Egy felkapaszkodó gonosz internetceleb, és mi magunk (Hoolie, Hopa, Frances) Segítsetek nekem, irjátok meg véleményeteket, ti mit tennétek! Könyörgöm!

by

Van egy blog szűk köreinkben mi nem túl ismert és nem is túl olvasott, Jómagam sokat gondolkodtam rajta, mi lehet ennek az oka, de sajnos egyszerűen nem jöttem rá. Bár van elképzelésem természetesen róla. A napló szerzője csodálatos megragadó személy. A gondolatai szinte ugyanolyanok mint az enyémek. A minőségéről ne is beszéljünk, mert ilyen szép formában megírt és közzétett eszmefuttattatásokra ritkán lel az ember. Leginkább Kenny Catastrophe blog bejegyzéseihez hasonlíthatnám, annyi különbséggel, hogy itt nem mindig ugyan az a téma, mint a fent említett internet celebnél. Nevezzeük nevén a dolgokat, Egyik nap szerelmes vagyok írja, a másik nap már hirtelen összetörtem, a szívemet jégbörtönbe zárom és soha többet senki sem kapja meg. Ez rotálódik nála, már nem is olvasom mert dögunalom.

Visszakanyarodva arra a blogerre kit nem szívesen neveznék meg (Hogy miért később megtudhatjátok, nem marad titok számotokra.) azt gondolom azért nem halad előre mert főleg olyan témákat feszeget, mely ebben a baráti körben gyakorlatilag senkit sem érdekel. Pedig csodálatos írások, és elképesztően jó gondolatok, melyeket szinte mindenki hasznosítani tud, feltéve ha akarja.

2

A következő dolog miatt írtam le ezt a cikket. A blog szerzője egy fantom. Semmi de semmi információt nem képes mondani magáról, lehet ő bárki.

40 éves szűz, egy egyszerű fiú vagy kislány, talán meglett családapa, vagy épp egy pedofil, talán rendőr, vagy határőr, börtönből szabadult drogos, utolsó napjait élő aggastyán, egy nyomorék, vagy épp hentes, beteg taxisofőr, kiélt ribanc, a fiatalságát sirató vénasszony, homoszexuális férfi, egy depresszív alak, elmebeteg, ki nem rég szökött meg a diliházból, brutális mészáros, talán kislányok megrontója, egy kannibál, elhagyott feleség, kidobott szerető, hullamosó, egy ismert személyiség, vagy talán egy 19 éves fiu.

Néha beszélgetem vele az általatok is jól ismert MSN nevű csevegőprogram segítségével, elmondhatom remek társaság viszont roppantul zavar a titka, mit semmi esetre sem kíván elárulni. Hiába faggatózok semmit sem mesél magáról. Nem tudom, hogy vagytok ti ezzel, de én képtelen vagyok egy ninck-el beszélgetni. Hogy mondhatnék el neki bármit is amit gondolok, hogy nyújthatnám át neki szeretetemet, megbecsülésemet odaadásomat, mikor lehet bárki kit fent felsoroltam, sőt azoknál is rosszabb. Vagy talán jobb? Nem is tudom.

Rengeteg kedvességet kapok tőle folyamatosan örömöt szerez nekem kommentárjaival, de nem tudom miért teszi? És nem csak velem. Ő olyan bloggereket kereset meg, és dicsér mértéktelenül, kik már elértek valamit. Név szerint Hoolie Scene (435 000 olvasó) Hopa Panic (158 000 olvasó) Kenny Catastrophe (nagyjából 180 000 olvasó) Szubjektiv Magazin (217 000 olvasó) érdekes mi? Heh…

Büdös ez nekem, furcsa összeállítás, hogy miért? Mert hiába vagyunk olvasottak, a stílusunk teljesen más Hoolie olyan mint egy bulvárlap, Hopa őszinte, Kenny művészi, Szubjektiv Magazin, szókimondó tabudöngető. Egy dolog közös bennünk, A nevünket mindenki ismeri. Lehet, ezért ír nekünk örökké, célja van velünk? Akár lehetne is ha valójában tudnánk ki ő, és mi az a szörnyű titok ami miatt nem képes felfedni magát.

