Az MSN. káros hatásai. Avagy hogy bízhatsz meg a virtuális “barátokban”

by

Az élet fura helyzeteket képes produkálni. Mindig az akiben megbízol és barátodnak tekinted, attól különösen fáj ha hátba szúr. A Mai csörtető világba egyre többször fordul elő ez, mivel manapság teljesen erkölcstelen életet élnek az emberek. Egyik pillanatban te vagy a legjobb barátja a másikban pedig lejárató cikket írogat rólad. És miért? Csak azért mert nem vagy túlzottan vevő a virtuális kapcsolatokra.

Nem hiszek az MSN-es barátságban. Egy idő után unalmassá válik, mivel kifogyunk a témából amiről beszélgetni lehet, vagy mert épp jön egy olyan személy vagy esetleg több is, akivel személyesen is tudsz találkozni. Ha van közös élményetek akkor már teljesen más a helyzet. Valljuk be őszintén, otthon gubbasztani az internet előtt, és gépelni egész nap, kellemes időtöltés ám de semmi esetre sem helyettesíti a való életben lezajló találkozásokat.

1

Egyszerűen más! Ha valakivel elbeszélgetsz látod az arcát, rajta a mosolyt, a mozdulatait, a szemének színét, a testfelépítését, a beszédstílust, a sokszor elmondhatatlan és egyben leírhatatlan érzést amit közhellyel éve leginkább szimpátiának neveznék. Ezen jegyek alapján lehet dönteni. Megértem, hogy nem mindenki gondolja így és vannak olyan személyek is akik hisznek sőt egyenesen kedvelik a virtualizációt, ám én nem ebbe a csoportba tartozok. Azt hiszem ez teljesen egyszerű és érthető dolog. Nekem így felel meg ilyen vagyok így gondolkodom.

Roppant furcsa, hogy egy magát toleránsnak nevező virtuális ismerősöm (Kinek nagyon sok alkalommal felajánlottam, hogy találkozzunk személyesen de ő nem volt hajlandó rá) akiben megbíztam, és néhány olyan információt is elmondtam neki magamról az érzéseimről, amit most már tudom nem kellett volna, no de naiv lelkem sosem hitte volna hogy pont ő gyilkolja meg a lelkemet. Elmesélem nektek mit tettem, mi a bűnöm:

Létrehoztam egy privát MSN címet, ahova azokat az ismerőseimet vettem fel akivel volt már személyes találkozó, vagy tervezzük ezt. A fent említett személy kimaradt ebből, és ezen vérig sértődött. Bár most, hogy belegondolok ez egy kicsit gyenge kifejezés. Találóbb lenne azt írni, szétlőtte a testemet és a koponyámba hugyozott. Ismétlem mind ezt csak azért, mert nem vettem fel a privát MSN-em re. Ironikus, és egyben nevetséges gondolkodás ez. Én az ő helyében már csak azért sem tennék ilyet mert egyszerűen úgy érezném, futok valaki után. Viszont máshonnan megközelítve a dolgot, talán szüksége van a virtuális barátságomra, támogatásomra. Értem én, de nem segíthetek ebben tovább, így nem!

2

Folytatva a történetet, erre a fent említett ifjú, aki már az életkora alapján semmiképp nem mondható gyermeknek, ám a gondolkodása nem ér fel egy normális 14 éves fiatal emberével sem. Sírva elfutott ahhoz az oldalhoz ahol korábban porrá alázták az első és egyetlen videó blogja után.

(Melyet amatőr módon a saját e-mail címéről küldött el az oldal szerkesztőinek, erről ők képet készítettek és azt is mellékeltek az akkori bejegyzéshez) Előadta magát, ő már nem toleráns, nem EMO, sem EMO közeli, az ilyen gondolkodású embereket kiröhögi és megalázza, Ujjat nem tudott írni rólam, csak a szokásos mára már unalmassá és érdektelenné vált sosem bizonyított alázásokat, melyeket korábban Kenny Catastrophe terjesztett rólam, megspékelve egy olyan alapvető hazugsággal, hogy én a szeptemberi visszatérésem után azt fontolgattam, hogy Hoolie Scene, lejáratását folytatom. Annyira messze ment el, őkelme, hogy a a cikke végére az alábbi sort biggyesztette: „Ha valakinek kell a telefonszámom, akkor ö szívesen megadja, hogy nyugodtan zaklassanak” Szép! Köszönöm a toleranciádat a jóindulatodat.

