Tokio Hotel – Humanoid

by

Ezt a cikket külön ajánlom három barátomnak: Kiss Domán Nita, Exacht Pradox.

Számomra ma reggel jött el az a nap amire már lassan két éve várok. Nevezetesen, megjelent kedvenc együttesem legújabb albuma a Humanoid. Gondolom mindenki pontosan tudja melyik bandáról van szó ám a hitelesség kedvéért álljon itt a neve is: Tokio Hotel. Most eme pillanatban gondolom sokan kaptok a fejetekhez két fő ok miatt, az egyik: Milyen rajongó az, aki ennyivel később tudja meg a várva várt kedvence megjelenését. Nos mivel a megjelenés idején Tunéziába pihentem, ezért eme késés. A Másik amiért sokan a szívükhöz kapnak az pedig mit Exacht Pradox barátom már kifejtet az a bizonyos Fujj Tokio Hotel elmélet. Kik így érzik, kérem ne is olvassák tovább ezt a cikket.

Rengeteget fejlődtek a fiuk, az elmúlt két évben. Az eddig is igényes zene mára már egy teljesen profi szintre nőtte ki magát, mely köszönhető a kellemes, nem túl kemény, ám de élvezetes Rock-zenei stílusnak amit ők művelnek, és merészen ki is jelentem, teljesen egyediek! Rengeteg slágergyanús dal található a korongon, amit ajánlom minden rajongó vegyen meg eredetiben. Azért érdemes ezt megtenni, mert az MP3 formátum közel sem szól olyan jól mint a tömörítetlen változat.

Tokio Hotel: Humanoid CD borító

Tokio hotel Humanoid

Aki esetleg nem tudná annak elmesélem mi a különbség egy MP3 és egy eredeti CD között. Az MP3 fájlok úgy kerülnek tömörítésre, hogy azt a magas, és mély hang tartományt levágják, amelyek emberi füllel nem halhatók. Itt merül fel a kérdés, akkor Frances te miért beszélsz hülyeséget, hiszen úgysem halljuk, miét lenne rosszabb minőség? Így van nem tévedtek, valóban nem halljuk de érzékeljük, és itt a nagy különbség. Persze ezt ti magatok is átélhetitek, ha meghallgatjátok eredetiben, és utána MP3 változatban.

Eme kis kitérő után, (ami talán a legfontosabb dolog azok számára akik valóban igényesek, és úgy szeretnének végighallgatni egy albumot, hogy az úgy szólalhasson meg számunkra, ahogy a lemez készítői elképzelték) nézzük csak mit éreztem, mikor megfogtam, majd meghallgattam.

Mikor a kezembe fogtam a CD lemezt, azonnal éreztem, beszél nekem, hozzám szól. Vannak albumok számomra amik csak úgy léteznek, jó zenét tartalmaz, ám de nem érzem azt a bizsergést és azt a nagyon nehezen leírható érzést, amit fent említettem. A Borító az utóbbi idők talán legtökéletesebb, és legigényesebb minőségűre sikeredett. Tökéletesen utal a címadó dalra.

Most, hogy elgondolkodom, talán valóban érdemes volt kihagyni Billnek és csapatának az elmúlt évet, mert így a zenei óriások közelébe tudtak kerülni. Ezen lemez után senki sem sütheti rájuk azt a bélyeget amelyet már oly sokszor halottam: „A Tokio Hotel azért sikeres mert Bill és Tom jól néznek ki” Itt kell megemlítenem, mielőtt valaki félreérti, én ezt sosem gondoltam, hanem engem az első pillanattól kezdve, lenyűgöztek dalaikkal.

Remek hír még a számomra, hogy hamarosan ismét Magyarországon láthatjuk viszont őket, egy koncert erejéig.

Az Automatic című dalból készült videoklip szintén remek hangulatot áraszt magából, a leforgatott jelenetek tökéletesen kifejezik azt az érzést, mit jómagam is bele tudok képzelni eme dal hangulatvilágába. Nem volt hivalkodó, nem kavarta fel érzéseimet, azonban tökéletesen szórakoztatott, és nagy élvezettel bámulom miközben szól a nóta.

Tokio Hotel: Automatic Video

Video megekintés klikk a képre

Nem szeretném, hogy elfogultnak gondoljatok, de ha értékelnem kéne az albumot, az összes kritériumnak megfelelően akkor 100%-ot adnék neki, s ugyanígy értékelném a videoklipet is.

Nos kedves olvasók kalandra fel! Ha eddig nem kedvelted őket, akkor szerezd meg ezt a korongot, és remek élményben lesz részed. Viszont ha szereted ezt a muzsikát, akkor a Tokio Hotel talán eddigi legigényesebb albumát kaptad tőlük.

