Nyílt levél az egyik legkedvesebb barátomnak, Frances Horrornak és a WordPress valamennyi bloggerének, olvasójának!

by

Kedves Frances, kedves mindenki. (Írta Stan Starr)

Először is, drága barátom, Frances Horror hozzád szólok. Nagyon szépen köszönöm azt a kedvességet, szeretetet, tiszteletet, amit irányomban tanúsítottál az elmúlt időkben. Igazából még nem is ismertük meg egymást, máris vége ennek a számomra tökéletes kapcsolatnak. Szerettelek, tiszteltelek, s talán elmondatom, hogy kilátástalan és pocsék életem egyik meghatározó színfoltja maradsz és leszel is továbbra is, néhány olyan emberrel, akiket én is már korábban említettem neked, s az olvasók is valamelyest tudják, hogy kiket olvastam, olvasok és fogok is olvasni a jövőben. Kedves Frances! Nem mondom azt, hogy hiányozni fogsz, mert sosem fogsz jelenteni hiányt az életemben. Te mindig itt leszel, én mindig olvasni foglak és ha tehetem témáidhoz is fogok fűzni néhány gondolatot.

De most le kell zárnom ezt a közel fél éves időt valahogyan. Nehéz pillanatok ezek számomra, de szorul a nyakamon a hurok. Eddig bírtam. A gonosz emberek, akik körbevesznek utálnak, megvetnek és gyűlölnek ezt erőszakolják ki, azt akarják, hogy ne legyen emberi életem, ne legyen múltam, jelenem, jövőm…már csak a kilátástalan reményeim maradtak. Ezt minden túlzás nélkül állítom. Te, Ti voltatok hozzám őszinték, Ti meghallgattatok. Köszönöm nektek.

Most bezárom a blogom! Reményeim szerint nem örökkre. Lehet, hogy majd egyszer kinyitom, valaha, valamikor, de most nem! Most, amikor a fejem fölött összecsapnak a hullámok, és mindenki a gyenge pontjaimat keresi. Most nem akarok ellenségeim elé tárni egy olyan irodalmat, ami az én nevemhez köthető, amibe bele lehet kötni.

Kedves Frances, Kedves WordPress bloggerek, olvasók! Köszönöm nektek azt a szeretetet, amit felém tanusítottatok! Hálás vagyok!

A viszont látás reményében!

XOXO SS*

Kedves Stan Starr!


Sajnos sok sok bosszúságot is okozhat, ha blogot vezetsz. Vannak emberek akik nem képesek másra, csak rosszat írni, kritizálni, mindenhol, mindenkit, mindenkor. Egy nagyon kedves közeli barátom úgy nevezi őket, „pávák”! Kedvesem! Úgy tűntél el, mint ahogy jöttél. Én tök ismeretlenül nagyon szerettelek, mivel a lelked pont olyan mint az enyém! Ha abbahagyod az írást megfosztod tőlem azt az örömöt, mit naponta átéltem általad. Tudom kicsit önzőn hangzik eme gondolatom, mégis így érzem! Volt már, hogy megfordult a fejemben, abbahagyom az írást. Néha sok nekem ez a napló, mivel további két internetes magazinnak írok naponta cikkeket. Lehetséges, ez egy kicsit beképzelten hangzik, de ez a blog túlnőtt rajtam. Igen is miattatok írom, azokért kik örömüket lelik benne. Sok ilyen ember van, mivel naponta kapok pozitív kommentárt. Nekem úgy is megérné, ha csak te olvasnád, én akkor is írnám, neked, és csak neked!

Várlak vissza, az élet izgalmasabb mióta tudom, hogy létezel, még akkor is ha nem vagy most épp velem

Szeretlek!

Üdvözlettel: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , ,

21 hozzászólás to “Nyílt levél az egyik legkedvesebb barátomnak, Frances Horrornak és a WordPress valamennyi bloggerének, olvasójának!”

  1. hooliescene Says:

    álszenteskedés ez a stan starság -.- egy “azsetomki”-vel nem állok le érzelgősködni… MOst tudom sértő lehet amit írok, de számomra ez már sok. Ez a nyalás.
    ” Ezt minden túlzás nélkül állítom. Te, Ti voltatok hozzám őszinték, Ti meghallgattatok. Köszönöm nektek.”

    Ó kérlek. -.-”

    Szépnapot Frances(L)

  2. Stan Starr Says:

    Kedves Hoolie!

    Abszolút nem tartom magam álszentnek, “nyalisnak”. Sokkal inkább tartom és tartanak őszintének. Őszinte a véleményem Rólatok és mindenki másról, aki író, olvasó, vagy csak “szimplán halandó”.

