Aktuális ügyek 4. rész: MatyoFREAK™ Part 2.

by

Közlöm a rossz nyelvekkel, és az ellendrukkerekkel, hogy Hoolie Scene, nem veszett el, nem szűnt meg és nem is fog sosem”

Érdekes dologra ébredtem rá ebben a társaságban, ami a következő. Ha az ember ír egy nyílt levelet egy barátjának (jelen esetben MatyoFREAK™) és az nem arról szól épp, hogy valamiben egyet értünk, akkor egyből ráhúzzák a vizes lepedőt. Próbálják megbélyegezni azzal, hogy kötözködik, vagy nem toleráns, és a kedvencem „le akarod járatni Matyot” pedig erről szó sincs. Egyszerűen csak tesszük mindketten a dolgunkat, ö leírja a véleményét amivel én épp nem értettem egyet, és ezen fölbőszülve, leírom a sajátomat. Furcsa is lenne, ha arról szólna egy ilyen cikk, hogy jaj de egyet értek vele, mert ha úgy lenne, akkor azt nem is lenne érdemes megírni. Persze előre látom, ha mégis megtenném akkor mit találnátok ki. A kommentek nagy részében az szerepelne, hogy nyalom a seggét. Kicsit olyan érzésem van, hogy az a nagyjából tíz internethuszár, aki folyamatosan azzal próbálkozik, hogy beszóljon nekem, olyan mint egy automata. Amikor megnyomom a gombot, ő elkezdi írni ugyanazt, mit már annyiszor leírt, és én annyiszor töröltem. Ó természetesen rögtön tudom mik jönnek majd most kommentárként. Nagyjából ilyenek: „most de leégetted magad, bevallottad, törlöd a negatív kommentárokat” A válaszom igen. És miért? Mert azok akik csak úgy gyűlölnek, vadidegen ismeretlenül, azoknak teljesen mindegy én mit írok le ők soha sem fognak velem egyet érteni. Én a szemükben akkor is rossz ember voltam amikor még másképp álltak a dolgok (gondolok itt az idén tavaszra) és most is amikor meg 180 fokos fordulatot vettek az események. Jómagam ezeket a mindenképp gyűlölő embereket irigynek tartom, és azt gondolom róluk, hogy nem képesek semmit letenni az asztalra, és nem is alaptalanul állítom ezt, mivel semmiféle bizonyítékkal nem szolgáltak az ellenkezőjére.

MatyoFREAK™

Bárki bármit gondol, ettől még Matyoval nem leszek rosszba, és elérni sem tudjátok ezt, mert ebbe esélyetek nincs beleszólni. Szöget ütött a fejembe néhány gondolt amit az ö válaszaira istápolnék.

MatyoFREAK™ véleménye:

„Én a világgal szeretném elfogadtatni az alternatív arcokat, de amíg így viselked(ünk)tek esély sincs rá”

Konklúzió Frances Horror tollából

Nem értem miért nem veszed azt figyelembe, hogy az alternatív embereknek is van többfajta válfaja. Akiket te megszeretnél változtatni azoknak teljesen tökéletes így! Akiknek meg ez nem tetszik, nyilván nem jön el egy ilyen társaságba.

MatyoFREAK™ véleménye:

“Nem Frances nem a te hibád, hogy ott hagytad hiszen te dolgoztál másnap. Hanem annak a két szarházinak a hibája, akik remélem szarabbul járnak mint a barátjuk, és nem lesz senki aki segítsen rajtuk.” (Hogy mindenki értse egy részeg fiú lett egyedül hagyva)

Konklúzió Frances Horror tollából

Előre kell bocsájtanom, hogy ezen állapot kialakulásának, több olyan oka volt amit te nem ismersz, és én nem vagyok hajlandó ezt kitárgyalni senkivel, mivel ez nem is három, hanem összesen két ember dolga, és ez esetben nem a részeg fiúval értek egyet.

Történetesen ismerem mind a három embert akiről itt szó esett, és biztosítlak róla, hogy tévedsz a megítélésükben, meg is mondom miért. Egy buliba azért megy el egy ember, hogy jól érezze magát. Attól, hogy együtt érkeznek, még nem gondolhatja senki sem azt, hogy felelősséggel tartoznak egymásért. Hiszen logikus! Jól érezni jöttek magukat, és ezért még fizettünk is. Ha valaki túllép egy határon, és a kezelhetetlenség szintjére kerül, semmi estre sem várható az el a vele érkezőktől, hogy istápolgassák őt, hiszen, csak olyan mértékben felelősek érte, mint az a további háromszáz személy aki részt vet ezen a rendezvényen. Én magam semmiképp sem várnám el azt senkitől, ha olyan részeg lennék, hogy nem tudok magamról, hogy emiatt több ember megszakítsa azt a szórakozást, amiért vidéki kisvárosból jött fel és erre készült már jó ideje. Persze mind különbözőek vagyunk. Lehetséges, hogy sok személy szemében most egy kegyetlen ember benyomását keltem, de aki már került ilyen helyzetbe, az tudja, hogy ezt nem szabad elvárni senkitől.

Kedves MatyoFREAK™! Köszönöm, hogy megértetted előző cikkem lényegét, hogy tudod, nem sértegetni akartalak, hanem egyszerűen egy beszélgetést folytatunk nyilvánosan, ez esetben olyat, amiben nem értettünk egyet. De unalmas is lenne az élet, ha mindig, mindenben egyet értenénk.

Üdvözlettel Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , ,

2 hozzászólás to “Aktuális ügyek 4. rész: MatyoFREAK™ Part 2.”

  1. floofamous Says:

    Hm.Ez mi ez a kép matyóról ez a twilight kép valakire hasonlítania kéne?Bocsi ha igen de nekem nem ugrik be.
    Egyébként Fraces mizujs?sajnos nagyon rég beszéltünk nem épp kerülök gép elé:/

  2. Frances Horror Says:

    Kedves Floo!
    Én nekem nagyon hiányzol de nem érlek el sajnos sehol.
    Mindazonáltal, így is a barátomnak tartalak!
    Ha van kedved velem beszélgetni akkor a szubjektivmagazin@gmail.com ra küld el az MSN címedet
    (L)
    Üdvözlettel FH.

Vélemény, hozzászólás?

