Folytatom

by

Az elmúlt másfél hétben képtelen voltam az írásra és a reális gondolkodásra. A negatív események életemet olyan szinten befolyásolták, hogy azt hittem újra felemészt, majd a magány és depresszióba esek. Szerencsére nem így történt, mert minden barátom mellettem állt és rájöttem, hogy erősnek kell maradnom. Nem roppanhatok össze. Végre újra örülök azoknak a csöppnyi pozitív élményeknek, amelyek majd idővel teljesen feltöltenek majd kreativitással. Ezúton is köszönném azoknak, akik segítettek átvészelni ezt a csekély időt, amit rossz hangulatban töltöttem el. Köszönöm.(L)
Üdvözlettel: Winti

3 hozzászólás to “Folytatom”

  1. Domsleepless Says:

    jók a cikkek:)nem mek hooliera,de kéne újra tallni:)
    am..amit a tomi írt,nem tom mért nem jeleníted meg…semmi gáz nincs benne a hopával kapcsolatban,cs szimplán kifejti a véleményét…cső:)

  2. Frances Horror Says:

    Helló Domán!
    Múltkori találkozásunk alkalmával, nagyon jót beszélgetünk, és igazán j kedvel távoztam a mekiből. Hidd el én is várom a folytatást! Te teljesen tisztába vagy vele, hogy nagy tisztelettel vagyok feléd. A Te egyéniséged, valóban egyéni egyéniség, és ez kurva jó mint általában az összes tulajdonságod.
    A cikk azért nem tudott megjelenni, mert Hopa a barátom, ahogy te is!. És olyan cikk sem jelenhetne meg a Szubjektiv magazin oldalán, melyben rólad egyetlen egy rossz szót mondanak, legyen az bármilyen kismértékű sértés, mely ha nem is csorbát de egy kis karcolást okozna, személyednek.
    A feltétel adott volt, ha az a néhány sor kimarad belőle (ami véleményem szerint nem is illett a cikkbe) akkor mehet, de mivel a mű szerzője ezt nem tudta elfogadni, ezért nem tudott megjelenni nálunk ez az írás.
    szijjaa Domán :):) Tudod megbeszéltük h decemberbe tali 🙂 Már alig várom!! Jó bulizást, bár én akkor lennék boldog ha eljönnél holnap

  3. Domsleepless Says:

    értem..akk mind1,csak jólesett h engem is belerakott:) igen..december elején talizunk:)vmikor:)
    és örülök h így vélekecc rólam,ó ezt hallani:)ez mind rád is igaz:) hello:)

Vélemény, hozzászólás?

