Kuruc.info – Jobbik kampányfilm

by

Igazából nem tudok mit hozzá fűzni, a cionista kormány többször töröltette a videót. Hogy miért ? Mert elmondja az igazságot, semmi másért. Kitartás! Adjon az Isten, szebb jövőt.

Link: http://a.wowerror.com/1/d147

Címkék: , ,

8 hozzászólás to “Kuruc.info – Jobbik kampányfilm”

  1. Stan Starr Says:

    Nahát…Pradoxxx… 🙂 Ez kemény… :S

  2. Winti^^ Says:

    A Jobbik a jobbik.: D

  3. hopapanic Says:

    hihi 😀
    Lázadó!
    Szerintem a jobbik se lesz jobb!
    de mind 1
    Összes szar…
    Miért kell több skin?
    Am mi fideszesek vagyunk!

  4. Frances Horror Says:

    Hihi Megint hopa Panickal értek egyet 😀 én is Fideszre szavazok! annyi a hasonlóság hopa és köztem h az hihetetlen
    (L) Hopa!

  5. Miley Says:

    Ajánlom figyelmetekbe ezt a videót is:
    http://betyarsereg.f6.hu/
    Érdemes megnézni, szerintem 🙂

  6. Pearly Pfeffer Says:

    Meglepő, hogy Jobbikos vagy.:) Örülök!

    Szebb jövőt!:)

  7. Frances Horror Says:

    T. Pearly Pfeffer
    Nem vagyok Jobbikos. A cikket kedves barátom és egyben szerzőtársam írta Exacth Pradox az aláírása is a cikk végén található
    Üdvözlettel
    FH.

  8. Pearly Pfeffer Says:

    Kedves Frances!

    Akkor valami nem stimm, ugyanis én nem látom az aláírást! 🙂
    Lehet, én vagyok vak.
    Bocsánat a gyanúsításért!

    További sok sikert!
    P. Pfeffer

Vélemény, hozzászólás?

