Hopa Panik Blog ajánló, Hoolie Scene sikerei

by

Ritka esetben írom le személyes élményeimet, azonban a mai különleges eseményekre való tekintettel, mégis megteszem, hisz ez egy olyan nap volt, mely mindenképp külön cikket érdemel.

Ollókezü Edward HoolieWEEN (Hopa Panik)

Ollókezü Edward

Szeretném megosztani veletek új élményeimet Hopa Panik blogjával kapcsolatban. Eddig is szerettem őkelme naplóját olvasni, böngészgetni rajta a bolondos dolgait. Tegnap este nyitva maradt a szám az újításoktól, mit ötletesen bevezetett. Gondolok itt elsősorban a chat ablakra, melyen jómagam is szinte mindig elérhető vagyok. Nem kedvelem különösebben a chat programokat, ám mégis itt örömmel időzök. Mindig van kivel beszélgetni, sőt sok olyan emberrel találkoztam itt, kivel egyéb módon nem kerültem kapcsolatba. (gondolok itt pontosan „Zümire” ki nem túl ismert ám de szimpatikus figura.) Hopa Paniktól lestem el egy-két újítást, melyet én is alkalmaztam. Ilyen a Twitter, mely által könnyen tájékozódhattok arról épp mit csinálok vagy hol találtok meg. Már volt haszna, ráadásul boldogító módon, mivel a mai napon Hoolie Scene barátom (Piszt kritikusaim! Igen a barátom és az is marad!) az alapján tájékozódott és jöttek el szerelmével, meglátogatni a munkahelyemen. Jaj, most nem róla szándékoztam írni, de mindig becsúszik mivel, egyszerűen örömmel beszélgetek vele. Visszazökkenve, mindenkinek ajánlom regisztráljon a Twitter oldalon, s tegyen ki egy Twitter ablakot a blogjára, néhány egyszerű kattintás és máris mindenki tudja hol vagy, mit csinálsz, és így tudnak neked kedves szeretteid ismerőseid örömteli meglepetéseket szerezni. Hopa Panikkal és hercegnőjével mostanában skype-olni szoktunk, hát én mondom nektek sokkal mókásabb mint az unalmas MSN, mivel itt olyan jóízűeket tudunk nevetni, és úgy érzem mindenki talán így, még felszabadultabb mint az életben.

Remélem még többet olvassátok őt és egyre több időt töltötök el nála, mivel ővele nem nevezhető haszontalannak az időtöltés. További sok sikert kívánok és rengeteg látogatót Hopa Panik.

A Mai napon a legnagyobb meglepődésemre Hoolie Scene és kedves barátja töltötték kevés szabadidejüket a társaságomban. Roppant élvezetes pillanatok ezek, mikor haverokat láthatok unalmas egyhangú munkám során, főleg ha ez a személy őkelme. Ismét gondokkal küszködök mivel megfogalmazni igazán nehéz, amit érzek a társaságában. Örömteli mosolygós fiatalember, és mindig találunk közös témát, amiről beszélgethetünk, egyszerűen jól érzem magam a társaságában. Elmondhatatlanul jó volt őket együtt látni, én belenéztem Hoolie Scene új barátja szemébe, az arc mimikáját figyelgetem és felhőtlen igazi boldogságot láttam az ábrázatán, Néha önfeledt nevetésbe tört ki, ez, az az érzés amiért megéri élni. Lehetséges naivnak tartotok majd, de én annyira bízom benne, hogy most a No.1. Internet celeb meg tud állapodni, eme kedves aranyos és jópofa fiatal ember mellett, aki úgy érzem rengeteg jóságot és szeretetet érdemel.

Hoolie Scene

Hoolie Scene

Érzéseim szerint Hoolie Scene megérett arra, hogy bárki komolyan tekintsen rá, nem túlzás az sem, ha leírom, érdemes felnézni reá, és örülni annak amit ő elért. (A rossz nyelveknek azt üzenem, ők ne kezdjék el azt az önámítást, ami az alábbi kérdéssel szokott kezdődni: „Mit ért el?” Vagy épp a kijelentő változata: „Semmit sem tett le az asztalra! Nos ez nem igaz. Igenis el kell ismerni ha valaki valamit elér.) Ki is lett volna még képes erre, hogy összehozzon egy ilyen társaságot ekkora mennyiségű ember létszámmal. Gondoljunk csak bele mennyit köszönhetünk neki. Sok sok mókás örömteli pillanatot, rengeteg kacajt, megszámlálhatatlan új barátságot ismeretséget, és pazar esteket, melyeket szervezett nekünk.