3

Borzalmas úgy érezni valaki iránt, hogy szereted, én így vagyok vele, de kit szeretek? egy nicket? Teljesen megzavarodtam, nem bírom ezt elviselni feldolgozni, hogy emberek képesek így játszani valakinek az érzelmeivel. Ez egy roppant gonosz dolog, és az önzőség netovábbja. Felháborító. És miért? Lehet csak egy önző cél érdekében használ fel engem? Nagyon jól állok. Tegnap este döntöttem, egyszerűen elfelejtem, kitörlöm az életemből, játsszon mással, okozzon rossz pillanatokat annak aki hagyja, ne nekem. Van elég rossz dolog nélküle is az életben – gondolkodtam. Egy óra sem telt bele és minden linket, elérhetőségemet felé visszaállítottam, nem tudom mitévő legyek. Segítsetek, írjátok le a véleményeteket légyszíves!

Nem nagyon hiszem azt, hogy jó ember tud lenni ki ilyen fájdalmat képes okozni egy embertársának. Egy határt meg lehet húzni abban, hogy mit lehet megtenni és mit nem, meddig mehetsz el, és mikor tévedsz olyan mezsgyére, mely kínszenvedéssé teszi egy másik ember életét

Élvezed? Ha igen sose legyen nagyobb örömöd az életben.

Remélem nem sértődsz meg ismeretlen, hanem inkább elgondolkodsz azon, amit teszel.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , ,

21 hozzászólás to “Egy felkapaszkodó gonosz internetceleb, és mi magunk (Hoolie, Hopa, Frances) Segítsetek nekem, irjátok meg véleményeteket, ti mit tennétek! Könyörgöm!”

  1. Beedy Says:

    Szia Francess!

    Egyrészt témán kívül azt kérdem, hogy miért nem látlak msn en ? 😥 Szeretnék veled beszélgetni sokat.

    Témához: Lehet, hogy nincs igazam, de véleményem szerint azért anonym, mert valamiért nem meri felvállalni ki is ő. És azért ír az úgynevezett “celebeknek” ,hogy jó viszonyba kerüljön velük, és elérje, hogy ő is azzá váljon bármily módon. De ez csak egy vélemény, és mivel késő van lehet, hogy csak megzavarodtam, és nincs igazam.

    Szeretettel Beedy
    http://beedyandcsipi.wordpress.com/

  2. Alex Seven Says:

    A nickes részig borzasztónan ijedt voltam.

  3. Dewö Says:

    ebben az országben egy netcelebet se tudnék megnevezni:D mert egyik sem abból él hogy a neten lett híres xd vagyis szerintem:).Rólad se tudni sokkal tobb mindent myVIPen még képed sincs,még azt sem h hány éves vagy semmi:).

  4. Stan Starr Says:

    Talán ennek a “gonosz felkapaszkodónak” nem célja az, hogy megmutassa magát a világnak, vagy bárkinek aki a világ élőlényeinek státuszába beletartozik.
    Talán nem azért nézi mások blogjait, mert ismertek. De lehet, hiszen ismeretlen bloggereket, akik nagyszerű emberek is lehetnek, nem ismer, mert nem népszerűek. És talán azért nézi a blogokat, és ír hozzászólásokat, mert érdeklődik irántuk, valamilyen szinten kedveli őket, érdekesnek tartja, blogbejegyzéseiket…
    Lehet, hogy ennek a “gonosz embernek” nem esik jól más fájdalma, csak egyszerűen nem akarja megmutatni magát rossz tapasztalatai miatt… :S

    De ez csak az én szubjektív véleményem…hmm… :S 😀

  5. mordenai Says:

    Nem tudom, szerintem ő azért nem meri felvállalni magát, hogy ne nyaggassa se a napiszar, se egyéb khm… weboldalak, mint titeket. Csak nem értem, hogy aki elmegy netcelebnek, az mire számít, avagy ahogy drága jó apám is mondta, ha átmész egy fiúöltözőn, ne csodálkozz, ha látsz pár nemi szervet.
    Máskor viszont ismertesd, hogy ő milyen témákról ír a blogján, és azok alapján lehetne megítélni.
    Üdv: mordenai

  6. hopapanic Says:

    Én tudom kire célzol 😀

  7. hopapanic Says:

    Szerintem,csak fél a nyílvánosságtól.
    Én is féltem anno!
    Szerintem csak egy iskolás tini,aki fél felvállalni érzéseit és gondolatait.
    Attól fél,amitől én anno,HOGY SENKI SE ÉRTENE MEG!

