Megemlékezésem Szoboszlai Bencéről, ki egy éve hunyt el, és egy párhuzam: Cinya korai halála.

by

Nos kedves olvasók. Kezdek rettegni, lehetséges, hogy ez a hónap és ennek is egy közeli napja kultikus erővel bír? Talán a véletlen ami képes arra, hogy ilyen dolgokat műveljen, vagy esetleg a nagykönyvben van ez megírva így, és remegnünk kell minden évben ha közeleg ez a nap? Bízok benne, Talán nem.

Cinya

Ismét hatalmas veszteség érte társaságunkat. Elment egy ifjú leányzó, ki épp csak felcseperedett, ki előtt ott állt még az egész élet, és kinek nem adatot meg az, hogy elmondhassa, úgy távozom, hogy minden amire vágytam, és amit nyújthat számomra az élet, megkaptam. Korai és érthetetlen, halál ez a számomra, mivel minden lélek elvesztése lelki megrázkódtatást okoz. Kérdem én, hol van ilyenkor az isten, miért nem tekint le teremtettjeire. Mit ártott ő, hogy erre a sorsra ítélte a mindenható! Elgondolkodom, ha az ajtómon kopogtatna a kaszás, beengedném, minden fájdalom és hiányérzet nélkül, mivel nekem már minden fontos dolog megtörtént az éltemben.

(A Félreértések elkerülése végett, mivel sokan érdeklődtetek nálam, Cinya leukémia betegségben hunyt el.)

Nyugodj békében Cinya.

A bevezetőben említett párhuzam és az a bizonyos nap, szinte megegyezik egy kedves barátunk ismerősünk halálával, mely számomra hihetetlen, és félelmetes egyben. Ő az kit sosem feledünk el Szoboszlai Bence!

Korábban már írtam róla, de természetesen, akkori gondoltaimba is volt egy személy ki bele kötött, mert úgy vélte nekem nincs jogom emlékezni rá, és megemlékezni sem, mivel ezzel felelevenítek és felszínre hozok olyan érzelmeket emlékeket, bizonyos személyekben, kik közel álltak hozzá és így épp a begyógyulni készülő sebeket szakítom fel. Akkor ennek a kritikának nagy jelentőséget tulajdonítottam, elgondolkoztam rajta, talán így van, de a napokban Szoboszlai Bence élete szerelme írt nekem egy kommentárt, melyet miután elolvastam, könnyeim potyogtak. Ekkor már tudtam, korábban jót cselekedtem, amikor írtam róla azt a bizonyos bejegyzést. Bár nem történt meg mégis úgy veszem, ezzel felhatalmazást kaptam tőle, ki számára és kinek a számára ö a legfontosabb volt az életben, megemlékezhetem róla egy év távlatában ismét.

Szoboszlai Bence

Újra nézve azt a néhány képet, és videót mi fent maradt róla, látva azt a tekintetet, őszinteséget, és fájdalmat a szemeidben, elérzékenyülök, pedig már egy éve, de felejteni nem tudok, és nem is fogok sosem. Te voltál, ki megmutatta számunkra a helyes utat, a megértés és tolerancia, a tisztelet felé vezetőt, melyet egyre többen fogadunk el, teszünk magunkévá. Te voltál számunkra az úttörő. Ez a társaság, és irányzat, nélküled ma nem létezne. Gondolataid tiszták voltak, és mi tovább visszük amit elkezdtél, esküszöm neked bennünk nem csalódsz! Reményeim szerint, onnan a magasból, hol isten jobbján ülsz a mennyek országában, tisztán látod gondolataimat, és azokét, kik tényleg komolyan gondolják, mit te is. Vesd ránk csodálatos mosolyodat, küldj egy jelet, mi fel fogjuk ismerni, és búnk, bánatunk elszáll, mert tudjuk velünk vagy így is. Magasabb szintre léptél nálunk, hova mi nem merünk követni téged, de tudom, logikus gondolkodásod nem ís kívánja ezt tőlünk. Tudod te melyikünk gondolatai tiszták, és érzem értékeled. Gyönyörű mosolyod, kedves szavaid nem halljuk többet, testben nem mozogsz köztünk, mégis a lelked örökre bennünk él! Onnan azt soha senki sem tudja kiűzni. Mi sosem felejtünk!

