Ismert igényes bloggerek, és tehetséges kezdők. 2. rész.

by

Sajnálatos módon kevés emberben van kitartás. Ahhoz, hogy egy igényes blogot hozhassunk létre rengeteg időre és energiára van szükség. A sikerek nem az első perctől jönnek, hanem tenni is kell érte. Ezt bizonyítja az a két és fél hónap ami gyökeresen felforgatta a magyar EMO és EMO közeli naplók létezését. Ezért kényszerültem folytatni a korábbi írásomat, amely a kedvenc blogjaimról szól. Nem szándékozom a korábban leírt sorrenden változtatni, épp csak talonba teszem. Így akik korábban már szerepeltek most nem fognak. Kivételt képez két személy, mivel mindkettőjüknek annyi mindent köszönhetek, hogy ők semmi esetre sem maradhatnak ki a ranglistámból.

Komoly változások vihara söpört végig blogom életén, melyek a következők:

A jól ismert https://szubjektiv.wordpress.com mellett már a http://www.szubjektivmagazin.info és a http://szubjektiv.matyofreak.hu/ webcímen is elérhetővé váltunk.

MatyoFREAK™

MatyoFREAK™

Külön köszönet a Szubjektív Magazin fő támogatójának MatyoFREAK™-nek.

A Rangsorolás előtt szeretnék írni Német Ádis Blogjáról. Nagyon tetszik a közvetlen stílus, melyben fogalmaz. Ez adódik abból, hogy egy igazán emberszerető toleráns kedves fiatal. Gondolom mindenki ismeri őkelmét, de azoknak kik mégsem mindenképp ajánlom eme napló napi rendszerességgel való olvasását.

A Nyertes: Nem nehéz kitalálni ki is lenne ő. Hát persze, hogy Hopa Panic. A blog melyet vezet, annyira őszinte és emberi hangnemben íródik, teljesen egyedi ám de szórakoztató stílusban. Nem cifrázza írásait, egyszerűen hatalmas szeretettel szól mindenkihez. Az ö kreatív ötlete volt a chat ablak, melyen jómagam is sok időt eltöltök. Mondhatom Hopa Panic blog teljesen új generációs, egyedi alkotás. Mindennap olvasom.

Hopa Panic

Hopa Panic

Második helyezést érte el, MatyoFREAK™. Lenyűgöz benne, hogy nem vitatkozik senkivel, nem nyomul undorító módon, hanem egyszerűen teszi a dolgát, leírja amit érez, ami történik vele, és mindezt annyira egyedi módon és szórakoztatón, mit utánozni lehetetlen. Ha rossz kedvem támad tudom mit kell tennem. Beírom a böngészőm sorába: http://matyofreak.hu/ és a bú, huss… elszáll. Biztos módszer arra, hogy a napom további része remekül teljen. Ajánlom olvassátok ti is őt!

Harmadik Norbiii kinek személyét gondolom mindenki jól ismeri. Én sajnos nem, mivel nincs időm és lehetőségem beszélgetni mindenkivel akire kíváncsi lennék. Így marad az a fajta ismeretség, és betekintés az életébe, melyet mindenkivel megszeretne osztani titkos naplóján keresztűl. Mikor olvasom írásait, vele sírok és nevetek. Talán egyszer alkalmunk nyílik kezet rázni, megköszönni a sok bús és mégis valahol vidám pillanatot melyet művein keresztül átélhettem vele, de valójában nélküle.

Negyedik a sorban a két őrült, barátom, kivel szintén nincs személyes élményem, sőt virtuális sem, mégis eme megtisztelő helyen szerepelnek ranglistámban. Beedy & Csipi’s Killer Blog. Na ők olyanok mint én az írásaikat tekintve. Hangulat emberek. Néha saját gondolataikat közlik, néha lerántanak a mélybe vagy felemelnek onnan. Tetszik benne a széles látókörűség, és hogy nem az ettem, ittam, szartam, blog csoportba sorolhatók írásaik.

Ötödik: Stan Starr. Írásai szívembe hatolnak, s érzelmes pillanatokat nyújtanak nekem. Sokat tanultam tőle. A fogalmazások minősége tökéletes, és egyben utánozhatatlan. Ezen szavak alapján, akár följebb is kerülhetne a listában, ám nagyon zavar a titkolózása. Mivel sok esetben érzelmi alapon döntök, ezért a legjobb jóindulattal is csak ide sorolhatom.

Hatodik helyezést érte el Zűmi Fantasy™. Látom benne a lékesedést, és a fanatizmust. Magamra emlékeztet. Képes a fél éjszakáját eltölteni egy cikk megírásával, hogy örömöt szerezzen embertársainak, olvasóinak. Ilyen hozóállással lehetséges sikereket elérni ezen a területen.

További sok sikert kívánok a fent említett szerzőknek, és bogtársaimnak.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , , ,

11 hozzászólás to “Ismert igényes bloggerek, és tehetséges kezdők. 2. rész.”

  1. csoopie Says:

    köszönjük szépen hogy mi is helyezettek vagyunk:)
    köszönettel: csoopie

  2. Beedy Says:

    Kedves Francess!