Úgy tűnik Hoolie Scene révbe ért. A lehetőségek amik megnyílni látszanak előtte, épp testhez illők, számára, és személyes tapasztalataim alapján, pont ez az amit jól tud majd csinálni. A Poént, nem szeretném lelőni, mivel úgy veszem ezt a beszélgetést, hogy nekem mint barátnak mesélte el ezeket az örömteli eseményeket.

Kedves várakozók: Holnap mindenképp, elolvashatjátok, a HoolieWEEN partiról készült szubjektív élménybeszámolóm befejező részét, ígérem nem jön közbe semmi.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

9 hozzászólás to “Hopa Panik Blog ajánló, Hoolie Scene sikerei”

  1. hopapanic Says:

    aranyos vagy 😀
    köszönöm 😀

  2. Sophie Says:

    Cuki vagy Frenszisz (L)
    Jajaja a skype az jó 😉

  3. Frances Horror Says:

    imádlak kicsi jány!

  4. Stan Starr Says:

    A twitter tényleg szuper ötlet! ❤ Mint sok más…is! 🙂

  5. hooliescene Says:

    🙂 énis csupán köszönni tudom:)

  6. Zümi Says:

    meglepetten láttam viszont saját nevemet ebben a bejegyzésben o.O
    pedig nem is beszéltünk valami sokat.. de még biztos lesz rá alkalom 🙂

  7. Duncan Says:

    Kedves Frances!

    Ne haragudj (gondolom, hogy nem is fogsz), szal egy kicsit tényleg naivnak gondollak Hoolieval kapcsolatban. Persze nagyon szép, hogy Hoolie most boldog, szerelmes, túllépett az előző kapcsolatán, de elég vicces és szánalmas, hogy máris esküvő partyt szervez, aminek pusztán csak egyetlen oka van. Mégpedig az, hogy Hoolienak bizony pénz kell és ez egy könnyed kis pénzkereseti lehetőségnek tűnik most neki. Bejegyzett élettársi kapcsolat lesz. Utána vajon meddig lesznek együtt a párjával?! 1-2 hónap, aztán ennek a kapcsolatnak is vége. Vagy lehet nem is kell ennyit várni a végére.
    Hoolie szervez egy bulit, amire egy ezres lesz fejenként a belépő. Tegyük fel elmennek 2-300-an a bulira, máris van belőle egy kis pénz, meg mindenki visz majd ugye ajándékot is, meg lehet lesz “menyasszonytánc” is, aztán Hoolie pár hét múlva elkezd sírni a blogján, hogy ez a kapcsolat nem az igazi….és vége, de persze a naiv 14-15 évesektől jól fog jönni a pénz….

    Sajnálom, hogy ilyen példakép van sokak előtt…. Persze megint meglesznek a nagy szövegek, hogy ez Magyarországon egyedülálló, ilyen még nem volt, Hoolie csak a tolerancia mellett lép fel, a melegeknek is vannak jogai stbstbstb csak sokan nem látják át, hogy éppen Hoolie kihasználja naivságukat.

    Mindenesetre sok boldogságot az ifjú párnak!

    Üdv

  8. Frances Horror Says:

    Kedves Duncan!
    Hoolie, amíg velem kedves és normális és teljesen barátian viselkedik velem, addig én is mindenképp mellette fogok állni. Nem hiszek abban amit mondasz és reménykedek, hogy nem így fog történni. engem egyáltalán nem zavar az ha Hoolie Keres ezen a rendezvényen vagy bármelyiken, és tudod miért? mert mutass még egy olyan embert aki ennyit bajlódna ezzel, még pénzért is. sosem voltam irigy ember sőt inkább nagyvonalúnak tartom magam. Én örülnék neki ha Hoolie nak sikerülne megélnie abból amiből szeretne. Én tudod ránéztem a barátjára és nagyon kedves szimpatikus fiatalember ő is mint Hoolie. Nem naivnak tartom magam, hanem inkább álomvilágban élek, de jó igy nekem. ez boldogságot okoz a számomra. Valószínűleg ha nem igy gondolkodnék nem tudnám elviselni ezt a világot ami most van. Én szeretnék lenni az első aki megtáncoltatja Hoolie Scenet mint menyasszonyt és az utolsó is kétszer szeretnék dobni a tarisznyába és ha látom h elmosolyodik hidd el nekem már megérte. Gondolkodj mi jobb van az életben annál ha örömet szerzünk valakinek? számomra semmi
    Üdvözlettel
    F.H.

  9. pooly Says:

    kedves dunvcan igazad volt… tönkre tett megalázott kicsinált… gratulálok hozzá … mmint hoolienak

Vélemény, hozzászólás?

