arra, hogy más fogalmazási formában ugyanazt írjam le kétszer). Azonban meghökkentő benne, hogy ez a két történés két különböző személy lakásán esett meg. Az egyik jómagam voltam, a másik a legközelebbi barátom Zoli.

Egy péntek éjjel 02 óra örül arra ébredtem, hogy egy kép esett le a falról. Nem sok kíváncsiságot tulajdonítottam ennek az esetnek, mivel előfordulhat bárkivel, ezért egy nagyot káromkodtam, majd a bal oldalamra fordultam, és aludtam tovább. Reggel miután felébredtem, felkeltem, eszembe jutott a kép, odaléptem a tárgyhoz, és három dolog is azonnal szemet szúrt. Az egyik, hogy a falból a szög továbbra is kiállt, s miután megvizsgáltam, tökéletes strapabíró állapotban volt. A második dolog amit szemre vételeztem, a kép akasztója ami szintén makulátlan egészségnek örvendett. A legmeghökkentőbb dolgok mégsem ezek voltak, hanem az a tény, ha az a kép magától esik le (márpedig ugye ez már abból a szempontból is lehetetlen, mivel az akasztó és a szög is rendben volt) akkor semmi esetre sem érkezhetett arrább több mint 25 centivel az eredeti helyétől. Be kell valljam, mégis ez történt. Később próbáltam rá ésszerű magyarázatokat keresni de semmi sem bizonyult megfelelőnek.

Szellemek

Eme esetek után mindig elgondolkodtam, ha ezt valaki más elmeséli nekem kinevetem és azt mondom a szemébe, hazudsz! Így viszont, hogy én éltem át őket nem mondhatom, azonban számomra ezek a történések semmi estre sem bizonyítják a szellemek létezését, vagy bármiféle ismeretlen energiamezőt, ami láthatatlan, és képes tárgyakat mozgatni. Úgy vélem kell, hogy legyen mégis valamiféle olyan magyarázat ezekre a „természetfeletti” eseményekre, amit én hosszas gondolkodásaim során egyszerűen nem vettem figyelembe. A mai fejlett természettudomány tükrében, pontosan láthatjuk, hogy s mitől működik egy emberi szervezet, és eddig senki sem tudott semmiféle bizonyítékkel szolgálni a szellemvilág létezésére. Mivel realista gondolkodású ember vagyok, ezért amíg nincs bizonyíték, én azt gondolom, az én hibám, hogy nem jöttem rá ezen furcsa események logikus és ésszerű megoldására.

Elgondolkodtató az a tény, hogy az összes vallásban létezik ez a mezsgye. Vannak olyan hiedelmek, miszerint a tojás a lélek tükre, vagy pedig könnyen példálózhatok a vudu vallással, mely pontosan a szellemvilágra épül. Ezt a vallást sokan elítélik, mivel a szertartásokon véráldozatot hoznak, pontosítva, állatokat (kakast) gyilkolnak le, és a vérüket magukra kenik, szerény véleményem szerint semmivel sem rosszabb ez mint amikor a zsidók a halálba küldték Jézust.

Folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