Drága Bence. Élj tovább békében, a csodálatos paradicsomban, jobb ott neked mint itt nekünk, Önzőségünk mégis határtalan, hidd el visszarántanánk a szakadék szélérőél. Jópáran kiknek igazán számítasz, mi mindent meg adnánk érte, csak újra velünk lehess

Szeretünk, és hiányzol nekünk.

Ismét sírok, már már zokogok, de tudom ez jó jel. Sírni jó!

ITT gyújthatsz gyertyát Bence lelkéért.

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , , , , , ,

13 hozzászólás to “Megemlékezésem Szoboszlai Bencéről, ki egy éve hunyt el, és egy párhuzam: Cinya korai halála.”

  1. mordenai Says:

    Őszinte részvétem… engem is megérintett az irásod Frances…

  2. ágis Says:

    az év legrosszabb hónapja a november… tényleg különös dolgok történnek.
    Beni emléke, hangja, mosolya örökké bennem fog élni… sosem fogok túllépni azon, hogy elment. csak az nyugtat, hogy sokkal jobb helyre került.
    Cinyát sajnos nem ismertem de ugyanúgy megérintett eltávozása. annyira élettel és vidámsággal teliek a képei…
    *könnyű úgy meghalni, ha az ember tudja, hogy élt* és igen Cinya élt…
    tegnap olvastam, hogy leugrott egy lány egy panelház tetejéről, és a szerelme mit sem sejtve felvette telefonjával ahogy elviszik a hulláját. utánna tudta csak meg, hogy az a lány élete szerelme volt…
    apukám testvére és anyukája is novemberben hunyt el.
    különös. és nem értem miért egy hónapra sűrítette Isten ezeket a dolgokat
    túl nehéz most minden.

  3. pooly Says:

    én mindenképp ott leszek 21.én 😦 nem ismertem őket mégis kötelességemnek érzem h ott legyek… nagyon sajnálom a történteket és könnyeim áldozom e 2 angyalért kik fentről egyengetik útjainkat és figyelnek ránk 😦 őszinte részvétem nyilvánítom minden kedves családtagnak hozzátartozónak és barátnak 😦

  4. Andy Saucy Says:

    bence hogyan halt meg? azt lehettudni?

  5. Frances Horror Says:

    Kedves Andy Saucy
    Levetette magát a Westend bevásárlóközpont tetejéről.

  6. andysaucy Says:

    MIért?

  7. agis Says:

    kicsit bunkóság ezt itt megvitatni nem gondolod?
    és szerintem senkinek semmi köze hozzá hogy miért…

  8. Vikk Says:

    Látom ismét írtál, most látom engem is megemlítettél benne.Nagyon hiányzik Bence…=/

  9. Frances Horror Says:

    Sajnálom édesem :S

  10. dioméd Says:

    én csak bencét ismertem de a lány halála is meghatot

  11. Ferlott Says:

    Pontosan hol lesz a megemlékezés?

  12. nancy boy Says:

    Nem ismertem Bencét, de mégis nagyon meghatott…
    Nagyon tisztelem őt, és egy példaképnek tekintem, mert amit a barátai írtak, és a képek alapján, egy nagyon jó fej és vidám srác lehetett.
    Sajnos csak nem rég találtam rá, de ha lesz következő évben megemlékezés szívesen elmennék.
    Minden hozzátartozónak és barátnak részvétemet szeretném nyilvánítani!

  13. Szoboszlai Bence Says:

    szeretl4ek brence

Vélemény, hozzászólás?

