Winti interjú 1. rész.

by

Rég nem készítettem már interjút senkivel,de most akadt egy személy kit szívesen bemutatnék nektek. Talán még emlékeztek rá, mikor 2009 januárjában elindítottam internetes naplómat, egy akkor nagy durranásnak számító interjúval kerültem a köztudatba, mely az internet Celeb Kenny Catastrophe-al készült. Ennek a több napos bemutatónak volt jó és volt rossz oldala is. Hogy a jóval kezdjem, általam megismerhettük Kenny akkori arcát, érzéseit gondoltait. Sokan elolvastátok, volt aki örült neki és volt aki nem. Így is van ez rendjén. Néhány héttel az interjú után Kenny bevágta a durcást, és mocskos lejárató kampányba kezdet ellenem. Mára kiderült mi volt az oka valójában, amivel kivívtam gyűlöletét. Nos az, hogy később más, számomra fontos személlyel is beszélgettem. (Gondolom az egóját bántotta ez.) Ebből egyenesen következett, hogy egymásnak estünk. Később többen is beszálltak ebbe a meccsbe, mindkét oldalon.

Az interjú készítés nem állt le, nagyjából megvalósítottam tervemet, és mindenkivel akivel szerettem volna elbeszélgettem, kivéve egy embert MatyoFREAK™-ot, kivel a mai napig teljesen jó barátságban vagyunk. Talán felmerül bennetek a kérdés, miért? A válasz egyszerű. Mert nem érzem magam elég jó riporternek ahhoz, hogy megfelelő minőséget nyújtsak az ő nem mindennapi lényéhez. Mivel úgy tartom, egy blog unalmassá válik, ha valamit sorozatgyártásban csinálok, ezért szüneteltettem ezt a tevékenységet, és talán akkoriban a méltó alanyok is elfogytak.

Eljött az augusztus vége, és meglepődve láttam, hogy egy No Name blogger a saját ötleteként előadva, melynek szinte mindenhol hangot ad, általa riportoknak (?!) nevezet interjúkat kezdet készíteni napi rendszerességgel. Kurta kérdések, és malacfarknyi válaszok jellemzik írásait. Sikerült olyanná tenni ezeket a bemutatókat, mint egy brazil szappanopera, melynek mindennap egy új, ám de ugyanolyan része következik.

Úgy érzem elérkezetté vált az idő arra, hogy ismét eme színpadra lépjek, és megkeressem azt a néhány embert, aki fontos számomra, és úgy érzem talán most újra igény van a minőségi bemutatókra.

Az első személy kedves barátom Winti. Nos nézzük ki is ő valójában.

Winti

Vadász Gyula Winti

Név: Vadász Gyula Ádám

Becenév: Winti

Lakóhely (kerület is): Jelenleg Dunaújváros, de fontolgatjuk, hogy Pestre költözünk, ha befejeztem a gimnáziumot.

Horoszkóp: szűz

Általános iskola: Tanulmányaimat a Vörösmarty Mihály Általános Iskolában kezdtem, majd 5.től a Dunaújvárosi Dózsa György Ált. Isk.-be kerültem. Életem 1. jelentősebb fordulópontjaként tekintek erre a változásra. 🙂

Kedvenc Állat: Nincs kedvenc állatom, de a sziámi macskák közel állnak hozzám.

Kedvenc zenekar (ok): Hiperkarma, Jack Jack, Supernem, 30y, Kiscsillag, Tankcsapda. Alternatív és Rock mindenekfelett.:)

Kedvenc étel: Nincs kedvenc ételem, ínyencségemből fakadóan mindig találok valamit, ami übereli az előzőt. Jelenleg sajtmártásos pulykamell baconbe göngyölve, héjában sült krumplival és párolt zöldségekkel.

Hobbi: Zenélés, póker, (a vízipipázás hobbinak számít?), grafika, blog írás.

Holnap 23:00 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , ,

3 hozzászólás to “Winti interjú 1. rész.”

  1. Stan Starr Says:

    Érdekes személy, én így látom kívülről. Várom a második részt.

    Igen Frances, én is láttam azokat az interjúkat. Nem tisztem véleményt formálni, úgy érzem, sőt nem is akarok. De a Te interjúid egészen mások az biztos. Éppen néhány napja olvastam végig a fentebb említett interjúsorozatot, az elsőt. Fantasztikus és profi munka! Várom a következő részeket, a következő személyeket!

  2. Frances Horror Says:

    szeretlek Stan (L)

  3. Stan Starr Says:

    Én is Frances (L) 🙂

Vélemény, hozzászólás?