    Sajnálom, mert úgy látszik, ezek szerint nem voltam elég mindenkinek, ezek szerint nem tudtam megfelelni mindenkinek. Elszomorít, de látom akad még, aki múltamban is törődik velem. Ő számít, Ő fontos nekem.

    És teljesen mindegy, hogy “azsetomki” vagyok. Itt érzelmekről van szó. És az érzelmeknek sokszor nincs arcuk. Érezzük egymást, tiszteljük a másikat. Ez fontos…semmi más.

    Hoolie! Egyáltalán nem sértő, amit írtál, én nem sértődök meg. Köszönöm, hogy leírtad véleményed!

    Kedves Frances! Köszönök mindent! Hű olvasód leszek továbbra is!

    Szeretlek

  3. Frances Horror Says:

    Kedves Stan Starr!
    számomra nem haltál meg tudod ugye?
    (L)

  4. Stan Starr Says:

    Tudom és érzem kedves barátom! 🙂

    Élek és élni is fogok, itt leszek örökké melletted, ha ott nem is, ahol éppen vagy, ez a második lakhelyed neked is és nekem is. Itt lakom ide költöztem a Szubjektív Magazinra.

  5. Frances Horror Says:

    Kedves Stan Starr
    Köszönöm! öröm veled élni!

  6. Stan Starr Says:

    Erős vagyok, és kitartok. Pozitívan nézek a jövőbe, és harmóniát vélek benne felfedezni, néhány nagyszerű ember társaságában, köztük vagy Te is, kedves barátom!

  7. hooliescene Says:

    nekemezzel van bajom olvasd vissza a sorokat. ez úgymond kicsit “sok”. Túlon túl. Megszeretni vkit blog alapján? naneviccelj. “kedves BARÁTOM?” a barátság szót elcsépled. Jo nem huzom fel az agyam. Stan azt javaslom sürgősen keress fel egy pszichologust, aki kimozdít abbol ahol vagy. Muszáj hogy egy szakdoki mondja el hogy netes barátság nem létezik. Probáld meg úgy hogy felvállalod önmagad. És akkor talán ujra kezdhetjük a “barátkozást”. És talán énis nyladzok. De mindaddíg míg egy reáltalan képpel diskurálok, kommentelgetek sztem ink szánalmas mint érzelmes, vagy jó. Tudod a “fake”-ekkel is ez a baj. Nem merik vállalni magukat, ezáltal skizofrénekké válhatnak. Ezesetben Te tudod kivagy mi nem. De adsz egy képet… Amit sose tudunk meg igaz-e hiszen személyes talira sose adod fejed. a kiléted miatt.. Ez is egy fake-ség.

    Ennyit akartam.

  8. egymaci Says:

    Stan Starr.. Fájdalommal olvastam végig eme sorokat..:( kár, hogy abbahagyod a blogolást..:( Szavakat sem találok..:( Remélem mihamarabb láthatom a bejegyzéseidet újra. Örülök hogy megismerhettelek. Igaz nem nagyon de örülök ennek is.

    üdv.
    Maci.

  9. Stan Starr Says:

    Kedves Hoolie! Nem fogok azért küzdeni, hogy igazat adj nekem, mert tudom, hogy nem fogsz, én pedig fölöslegesen nem fogok harcolni az igazamért. Nem én tehetek róla, hogy nincsenek barátaim, hidd el. Sajnos a környezet, amelyben élnem kell, az is olyan, amilyen. Nem képesek befogadni. Frances, amióta csak ismerem szeretett, kedvelt, a karját nyújtotta, ha szükségem volt rá. És ez szerintem barátság, teljesen mindegy, hogy soha nem látott. Hidd el, Ő is sokszor mondta, hogy mutassak képet. Sajnos ez az én fóbiám, örüljetek neki, hogy nem Ti jártok hasonló cipőben, Ti bátran vállalhatjátok magatokat. Én ezt sajnos nem tehetem meg. Leszögezem, nem kívánok veled vitába bonyolódni. Nagyon tisztellek Téged, és akit tisztelek, azzal nem vitatkozom.

    Szeretlek maci. Köszönöm neked is, hogy ennyi szeretet adtál nekem az elmúlt idők során. Neked is nagyon szépen köszönök mindent, és még mindig várom az elsejét! 🙂

    Frances! Tarts ki, és írj még nagyon sok mindent, ez az oldal sosem fog túlnőni rajtad, mert Te mindig, minden feladathoz képes vagy felnőni. Kitartó és alázatos vagy, a szíved pedig nemes. Szeretlek BARÁTOM!

