Winti interjú 2. rész.

by

Frances Horror: Érdekes világba csöppentél Winti, mely oly annyira különleges és újszerű, hogy már már korszakalkotónak is nevezhetném. Gondolom tudod mit értek ez alatt, az EMO és EMO közeli életérzés és az azt körülölelő Internetceleb kultusz. Benned mindig azt tartottam különlegesnek, hogy ismerté váltál, és mégis sikerült megőrizned teljes egészében emberi mivoltodat. Én mondom ritka az ilyen, no de a kivétel mindig jó, mert így legalább tudjuk, hogy a szabály amit követünk, igaz valójában. Hogy kerültél kapcsolatba az EMO és az EMO közeli világgal?

Winti: Életem 2. legjelentősebb fordulópontja, ami a mai napig tart, 2007 november tájékán kezdődött, amikor kicsit kevésnek találtam az 1 centis hajamat és hát elkezdtem növeszteni. Akkor tájt volt myvippen 200 ismerősöm, a szokásos emberekkel: osztály- és évfolyamtársak, iskolatársak, volt iskolatársak meg pár ismerős, akikkel valamilyen úton módon megismerkedtem például internetes játékok során. Március tájékán a frufrum már a szemöldökömet súrolta és gondoltam megnézem milyen kivasalva. Tetszett a látvány és úgy döntöttem, hogy onnantól hébe-hóba kivasalgatom. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam lányoktól, hogy jól áll. Kezdtem úgy érezni, hogy a kis szerencsétlen fiúból, aki jó tanulmányi eredményei ellenére sem érezte jól magát a bőrében. A volt sulimba járt egy lány, akinek hosszú fekete haja volt és talán ő volt életemben az első “emo”. Nagyon megkedveltem a lányt és ő bemutatta a dunaújvárosi “emo” közeli közeget. Nem sokára befestetettem a hajam 3 színűre, ha jól emlékszem lila, szőke és barnásfekete voltam. Visszagondolva szörnyű lehetett, de akkor elég jónak találtam. Március végén láttam egy videót egy srácról, akit oltottak Youtube-on. Én láttam benne fantáziát és megírtam Neki, hogy tisztelem azért, amit csinál. Igen ő volt Hoolie. MSN-en folytattuk a társalgást és meghívott az egyik találkozóra, amit szervezett Budapesten. Április 19.-én felutaztam és a helyszínre érkezve megpillantottam 30 lányt és 1 srácot a keverőpult mögött. Ők voltak az elsők, akikkel Budapesten érintkeztem. Azon a napon kerültem bele az egészbe. 1 hónapra rá meghívást kaptam egy klubba myvippen, amit Pumanoid-nak hívtak. Belépésem után végig néztem a tagok adatlapjait és egyszerűen beleszerettem ebbe a stílusba, amit a mai napig büszkén viselek. A scene. Kezdetben kissé gyerekes lelkesedésemmel szerintem mindenkinek az agyára mentem, de ma már mosolyogva tekintek vissza buzgóságomra.

Frances Horror: Jómagam is ismert figurává váltam az internet kedvelők körében, sok esetben negatív, de néhányszor pozitív hősként. Mikor elkezdtem blogot írni, ezzel nem számoltam sőt nem is gondoltam erre, és lám lám mégis bekövetkezett. Természetesen ennek vannak előnyei és hátrányai is számomra, és meg kell jegyeznem, hogy a hátrányok sokkal rosszabbul érintenek, viszont az előnyök nem érdekelnek. Te tettél valamit azért, hogy ismerté válj? Mesélnél arról, hogy alakult ki nálad ez az állapot?

Winti

Winti Scene

Winti: 2008 nyarán sok új ismerősre tettem szert és egyre többen jelöltek be Myvip-en. Majd kitaláltam, hogy az ismerőseimnek csinálok egy videoblog sorozatot, ha már nem lehetek fent Pesten, sajnos a kevés időm miatt nem tudtam iskola mellett csinálni a videoblogokat, így megszüntettem. Október elején kaptam az akkori barátnőmmel egy fotózásra való felkérést, hogy álljunk modellt. Szívesen elvállaltuk, majd a képekre “rákaptak” az újabb és újabb emberek. Ilyenkor az ismerőseim száma elérte az 1000ret, ami nekem nagy szó volt. Közel 1 év alatt úgy, hogy szinte nem csináltam semmit csak felraktam pár képet és videót a Myvipre 800 új ember jelölt be. Akkoriban kicsit magamba zárkóztam, elvesztettem pár embert a környezetemben, akikre szükségem lett volna. Ezáltal megtanultam, hogy oldjam meg magam a problémáim, viszont a mai napig segítek bárkinek, aki megkér valamire. Sötét hangulatomból kifolyólag indítottam egy blogot január 3.-án Scenes Napok néven. Milyen ironikus, így visszagondolva. Szép lassan növekedett az ismerősszám és hát eljutottam oda, ahol most vagyok. Sajnos rengeteget kellett csalódnom az ismerőseimben, akik főleg csak “érdekbarátságból” kötődtek hozzám, hogy általam keresztül ők is ismertek legyenek. Sajnos egyiknek sem jött össze, mert jó emberismerő vagyok és tudom mikor hazudik valaki és még hozzá kell tennem, hogy az elmúlt 2 évben sem ismert meg senki teljes egészemben, de talán pont vasárnap jöttem rá, hogy kik állnak hozzám közel.

Természetesen engem is sokan támadnak a mai napig, de ahelyett, hogy mérges lennék inkább elmondok egy mondatot magamban. “Én merek más lenni, mint az átlag, Te miért bőgetsz a csordával?”

Ha megengeded szeretnék egy apró dal részlettel kedveskedni:

“nem fáj hogy ugyanúgy fúj a szél

nem fáj hogy tietek még a tér

nem fáj én nem itt n?ttem fel engem itt senki

nem ismer”

/Hiperkarma: R’n’R 2000/

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

Egy hozzászólás to “Winti interjú 2. rész.”

  1. Stan Starr Says:

    Várom a kövi részt…egyre komolyabb és izgibb! ❤

Vélemény, hozzászólás?