Tokio Hotel – Humanoid

Release Date.: 2009-09-29
Store Date…: 2009-10-06
Source…….: CD
Style……..: Pop
Record Label.: Cherrytree Records

1. Noise 3:53
2. Darkside Of The Sun 3:52
3. Automatic 3:16
4. World Behind My Wall 4:15
5. Humanoid 3:45
6. Forever Now 3:37
7. Pain Of Love 3:51
8. Dogs Unleashed 3:41
9. Human Connect To Human 3:45
10.Hey You 3:02
11.Love & Death 3:04
12.Zoom Into Me 3:52

Delux változat

Artist : Tokio Hotel

Album : Humanoid

Year : 2009

Genre : Rock

Tracks : 16

Playtime : 58:41 Min

Tracklist:

1. Komm 3:53

2. Sonnensystem 3:52

3. Automatisch 3:16

4. Lass Uns Laufen 4:15

5. Humanoid 3:45

6. Für Immer Jetzt 3:37

7. Kampe Der Liebe 3:51

8. Hunde 3:41

9. Menschen Suchen Menschen 3:46

10. Alien 2:55

11. geisterfahrer 4:30

12. Zoom 3:52

13. Träumer 3:02

14. Hey Du 3:02

15. That Day 3:27

16. Screamin’ 3:57


Tokio Hotel – Automatic dalszöveg – lyrics

Automatic
Automatic

You’re automatic,
And your heart’s like an engine
I die with every beat
You’re automatic,
And your voice is electric
Why do I still believe?

It’s automatic
Everywhere in your letter
A lie that makes me bleed
It’s automatic
When you say things get better
But they never…

There’s no real love in you
There’s no real love in you
There’s no real love in you
Why do I keep loving you

It’s automatic,
Counting cars on a crossroad
They come and go like you
It’s automatic,
Watching faces I don’t know
Erase the face of you

It’s automatic
Systematic
So traumatic
You’re automatic

There’s no real love in you
There’s no real love in you
There’s no real love in you
Why do I keep loving you

Automatic
Automatic
Automatic
Automatic

Each step you make
Each breath you take
Your heart. Your soul.
Remote-controlled
This life is so sick
You’re automatic to me

(Love in you)
(Love in you)
There’s no real love in you
There’s no real love in you

There’s no real love in you
There’s no real love in you
There’s no real love in you
Why do I keep loving you?

Automatic
(There’s no real)
Automatic
(Love in you)
Automatic
(Why do I)
Automatic
(Keep loving you?)
Automatic…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , , , ,

16 hozzászólás to “Tokio Hotel – Humanoid”

  1. Wiwiien Says:

    Jönnek Magyarországra koncetre?:| Mikor? O.O

  2. csoopie Says:

    valóban egész jó a lemez csak szerintem elég pop-os lett a régiekhez képest:S de hát ízlések és pofonok:)

  3. Stan Starr Says:

    Nagyot fog ütni szerintem ez az album is. Pláne, hogy a rajongói táboruk egyre csak szélesedik…Amerika és Ázsia is a “lábaik előtt hever”.. 🙂

  4. Miley Says:

    A hivatalos dátumokat még nem publikálták, ezért nem lehet tudni, hogy jönnek-e. Bécsbe mennek, ezért ha itt nem is, ott láthatjuk őket 🙂

  5. Frances Horror Says:

    Legfeljebb megszervezzük bécsbe az utat. Amugy Stan remélem igaazad lesz!

  6. Pradox Says:

    Köszönöm a “cikk ajánlást”. (L)

  7. Peet. Says:

    Valóban kicsit jobban hajlik a pop irányzatba ezen albumuk, de szerintem egész jó.
    Remek cikk Frances, üdvözletem.

  8. Frances Horror Says:

    Kedvs Pradox!
    Szivesen 🙂
    (K)

  9. Nita Says:

    én is köszi az ajánlást.^^<3
    am egyszerűen imádom az albumot.*_____* most is azt hallgatom.:$
    és igen! jönnek majd magyarországra.*____*

  10. benyoboy Says:

    Gyenge, mint a többi.
    A borító is béna, bár nem az év “Moderálva”, az tény (U.D.O. és az Ensiferumé a pálma eddig).
    Tetszik, hogy a lemez kereken 10 féle verzióban jött ki (szerintem ezzel simán rekordot döntenek), és tetszik, ahogy a “remek” klippben kihasználják a Transformerses mániát, és az egyik előző MV-jükből az amerikai autócsodákat is újfent láthathuk.
    Amúgy aki igényes, de hasonló videoklippet akar keresni (aminek értelme is van), nem fog nehezen találni, ugyanis hasonló témában elég sokat találunk, köztük a személyes kedvencemet, a magyar ultrarövid életet élő spacerock banda első, és egyetlen klipje (C*****: S**** J***** [egy kis feladat: találja ki a kedves kommentelő, melyikre gondoltam, 3 perc alatt megtalálható].
    Úgyhogy, ez a lemez sem nyűgözött le. Sablonos és unalmas, inkább keressetek mást.

  11. No name Says:

    Én nem vagyok valami nagy fan se rajongó de nekem tetcik az új klipjük a lemezt még egyáltalán nem hallotam de a klip jó.. :)..

  12. Miley Says:

    Fent vannak a hivatalos oldalon a turnédátumok. Sajnos Magyarország nincs köztük…

  13. timcsi Says:

    Lenne egy kérdésem:-))
    Az album angolul is megjelenik? Mert a német nyelvvel nem vagyok kibékülve, nem tudom miért de nem tetszik valahogy. Nem vagyok vmi nagy rajongó, de az automatic nagyon tetszik és kíváncsi lettem.
    Előre is köszi!:-D

  14. Frances Horror Says:

    Kedves Timcsi!
    Igen megjelent angol nyelven is!

  15. Murányi Noémi Says:

    Imádom a Tokio Hotel-es srácokat! Nagyon jó az új albumuk! Csak így tovább fiúk!

  16. Erika Says:

    Komoly jönnek M.o-ra? Mert igazából nincs Magyarország a túrné dátumok közt…:S jó lenne ha jönnének! Tokio Hotel (LL)

Vélemény, hozzászólás?