  10. Pearly Pfeffer Says:

    A negatív kommentekről nekem az a véleményem, hogy aki tud jobbat alkotni, az vagy nem kommentel, vagy veszi a fáradtságot és értelmes, építő jellegű kritikát ír, ami segíthet kijavítani a hibákat. És mindezt tudja olyan stílusban, hogy az nem bántó, nem sértő és nem vulgáris. Az a komment, ami ezeknek a kritériumoknak nem felel meg, mégis az adott cikk, alkotás tartalmát, formáját leminősíti, az csakis egy olyan embertől származhat, akit emészt a sárga irígység és nem tudja elfogadni, hogy ő arra nem képes, amire a másik. Innentől tegyük fel a kérdést: érdemes az ilyen egy szóra is?
    Ennek ellenére tudom, hogy ez milyen rossz, én is felhúzom magam az ilyen jellegű, kiritikának gúnyolt hozzászólásokon. De azt is tudom, hogy a hiba az én készülékemben van, én nem hiszek magamban eléggé.
    Blog alapján igenis, meg lehet kedvelni személyeket. Feltéve, hogy megelőlegezzük nekik a bizalmat, hogy igazat írnak. Van, aki szerint ez naívság. Erre én csak azt tudom mondani: mindenki magából indul ki. És nehéz elhinni valakiről, hogy igazat mond, ha tudjuk, hogy mi az ő helyében hazudnánk. 🙂

    Köszönöm, hogy elmondhattam a véleményemet!

    Tisztelettel:
    Pearly Pfeffer

  11. Frances Horror Says:

    Kedves Pearly Pfeffer!
    Nagyon köszönöm a hozzám, hozzánk állásodat! Kíváncsi lettem ki s vagy te valójában. Megkérlek elküldöd az MSN címedet a szubjektivmagazin@gmail.com email címre?
    Baráti üdvözlettel
    FH.

  12. Pearly Pfeffer Says:

    Kedves Frances!

    Persze, hogy elküldöm! 🙂
    Szívesen ismerkedem.:)

    Üdvözlettel:
    Pearly Pfeffer

  13. Stan Starr Says:

    Örülök, hogy egymásra találtatok általam…

  14. Frances Horror Says:

    Kedves Stan Starr!
    Kik találtak egymásra általad?
    Barátod
    FH.
    Hiányzol(L) Szeretlek

  15. Stan Starr Says:

    Ha ez a bejegyzés nem lett volna, nem lett volna komment, amiben címet cseréltek! 🙂 Mindegy. Csak hülyülök.

  16. Stan Starr Says:

    Pozitív érzés fog el az új témával kapcsolatban. Egyenlőre fura, mert megszoktam a régit. De ezt is megfogom véleményem szerint.

    Gratu. Frances! (L) (K)

  17. Frances Horror Says:

    Szijjaa Stan Star!
    Köszi :D:D A praktikusság szempontjából volt rá szükség de nembiztos, hogy marad 😀
    Szeriiiiiiiiiii

  18. Stan Starr Says:

    Úgy látom, nem sokáig tartott a váltás. Ami, – megjegyzem – nem különösebben baj, hiszen a szemem ezt a rózsaszín-fehér-kék blogot szokta meg. Úgy tekintek erre a helyre, mint az otthonomra. Ide mindig jó betérni. Köszönöm.

    Frances, megvetted már az ajándékokat?

  19. Frances Horror Says:

    Kedves Stan Starr!
    Nem vettem még meg mivel az életem 180 fokos fordulatot vett nagy örömömre így most azzal tudok csak foglalkozni és boldog vagyok 😀 Majd egyszer beszélhetnénk skype on vagy msn esetleg vagy nem tudom hol de szeretném asszem a 24 este jó lenne nekem
    szeretlek
    FH.

  20. Stan Starr Says:

    Minő öröm ezt számomra hallani. Az ember életébe kellenek a fordulatok és a változások. Én érzékeny vagyok az ilyen változásokra, bár ezzel – úgy érzem – nem vagyok egyedül. Remélem jól sül el minden, én szurkolok!

    Légy boldog, hisz itt az ideje. Nem sokára jön az ünnep.

    Sajnálom viszont azt, hogy ez a beszélgetés nem jöhet létre. Hisz én már 24 órakor rólad, illetve azokról az emberekről álmodozom, akik valamilyen szinten hatással vannak rám. Ahogy lesz egy vagy inkább két órám szabad, azonnal megyek MSN-re!

    Addig is (és tovább) élvezd ki a szerencséd!

  21. Pearly Pfeffer Says:

    Címet cseréltünk, de Frances eltűnt mostanság msnről. Vagy ez csak nekem szól? :O 😀

    Remléem, nincs baj és jól vagy Frances!

    Üdvözlettel:
    Pearly Pfeffer

Vélemény, hozzászólás?

