Nicol Scene és Dancsi, a két elbűvölő szépség.

by

Roppant sokat gondolkodtam azon, hogy lehetséges a szépséget és a kedvességet leírni, és végül rá kelet ébrednem, szinte lehetetlen. Eme két tulajdonság annyira emberi, hogy nem lehetséges semmi máshoz hasonlítani. Törékeny planétánkon rengeteg csodálatos dolog létezik, melyek elbűvölnek, ám ezeket könnyedén képes vagyok megfogalmazni.
Menj távol eme hatalmas büdös ocsmány várostól, keress egy rétet pitypangokkal, csodálatos zöld pázsittal, dőlj le egy fa alá, mely kellő hűvöset biztosít számodra. Vedd elő a piknikes kosarat, a tetején lévő fehér abroszt terítsd le magad elé. Mindenképp vigyél magaddal bort, jó vöröset tölts egy ólomkristály pohárba, feltétlen fontos, hogy ne keverd össze Colaval, mert ama retro giccs mit nyersz belőle teljesen tönkreteheti a drága nedűt. A bor csodákra képes ha te is azt szeretnéd. Kesernyés íze hűsíti testedet, és ha kellőképp drágát vittél, egy-két pohár után tökéletesen jól fogod érezni magad. Így a természet mi előtted terül el, még csodálatosabb hatást kelthet benned.
Tökéletes és egyben izgalmas dolgot tehet veled egy másik nedű, minek eredetiét sosem fogjuk már ízlelni, mivel betiltották, és csak silány másolatai léteznek, de tapasztalataim szerint így is elkalauzol téged ara a mezsgyére amit nélküle nem léphetnél át. Ez az amit Oscar Wilde úgy nevezett: Zöld tündér. Gondolom sokan rájöttetek mi is ez. Az abszint.
Érdemes elgondolkodni azon, amit Oscar Wilde irt róla:
„Az első pohár után olyannak látod a dolgokat amilyenek.
A második pohár után olyannak látod őket amilyennek szeretnéd,
A Harmadik pohár után, olyannak látod őket amilyenek valójában,
S ez a legszörnyűbb dolog a világon.”
Ilyen egyszerű megfogalmazni a természet csodáit, és a kézzel fogható dolgokat. Viszont azt a két teremtést kinek a varázsa alá kerültem néhány nappal ezelőtt, leírni szinte lehetetlen. Mégis megkísérlem. Azonban tudom az érzéseimet képtelenség kifejezni, mégis kísérletet teszek rá.

Nicol Scene:

Nicol Scene
Édes csábos elbűvölő mosolya, s a szemében parázsló tűz, mely megbabonázza azokat az egyszerű halandókat, kik belenéznek. Korábban Robie Violence-ről irt cikkemben használtam ezt a hasonlatot amit most is kénytelen vagyok, hiszen nem találok rá megfelelőbb szavakat. Ahogy Robie egy férfiú angyal, úgy Nicol pedig az ö párja, egy női angyal. (Ne értsd félre nem házasítom össze őket, épp csak a női és a férfiúi szépséget példázom.) A kedvesség és a bűbáj megtestesítője.
Mikor megpillantottam öt, egy istennőre emlékeztetett. Eddig nem létezett számomra hit, de ö megváltoztatta bennem ezt az érzést. Kellemes tündéri szavai, mit csodálatos ajkain formál, lenyűgöz és varázslatossá tette azokat a pillanatokat melyeket vele töltöttem. Ama néhány szóból mit váltottunk, kiderült számomra, hogy a csodálatos szépséghez, éles elme is társul. A becenév mit magán hordoz, ugyan olyan felemelő csoda mint ö maga. Nicol, örülök, hogy megismertelek, talán még lesz szerencsénk az életben találkozni.

Dancsi:

Dancsi és Hoolie
Őt egészen másnak látom. Szépsége neki is páratlan és elragadó. Van benne valami megmagyarázhatatlanul egyedi. Tudjátok olyan, mit csak magadban érzel, ott belül a szívedbe, de leírni képtelenség. Mondhatom azt? Talán ö lenne a tökéletes teremtés? Nem tudom örülne e neki. Mikor megpillantottam, kedves közvetlen szavaival levet a lábamról. Éreztem benne a jóindulatot, melyet egy pillanat alatt odaajándékozott nekem, és én ki is használtam. Azt hiszem talán lesütni kelet volna a tekintetem, én mégis megbabonázva álltam előtte, és rábámultam. Hebegtem habogtam, értelmes szót képtelen voltam formálni. Akkor abban a pillanatban gondoltam bele, miatta, nem volt érdemes megírni korábbi gondolataimat, Hoolie Scene-ről, mert eme oltári hiba okán tíz hónapot várhattam rá, hogy ezt a csodaszép élményt átéljem. Jó tudni, hogy van ilyen teremtés is romlott bűnös világunkban mint őnagysága.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

6 hozzászólás to “Nicol Scene és Dancsi, a két elbűvölő szépség.”

  1. Stan Starr Says:

    Bár nem ismerem egyikőjüket sem, az biztos, hogy fantasztikus lányok! Ééééssss…ááh.. ❤

  2. matyofreak Says:

    Hajaj…2 szépség 😀
    Én meg a szörnyeteg…:]]]

  3. nicolescene000 Says:

    :$ Köszönöm szépen Frances :$
    én is remélem hogy lesz még alkalmunk találkozni^^

  4. ohóóhh Says:

    nem értem mé vagytok tőle elájulva anmnyyiira!!?jó nem rondák……..de én ezeknél 1000000×szebb csajokat láttamm már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. laura Says:

    nagyon szép leányzo vagy.milyen hajfestéket használsz létcike csajszi küld el nekem e-mail -ben köszike…

  6. laura Says:

    lécci áruld el nekem milyen szőke hajfestéket használsz mer már egy éve probálom olyan szinüre festeni a hajamat de nen sikerül sajna….=(küld el email_ben köszi

Vélemény, hozzászólás?

