Szótlanul.

by

Bár lenne olyan remény
Hogy mostanság divat az erény.
Adjatok papírt, s tollat
Utoljára vonyítom a holdat.
Szívem rábízva az őrökre
Halkan súgod: mindig és örökre.
Üresen nézek a kezedben lévő tőrre.
Könny és vér csöppen a földre.
Szívverésem lassul
S lángom elhalkul.
Mosolygok oly ártatlanul
Vérbe fagyva, szótlanul.

Címkék: , , , , , , ,

12 hozzászólás to “Szótlanul.”

  1. Kura-nő Says:

    Mindíg, hosszú Í. A jólétről, boldogságról miért nem tudsz szépet írni? Ez tisztára dekadens…

  2. Winti Says:

    a mindig rövid i. És azért nem írtam arról, mert nem olyan a hangulatom. És ha már írói szabadság van, akkor hagy írjak arról amiről szeretnék.

  3. Kura-nő Says:

    Írói szabadság akkor van, ha író az illető. Én nem vagyok az, de most két perc alatt tudnék szívfájdítóan bánatos verset írni. Arról már nem amit az előbb mondtam. És nyisd ki a magyar helyesírási kézikönyvet. Néha.

  4. Winti Says:

    az írói szabadság mindenkire vonatkozik, aki alkot valamilyen szöveget és publikál, ezáltal én író vagyok. Gyűlölöm, hogy valaki féltékenységből ír olyan kommentet, amiben mások munkáját becsmérli úgy, hogy ő nem tett le semmit az asztalra! A magyar helyesírási kézikönyv pedig már csak egy dísz a polcomon. Minek, amikor van internet? Sőt mondok jobbat! A WordPress minden elrontott szót aláhúz, érdekes akkor vagy az egész WordPress a hülye vagy te. LÉGYSZÍVES NÉZD MEG, HOGY A MINDIG RÖVID I!

  5. sjonna Says:

    Tényleg az…

  6. meister245 Says:

    “A WordPress minden elrontott szót aláhúz, érdekes akkor vagy az egész WordPress a hülye vagy te.”

    Kevés olyan oldalt láttam ami nem az angol helyesírási szabályokhoz igazítja a helyesírás ellenőrzését. Ez a kommentablak se különb.

    Nem hiszem hogy a wordpress megtudná magának engedni ezt a luxust. A beállításokat nézve is inkább az angol nyelvtanon van a hangsúly.

    De lehet hogy tévedek, van hozzá letölthető modul? Mindenesetre ez nekem sántít.

    Am.. a mindig tényleg rövid..

  7. Winti Says:

    tényleg aláhúzza! Még a kommenteknél is. Legalábbis nálam.

  8. sjonna Says:

    Nekem is… 😀

  9. meister245 Says:

    Mintha.. vmi hülyeséget írtam volna.. de egyelőre még csak érzem 😀

    .. tehát.. a magyar helyesírást nem lehet ilyen oldalakon ellenőrizni.. azt hiszem ezt akartam mondani xD

  10. Winti Says:

    De lehet. 😀

  11. meister245 Says:

    :o:o

    A Szubjektív Magazin ilyen upgrade-elt? 😀

  12. Winti Says:

    Hát persze 😀

Vélemény, hozzászólás?