  8. csoopie Says:

    szerintem egyszerűen fél felvállalni magát, nincs önbizalma és tart a mások véleményétől

  9. acke Says:

    “Egy dolog közös bennünk, A nevünket mindenki ismeri.”

    lol…

    Kíváncsi lennék, az utcáról kérdezett emberek hány százaléka ismerne titeket… 😀 Van “pár” tini, akik nyáladzanak ezért az általatok nevezett “hírnévért”… Ennyi, nem több.

  10. yuki Says:

    Kitörlöd kitörlöd nem nem Francess szerintem mindenkinek van joga ahoz hogy kifejezze az érzéseit és olykor olykor ezek az eszközök nem kellemesek nem biztos az hogy sötét lelkü az ki ilyet tesz lehet hogy csak csalódott.Nem biztos hogy az a célja hogy ismerté váljon lehet csak kiváncsi arra hogy akik irják ezeket a blogokat mienek lehetnek:) a komentek meg az msn hiába külömböznek lehet hogy amit komentel meg amit msn ene beszélveled ugyan az. Bár szerintem ha bele gondolunk mindenki eldönti magának hogy ismert akar e lenni vagy sem nem biztos hogy kényszeríteni kellene hogy felválalja magát hogyha nem akarja hagyd meg neki azt a lehetőséget hogy így fejezze ki magát.Mellékesen a hírnév manapság nem olyan áldásos dolog ha azt vesszük alapon hogy a botrányt nézik az emberek nem pedig azt hogy mit tesz.Magyarúl a hírnévnek is megvan az ára:)

  11. .mindegy. Says:

    Hopa: Nem biztos, hogy fél. Csak van aki egyszerűen NEM akar CELEB lenni:)
    Tudod nem mindenki tartja olyan nagyra a magukat celebnek tituláló embereket. Szerintem ahhoz, hogy jó blogot írj, nem kell feltétlen ismertnek lenned.
    Mordenai: “…aki elmegy netcelebnek…”, nem tudtam, hogy ez így működik, hogy ma még egy átlagos ember vagyok, de holnap unalomból elmegyek netcelebnek.(ezt nem bántásként írtam, illetve nem Neked, hanem a netcelebeknek)
    Acke: ott a pont. Esküszöm egyesek úgy viselkednek, mintha tényleg ELISMERT emberek lennének.
    Na de mindegy témaváltás.
    Nem egy “celeb”, pl Hoolie, Hopa, Frances (egyiket sem celebnek neveznénk) írt olyan postokat amiben leírják, hogy kik az igazi bloggerek. Kérdem Én (aki szintén blogot vezet elég régóta), hogy akkor a többi blogger az hamis blogger vagy mi?:)
    Mert ezek a postok arról szólnak, hogy csak az ott megjelölt személyek az igazi bloggerek. És a többi blogger? Még azt se lehet mondani, hogy pl övéké volt az első blog/videoblog…nem inkább csak Ők lettek ettől “ismertebbek”.
    Vannak még emberek akiket tényleg az érdekelt, hogy hogy van a másik és nem csak azért kérdi meg, hogy most bekerüljön az ilyen körökbe.
    Szóval ennyi.
    Az íróhoz nem fűznék kommentárt, csak annyit írnék: egyik kutya másik eb.
    Üdvözlettel, egy NEMCELEB srác.

  12. Frances Horror Says:

    T. .mindegy.
    Rendben nem akar ismert lenni. De akkor miért kifejezetten olyan emberekkel próbál barátkozni és nyalni nekik akik ismertek? Rajtunk keresztül szeretne olvasott lenni? Semmi akadálya h írjon, hiszen joga van hozzá, de akkor miért az alábbi ismert emberek szereplnek a blog ajánlójában: Kenny Catastrophe, Hopa Panic, Hoolie Scene, Floo Famous, Matthew Bitch, Frances Horror? És főleg miért szerepel a fantázia nevében a Starr név? kicsit fura szerintem. Továbbá Hopa csinál Twittert Magyarországon szinte elsőként, én is követem a példáját. És lám lám az ismeretlen is azonnal készít. Hopa csinál Chat et az oldalára az ismeretlen másnap Fóumot készít. Szóval annyi minden furcsa
    Üdvözlettel
    Frances Horror

  13. .mindegy. Says:

    Elnézést a sok helyesírási hibáért csak siettem miharabb válaszolni.