Felhívom mindenki figyelmét arra, hogy ne bízzon meg senkiben rövid MSN-es ismeretség után. És ne higgyetek azoknak kik azt hazudják: Nincs webkamerám.

Ajánlatom felétek: Tanuljatok az én példámból!

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

14 hozzászólás to “Az MSN. káros hatásai. Avagy hogy bízhatsz meg a virtuális “barátokban””

  1. faek Says:

    már nem azért, de ehez mi köze van Sonicnak? 😀

  2. Frances Horror Says:

    Kedves faek
    Az akiről szó van eme cikkben tudni fogja pontosan

  3. kukeki Says:

    A virtuális barátkozásról nekem van jó és rossz tapasztalatom is. Kezdve a rosszal nem egyszer próbáltak már átverni mások és játszani az érzelmeimel ami nagyon rosszul érintet néha. De történt egy olyan dolog amit sose gondoltam volna meg szeretem valakit és hónapokig msneztünk majd találkoztunk is és azóta már szoktunk találkozgatni és ő lett az első igaz barátom.:)

    Bocsánat a helyes írási hibákért nem az erőségem helyesen írni.

  4. Frances Horror Says:

    Kedves kukeki
    Igen nekem is van ilyen barátom, és nekem isvan jó tapasztalatom, de azt amit leirtam egy rosz tapasztalat. ő ilyen

  5. Duncan Says:

    Hali Frances!

    Azért az vicces, hogy most kiírod, hogy Sonic akkor saját maga küldte be a videot a napiszarnak. Egy korábbi blogbejegyzésednél írtam Sonicnak egy ilyen üzenetet és vagy 5ször kellett átfogalmaznom mire végre kikerült a kommentem, hogy azt a vidit Sonic akkor saját maga küldte be a napiszarnak. (a kommentem után persze ott áll Sonic heves tiltakozása….. https://szubjektiv.wordpress.com/2009/05/24/matthew-btch-es-a-nevetsegesse-valt-napiszar/#comments) Így ezzel a napiszart, akkor kiugrási lehetőségnek szerette volna használni, ami nem igazán jött neki össze. Itt viszont megbukik egy másik korábbi álláspontod -amit szintén töröltél-, mivel egy korábbi kommentemben azt írtam, hogy sokan a napiszarról szeretnének ismertebbek lenni, most ezzel a bejegyzéssel lényegében ezt ismerted el, hogy ő direkt ilyen célból küldte be a felvételt.
    Hát az legalább tény, hogy Sonicnak nincsenek hátproblémái, mert nincs gerince. 🙂 Mert ha meg is romlott köztetek a viszony, azért telszámot, egyéb elérhetőséget, nem kellene kiteregetni………

  6. sjonna Says:

    Csak jelezném, hogy ezt: “Ha valakinek kell a telefonszámom, akkor ö szívesen megadja, hogy nyugodtan zaklassanak” én írtam és nem ő. 🙂 Nekem megvan a telefonszámod, igen, ő adta meg, de senki nem fogja megkapni és senki nem fog zaklatni, annyira köcsög nem vagyok még én sem. Na mindegy, töröld ki szépen ezt is, ahogy szoktad.