    Köszönjük eme nemes helyezést! Meg sem fordult a fejemben, hogy valaha ide is eljut a blogunk. Még egyszer köszönöm, hogy ilyen igényes, és jó blogok közé raktál be. Francess 4 President 🙂

    Beedy

  3. Anti Fitness Club – LéleKzet « Beedy & Csipi's Killer Blog Says:

    […] Anti Fitness Club – LéleKzet Végre, megjelent az AFC legújabb albuma, a minden várakozást felül múló Lélekzet! A Wigwam előtt, már a kapuk nyitása előtt is hatalmas sor állt, egyrészt a csodálatos koncert élményért, másrészt az INGYEN díszdobozos CD-ért. A bejárat előtt, az időt a zuhogó esőben, barátkozással, és beszélgetéssel töltöttük, ha most nem lett volna zuhé, sosem ismerkedünk meg pl Dawe Bizarre-al és Szofival élőben. Sajnos Francess Horror nem jött el, pedig mondták sokan, hogy jön. Ha már megemlítem a nevét, szeretném neki nagyon-nagyon megköszönni, hogy 4. helyezés vagyunk a blogok közt szerinte! https://szubjektiv.wordpress.com/ […]

  4. pe77 Says:

    bár én igazából hopáét és matyo ét olvastam eddig megfogom tekinteni ezen blogokat 🙂 Jó írás Frances tetsztik

  5. Zümi_Fantasy™ Says:

    Frances nagyon köszönöm! Meg vagyok lepődve és hatódva egyaránt 🙂 Örülök ha mások szerint jól csinálom, amit csinálok. Mikor elkezdtem, nem számítottam rá, hogy a “munkámról” véleményt láthatok viszont a neten, pláne nem ilyen rövid idő alatt..
    Ha jöttél volna a lemezbemutató koncira, találkozhattunk volna 🙂
    Még egyszer köszönöm!

  6. Stan Starr Says:

    Megtisztelő eme rangsoron. listán szerepelni, akárhányadik is vagyok. Fantasztikus és felemelő érzés egyben. Mindezt egy embernek köszönhetem, neked Frances. Minden tiszteletem a tiéd, és köszönöm. Köszönöm, hogy vagy nekem!

  7. Frances Horror Says:

    Kedves Stan Starr.
    Mindig könnyes lessz a szemem a kommentjeidtől
    Szeretlek
    (L)

  8. hopapanic Says:

    köszönöm *.*

  9. nemetadis Says:

    jaj köszi hogy kiirtad a blogom í<3

  10. Alex Seven Says:

    Hihetetlen..

  11. Pearly Pfeffer Says:

    Kedves Frances!

    Csupán az első oldalt néztem végig, és most az alapján szeretnék írni Neked egy nem teljesen megalapozott véleményt, mely ugyan még alakulhat, de jól tükrözi az első benyomásomat.:)
    A blogod teljesen hű marad a nevéhez: szubjektív.
    A különféle EMO-celebekről leírt vélemény abszolút, de magánnak tűnik. A szépségről szerény véleményem az, hogy nem igazán definiálható, legjobban talán úgy lehetne behatárolni:
    egyénenként változó, mindenki számára az a szép, ami az általa legfontosabbnak tartott értékeket magában hordozza.
    Külsőségekre kivetítve például: egyik embernek a barna szem tetszik, a másiknak a kék, kinek a szőke, kinek a fekete.:)
    A lányok minden bizonnyal megtisztelőnek érezték a véleményedet.
    Személyiségüket nem ismerve, erről semmi véleményem nincs.
    A blogok közti felállított sorrendednél elcsodálkoztam, hogy mi, emberek, mennyire különbözünk. De ez nem baj!
    Tetszik az életrajzi cikked, remélem a Zenetörténet kategóriában még lesznek posztok, mert ennek igazán népművelő hatása lehet. Igazi, igényes tartalom! Ne hagyd abba szerintem! 🙂
    Összességében a blogod tartalmáról annyi a véleményem, hogy igazán érdekes egy olyan blogot olvasni, amely az EMO világot vesézi ki, teljesen elfogultan. Egy nézőpont. Érdekes, valóban érdekes! 🙂
    Formailag tetszenek az írásaid. Szépek a hasonlatok, találóak a párhuzamok, könnyen érthetőek a gondolatmenetek. Jó olvasni a bejegyzéseket, nem nehézkes, nem kell keresgélni, hogy most akkor mi mire vonatkozott. Tetszik a stílusod! 🙂
    Helyesírással kapcsolatban elgondolkoztam. Az életrajzi cikkben alig találtam elgépelést, hibát. Azonban a többiben… Elég durva, súlyos hibákra is ráakadtam, amik nagyrésze betudható elgépelésnek is. Remélem, azok. Ajánlom, hogy ha kell, kétszer is olvasd el a bejegyzést, mielőtt publikálod.:) Persze lehet, hogy csak én vagyok erre ennyire igényes.:)

    Amit fennt olvashattál, abszolút magánvélemény volt. Az én véleményem. Minden a Te döntésed, mert ez a Te blogod. A kommentet szabad moderálni, ha sértő, bár nem annak szántam, belőlem különösebb érzelmi kitöréseket nem váltott ki a blog. Csak elgondolkodtatott.:)

    Tisztelettel:
    Pearly Pfeffer

Vélemény, hozzászólás?