  14. Frances Horror Says:

    T. .mindegy. AKA Miion Aria
    Kérem feletsen el engem végleg és ne kommenteljen álnéven a sarokba húzódva elbújva. Mivel az ip cím alapján azonnal azonosítani tudom önt Miért nem képes végleg kitörölni az emlékezetéből engem. Kérem ne foglalkozzon velem, mert unom már nagyon Miért lenne az jó önnek, ha újra veszekedés pattanna ki kettőnk közöt? Általam kíván népszerűsödni? Az utolsó kommentárját, olvasás nélkül töröltem
    (A nevetséges magázó hangnem, az ön tükre)
    Köszönettel
    FH.

  15. Frances Horror Says:

    T. .mindegy.
    Ha van benned megértés megbocsájtás és tolerancia talán lehetséges lenne, hogy tisztázzuk azokat a korábbi félreértéseket, melyeken talán már érdemes lenne túllépni. Remélem megkapom tőled ezt az esélyt én is!
    Várom az Msn címedet
    Közönettel
    FH.

  16. Pearly Pfeffer Says:

    🙂

    Kedves Frances!

    Épp ugyanazon a blogon kommenteltünk, mintegy egyszerre. Így megszületett bennem a döntés: meglátogatom a Te blogodat is.:)
    Ezen bejegyzés első pár sora után tudtam, kiről van szó. Hiszen a szemem előtt jelent meg az említett személy blogján a kommented.:)
    Nem fogok “nyalni”, megígérem, az objektív, reális kritika híve vagyok, az írás értékét, tartalmát, formáját és helyesírást szoktam nézni, mikor véleményt alkotok. (Kivétel, ha személyes dolgokat érint, de remélem, olyannal itt nem találkozom.:) Hisz nem ismerjük egymást.:))
    Nem tehetek róla, régóta írok, egyik szenvedélyem és nem tudom levetkőzni: számomra az írás a fontos, nem az író.
    Ne aggódj, fel fogom vállalni magam, már csak azért is, mert Te láthatod az e-mailcímemet is, honlapom linkjét is. Mind valós, nyugodtan ellenőrizheted.:)
    Még nem nézelődtem, úgyhogy a véleménynyílvánítás később jön! 🙂

    Tisztelettel:
    Pearly Pfeffer

  17. Frances Horror Says:

    T. Pearly Pfeffer
    Nem Miion-ról van szó az írásomban. Ezt is megerősíti neked szívesen. Vele egy sajnos zátonyra futott barátságot szeretnék helyreállítani
    Üdvözlettel
    FH.

  18. Domsleepless Says:

    Úisten!!!!!Nőjjettek már fel!!!!
    mien netcelebek???tány h hooliet,matthew és mosmá hopát is ,de ide vehetjk kenny-t v matyót kurvasokan ismerik..dehogy??ha nicns napiszar senki nem ismeri őket…és az a baj.. h tegyük fel…hoolienak van 10 ezer simerőse vipen…de abból hány szereti,hánny csaj bukik rá???egy nagyon kis része….fél magyarország lehyánna ezeket mind és cs anyit tudnak róluk,most itt matthewékra gondlok h köcsög emosok ésa h buzik…finguk sincs róla h igazából mienek…
    de ez az egészt celebesdolog,ink.csak hülyéskedés,meg persze az emo felkapottságának velejárója…és arra sem lennék büszke h 4-szer több em,ber akar megverni mint velm smárolni:D
    ennyit róluk…frances meg egy nagyon rendes srác,de ha nem akarja megmutatni a világ elött az arcát az az ő dolga..:) éld az életed,légy különleges,ne állj be a sorba és a legfontosabb attólv mert eseetleg többen ismernek min tpl az otársadat ,ne veszítsd el önmagad:)!

  19. Frances Horror Says:

    Kedves Domsleepless!
    Köszönöm az rásodat! Egyszerüen mindig öröm olvasni, Örülök neki nagyon h jó véleménnyel bagy rólam!
    Egyet sajnálok, h keveset tudunk beszélgetni és talizni
    Baráti üdvözlettel
    FH.

  20. Pearly Pfeffer Says:

    Kedves Frances!

    Ne haragudj! Akkor valamit félreértettem.:)
    Remélem, sikerül helyreállítani a barátságot!

    Tisztelettel:
    Pearly Pfeffer

  21. Domsleepless Says:

    nm:)
    és ez ügyben akk intézkedni kell:)fogunk:)
    D.S 🙂

Vélemény, hozzászólás?