  7. Frances Horror Says:

    T Sjonna
    Nos tekintsünk vissza a múltra. a velem való szórakozást, túlzásba vitted ez tény, aminek ez lett a végkimenetele. Gondolom ezt te is elismered, hogy ez kicsit sok volt ez tőled. A srác akiről itt szó van gondolom te is egy pillanat alatt rájöttél, hogy valójában milyen hozzállású és gondolkodású emberke. És miért? mert egyszerűen nem tudja megérteni, hogy nem tartok fent virtuális barátságokat, mivel nincs rá szükségem. Viszont csat sem indítok ellene, pedig hidd el lenn itt is olyan dolog mely érdekesebb sokkal annál amit ö leírt.
    Én a vitámat végleg lezártam veled, mert ha tovább fojtatnám, csalódott lennék magamban. Nem szeretem a hosszú elcsépelt dolgokat. amit leírtál rólam úgy, hogy semmit sem tudsz valós érzéseimről gondolataimról, és arról, hogy az életben milyen vagyok és milyennek látnak azok akik ismernek, dőre dolognak tartom.
    A különféle, pedofília, homoszexualitás témát meg már elcsépelte mindenki és senkit sem érdekel már. Ez folyik a csapból is január óta 😀 Hidd el az a én megítélésemen már semmit sem változtat, ha néha néha, valaki újra előveszi és ezzel szeretne a hátamon a magasba jutni :D.
    Talán elgondolkodtál azon, hogy vajon milyen ember új hódolód, aki cikket irt rólam és neked egy vadidegennek a kezébe adta a telefonszámomat.
    Üdvözlettel
    Frances Horror

  8. sjonna Says:

    Na ha már beengedted, akkor még annyit, hogy nem tudom ki ez a gyerek, de alaposan megbombázott üzenetekkel, rólad infókkal. De a miheztartás végett leírom, nem kívánok odáig elmenni, hogy közvetlenül tudjanak téged csesztetni bármilyen formában. Az internet egy dolog, közvetetten csináltam hülyét mindenkiből, de ezzel vége, igen, túlzásba estem így is… Ezt csak azért írom le, mert úgy látom tartasz attól, hogy esetleg hozzájárulok egy egyszemélyes háború támogatásához és károd származik ebből. Ilyesmi nem lesz, nem is volt, ezután sem lesz. Csak a korrektség miatt írom ezt le, és tény, valóban elszálltam már a végén. Szóval még egyszer, tőlem, nem fognak olyasmit megtudni az emberek, hogy ártani tudjanak. Azt se tudom ki ez a gyerek, nem is érdekel, majd elrendezitek egymást közt.

  9. nemetadis Says:

    mintha az én gondolataimat irtad volna le köbö én is ezt gondolom az egészröl:D

  10. Péter Says:

    Itt: http://www.napiszar.com/kepek/2009/01/09/napi-emo-sonic-sociophobia-a-gyoker/ Sonic megbízhatóságáról jól árulkodik két komment, Zsoltea nevű illető #289 és #299 számú hozzászólása. Csak gondoltam érdekesnek találhatjátok.

  11. Szαи¢sч.™ Says:

    nekem tényleg nincs webkamerám 😀 xD

  12. SzuperMen Says:

    Hát elösször is nem ő rakta fel napiszarra azt a videot.
    És tudtommal elég “jóba” voltatok annó mielőtt te elkezdted nyalni húliszar seggét meg a többi “celeb”ét…ami k*urva szánalmas-_-.Mint a 13éves kis “rajongóg”hehe.ahogy érzed.De miért kell ezt így leírrni hogy ezt és ezt csinálta veled?Ő sem tette…

  13. meister245 Says:

    apró megjegyzés:

    “És ne higgyetek azoknak kik azt hazudják: Nincs webkamerám.”

    Miért hazudnák? msn partenereim közül úgy 60%-nak nincs webkamerája. énis vettem egyet, de utólag belegondolva, amennyit használom felesleges.

    inkább meghagyom hogy azok használják akik a felnőtt szórakoztatóiparban dolgoznak 😀

    am komolyan.. normális célokra hányan használják?

  14. Venemo Says:

    Ajánlom figyelmedbe a saját bejegyzésemet a témában:
    http://blog.venemo.net/entries/az_msn_karos_hatasa.aspx

Vélemény, hozzászólás?

