Végre megjelent Magyar nyelven Stephenie Meyer: Twilight – Alkonyat 3. Eclipse – Napfogyatkozás!

by

A Mai napon jelent meg a rég várt Stephenie Meyer Twilight sorozat harmadik kötete a Napfogyatkozás (Eclipse). Jómagam elsőként jutottam a regényhez, a Bookline Bartók Béla úti könyv bokszában. Az alkalom mivel nagy rajongója vagyok eme sorozatnak, számomra egy ünnepélyes reggel volt. Azt hittem senki sem tudja ezt tönkretenni de az unott fejű arrogáns könyvesbolti alkalmazottnak majdnem sikerült. A nyitás előtt tíz perccel már a bejárati ajtó előtt toporogtam. Ahogy teltek múltak a percek egyre jobban éreztem a szívem hevesebben ver, és az izgalom a tetőfokára hág. Elkövetkezett a várva várt pillanat. Egy kedves idősödő hölgy elfordította a zárban a kulcsot, az ajtót kinyitotta, udvariasan köszönt és beinvitált az üzletbe. Le a kalappal előtte mondtam magamba, visszaköszöntem, s átléptem a küszöböt. A pulthoz siettem, ahol tisztelettel köszöntem, amire az alábbi választ kaptam. – Még csak most nyitottuk a boltot, be kell lépnem a számítógépbe és a pénztárgépbe. – Köszönöm várok türelemmel. Nagyjából tíz perc telt el mire méla undorral felém fordult. – most mondja – vakkantotta. Rendeltem egy könyvet, melyet szeretnék átvenni. Reménykedtem ezzel véget értek viszontagságaim de nem. Közölte velem ilyen megrendelés nincs! No de hölgyem, vissza igazolták a rendelésemet. (A könyv hegyekben állt!) A korábbi kedves idősödő hölgy, után kurjantott, ki odasietett, és megmutatta a fenti szörnyetegnek, a megrendelő lapok helyét, mire száját húzogatva nagy nehezen kikereste az én fecnimet, és elém vetette az általam oly nagyra becsült irodalmi művet. Leszurkoltam érte a kedvezményes 4000 Ft-os árat. Elvette a pénzt, és mindenféle köszönés hálálkodás nélkül elfordult tőlem. Tátott szájal álltam ott, – kérem szépen kaphatnék egy szatyrot? – Adok magának ha kér – dörögte. Ezzel szerencsére véget ért eme reggeli megpróbáltatásom.

Eclipse – Napfogyatkozás Magyar könyvborító

Eclipse

Napjainkban kevés akedves eladó, azonban ilyen udvariatlan kiszolgálással már rég találkoztam. Megértem, hogy reggel volt és azt is, hogy talán a fent említett alkalmazottnak világ és ember undora van, no de kérem hölgyem, gondolkodjon el, amikor valaki vásárol valamit az egy ünnepnap számára, ne tegye tönkre ezt arrogáns viselkedésével, mert könnyen előfordulhat, hogy dacosan hátat fordítanak önnek, és ott hagyják a könyvel együtt. Jómagam ezt azért nem tettem, mert siettem dolgozni és az elsők között szeretem volna lenni az országban kinek a birtokába kerül eme alkotás.

Soha többet nem rendelek semmit a Bookline könyváruháztól mivel teljesen felháborított eme viselkedés. Semmilyen többlet kedvezményt nem nyújtanak a többi üzlethez képest, ezért inkább olyan helyre megyek ahol udvariasan rendesen kiszolgálnak, és minimum azt a tiszteletet megkapom amit én nyújtok.

Edward

Edvard

Miután megnéztem a regényt és megérintettem éreztem beszél hozzám, kevés olyan alkotás létezik, amely megszólítja az embert, de a Twilight sorozat számomra ilyen. Biztos vagyok benne, hogy a jól ismert író nő ki egy pillanat alatt jutott a csúcsra, és vált kultusszá az állta irt regényfolyam, maradandó élményt tud nyújtani számomra, és talán mindörökre fátylat borít a kezdeti nehézségekre ami a tökéletes örömömet tönkre szándékozott tétetni.

Kalandra fel olvasd el te is itt van amire vártál! Stephenie Meyer Twilight 3. rész Eclipse – Napfogyatkozás.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , ,

9 hozzászólás to “Végre megjelent Magyar nyelven Stephenie Meyer: Twilight – Alkonyat 3. Eclipse – Napfogyatkozás!”

  1. Nem Aszisztens Says:

    Tökéletesen egyetértek veled… Az eladók 70% sajna ma ilyen … azt hiszi h ő tesz szivességet neked azzal h kiszolgál ….
    páss … egy exeladó 😀

  2. pe77 Says:

    de pénzért szolgálja ki és lehet keveseli ez is benne van:) de borzasztó dolog ez sajnos

  3. Stan Starr Says:

    Olvasd egészséggel, és tiszta szívből! Mert neked tiszta a szíved!

    Meg tudsz bocsátani?

  4. azaz Says:

    Ez neked alkotás? Ez egy fos! Ha ezt egy férfi ember el tudja olvasni, sőt netalántán tetszik is neki, annak nagyon megkérdőjelezhető a nemi vonzódása…

  5. Frances Horror Says:

    Kedves Stan Starr!
    Én nem haragszom rád csak csalódott vagyok mert szerettem volna tudni ki vagy. a blogajánlóból azért kerültél ki mert a blogod lekódoltad, és nem szoktam olyanokat kint hagyni melyek nem elérhetők. de persze most visszateszem hiszen imádom!
    Remélem fogunk még valamilyen módon beszélgetni
    Baráti üdvözlettel
    F.H.

  6. Mr. Mushroom Says:

    Jaaaaj te szegény! Ez oly’ szörnyű! Felháborító, ijesztő,félelmetes, hátborzongató, meglepő, furcsa, gigászi! Le a kalappal előtted te beteg aberrált fasz! Ha hozzám jöttél volna oda nyitás előtt már 10 perccel, még egy csákányt is a könyvedbe b*sztam volna, aztán meg a felháborodott kis fejecskédbe Egy eladó…

  7. Stan Starr Says:

    Ó…. Köszönöm! Nagy hálával tartozom neked azért a sok jóért, amit adsz nekem nap, mint nap. Nélküled talán én sem tartanék itt, ahol most. Köszönök mindent! Kérlek tartsuk a kapcsolatot!

    A barátod, Stan!

  8. ÉN Says:

    csak azzal bánhatnak tiszteletlenül aki úgy érzi hogy tiszteletlenül bánnak vele

  9. Huss Says:

    For the record, I’m not sure what Stephanie Meyer was thinking when she wrote breaking dawn. It’s good, just not Twilight or Stephanie Meyer good. Does anyone else agree with this Twilight Quiz

Vélemény, hozzászólás?

