Mégis.

by

“képek a falhoz ragasztva
fogd meg az ollót és azt a
félelmed vágjad körbe
nézz mélyen a tükörbe
szépek az álmok a sorban

míg én a könyvet magoltam
helló, elmegy lassan a képzeletem”

Mikor már azt hiszed, hogy Te vagy a világon a legszarabb ember. Nos, akkor kell mélyen magadba nézned. Tényleg ilyen vagy? Tényleg követned kell az eddigi életviteledet? Nem kellene változtatnod? A válasz belülről fog jönni. Lehet benned van a hiba, lehet másokban és ezért kezded el rosszul érezni magad. Én is felteszem magamban a kérdést minden reggel mikor a tükörbe nézek. Utána gyorsan megnyugtatom magam, hogy Áh! Sokan szeretnek, de mi van ha mégse? Szeretem az embereket és most egy nagyot hazudtam. Helyesbítek. Szeretem az emberek egy bizonyos részét. Hát talán ez sem igaz. Szeretem a barátaimat. Ez így korrekt. De kit is hívhatunk barátnak ezen a Földön? A barát az, aki bármikor eltöri a kezed és már jó emberhez méltóan nyújtja is a konyakot, hogy nevetve kitárgyaljátok a témát? Vagy azt hívjuk barátnak, aki abban a minutumban eltöri a saját kezét, hogy ne essen bántódásod? Nos egyik sem. A barát az, aki olyan mintha a testvéred lenne. Néha szívatjátok egymást, de bármikor leülhettek egy üveg bor mellé beszélgetni. Egy igaz barát sosem helyezi előtérbe a nőjét vagy pasiját. Mindig a barátok az elsők, Nekik köszönhetjük a legcsodálatosabb dolgokat a világon, sosem vesztek össze komolyabban, DE ne feledjük, hogy egy barát is tévedhet és sérelmet okozhat Neked. Ilyenkor nem a rosszra kell gondolni, hanem az együtt töltött csodálatos emlékekre, az esti ivásokra, a füstös délutánokra és a fontosabb eseményekre, amiken csak röhögtök és a tanárok szúrós szemmel néznek rátok, hogy megmeritek zavarni a rendezvény menetét nevetéssel. Igen ezek a barátok.

És kik azok, akik a barátaidnak hiszel? Nos ez is egy egész érdekes fajtája az embereknek. Az én esetemben sokan csak azért próbálnak meg barátkozni, hogy kicsit nagyobb hírnévre tegyenek szert, de eddig nem sikerült nekik, mert elég jó emberismerő vagyok. Az ilyen emberek bármikor hátba szúrnak és kiröhögnek a hátad mögött, ugye bár nem kell őket bemutatni? 🙂 A publikus msnemen is nap, mint nap látom amikor egyes emberek hatalmas szíveket írnak ki a “barátaik” neve mögé a személyes üzenetükben, én ilyenkor csak elmosolyodok és magamban megszólalok: “Áldott naivság!” Többnyire ezek a “barátságok” pár hónapig tartanak és hamar végük szakad. Persze ez nem azt jelenti, hogy mindenki ilyen, de van egy örök mondás. “Ki barátot talál, kincset talál.” Manapság nehéz barátot találni, de ha megtaláltad, akkor a sírig követni fogjátok egymást. És mikor egyikőtök a másik sírjánál fog állni, pár apró könnycsepp fog lehullni az arcodon és akkor fogsz rájönni. Ő volt az igaz barátod. Addig csak sejtheted barátom!

Üdvözlettel: Winti

“Sohasem veszíthetjük el, amiben egyszer örömünket leltük. Mindazok, akiket mélyen szeretünk, részünkké válnak.” (Helen Keller)

Reklámok

Címkék: , , , , ,

5 hozzászólás to “Mégis.”

  1. Szαи¢sч.™ Says:

    Winti ez nagyon szépwolt:”( *taps
    baszus engem is elgondolkoztatott h miwan h ha nekem is ilyen barátaim wannak?!
    páááÁÁás

  2. gordy888 Says:

    Milyen igaz is, tényleg nehéz barátot találni, nekem se sikerül szinte. Bár volt egy, aki azt a bizonyos 3 betűs életérzést képviselte, kár, hogy mostanra már hátat fordított nekem, talán átvert.

  3. Winti Says:

    Pont ezért írtam, hogy elgondolkozzatok az értékrendeteken.:)

  4. ferekovi Says:

    Jó kis írás Winti 🙂 bár első kommentelőnek üzenem. Magyar nyelvben nem túl gyakori a ‘W’. Wannak= Vannak, miwan=mi van
    Bocsi, hogy ebbe belekötök, de ez zavar 😉

  5. pooly Says:

    Inkább legyen 2 igaz barátom mint 1000 haverom… én is nagyon sokat elrágódtam a barátság kérdésen… van egy barátom Niki akivel mindenen keresztül mentem…. ha nem volt náluk kenyér vittem át… ha nem volt fűtés a zsebpénzemet adtam oda, hogy kifizessék a gázszámlát… lelkileg még máig is mindig támogatjuk egymást … péntekenként ha hazaérünk Monorra mindig 1. dolgunk h futunk egymáshoz és kibeszéljük a hetet… Monoron mindenki mágnesként ismer minket…. ebből a cikkből jöttem rá mennyire is szeretem és milyen fontos számomra…. és remélem még találok még ilyen barátot, hogy legalább a kettő meglegyen 😀 a haverok meg maradnak haverok 😀 de őket is szeretem csak még nem barátok 😛

Vélemény, hozzászólás?

