Valójában ki is Kecskés Cristopher?

by

Hosszas út végére értünk. Mikor elkezdtem nem hittem volna, hogy idáig eljuthatunk a semmiből. Még néhány nap és egy éve létezik a Szubjektív Magazin. Azon a hűvös januári estén mikor nekifogtam az írásnak, életem mélypontja volt. Elhagyatottnak és magányosnak éreztem magam, pedig okom nem volt rá, mivel barátom, kit már 12 éve ismerek mellettem állt mindvégig. Talán az időjárás, a hideg váltotta ki belőlem ezt az érzést, nem tudom. Újabban hajlandó vagyok arra gondolni, új ismerősre barátra vágytam, kiben tökéletesen megbízhatok, elmondhatom neki a legkisebb rejtet titkomat is, aki tudom sosem fordulna ellenem. Mondjátok ez alapvető követelmény, de tévedtek! Manapság egyre nehezebb megbízható barátra lelni, mivel mindenki csak önnön érdekeit tartja szemelőt, és ennek eléréséhez minden eszközt képe felhasználni. Ez uraim a modern világ! Ezt teremtetük, ezt neveltük, ezt hozta nekünk a rendszer változás. Mi erre voltunk képesek! Gratulálok!

Kecskés Cristopher

Több mint 10 hónapot kellett keresgélnem, hogy megtaláljam a fent említett személyt, bár nem lehetek ennyire önző, mert ő maga is rám talált!

Bemutatom nektek Kecskés Cristophert!

November elején találkoztunk először őkelmével, egy akkori haverom ismerőseként ismerhetem meg, és a véletlen játszott közre ebben is! (Bátran állítóm, azóta hiszek a véletlenben!) Mivel Cristopher kisvárosi, így vonathoz van kötve, ha haza szeretne menni, és lám lám, egy isteni sugallatra, vagy mert imád eme koszos büdös nagyvárosban időzni, mit ö a nevén emleget Budapest, lekéste az utolsó hazafelé gördülő szerelvényt. Ezen az estén megcsörrent a telefonom a kijelzőn a fent említett akkori haverom neve virított, felvettem. – Helló, az a helyzet, hogy Cristopher lekéste az utolsó vonatot, és nem tudunk hol aludni, lehetséges lenne ez a te otthonodban? – Természetesen! – hangzott el válaszom. Kisvártatva megérkeztek. Ekkor láttam Crist először. Nektek is volt már nyilván ilyen érzésetek, mint akkor nekem, hiszen első látásra szimpatikusnak tűnt. Üdvözöltük egymást, és egyből szóba elegyedtünk. Az ídő egy pillanat alatt elrepült, és amikor újra az órára pillantottam, éjjel hármat mutatott. Annyit nevettünk mindketten azon az éjjelen, mint már rég nem. Egy pillanatot sem unatkoztunk. Azonban egy faramuci, ám utólag már egyértelmű dolog következett be. Ismeröse, ki vele érkezet, előrántotta laptopját, az USB csatlakozóba dugta a mobil internet modemet, és MSN.-ezni kezdet, onnantól mintha nem is létezet volna számunkra. Ahogy teltek múltak az ídők, egyre jobban megismertük egymást, ami azt eredményezte, hogy egyre több vicces pillanatot tölthettünk egymás társaságában. Később, már szinte mindent meg tudtunk beszélni, akár féltve őrzött titkainkat is, vagy olyan esetekben is, mikor tanácstalannak bizonyult bármelyikünk, tudtuk számíthatunk egymása. Nagyon meglepett, hogy teljesen megbízható emberke, és nem sorolható a fent említett önző halandók sorába. Megjelenni is meg lehet vele bárhol, sosem tesz olyat, hogy kellemetlenség érje az embert. Talán a legjobb kifejezés a stílusára, a Kedves, illetve az őszinte ember! Ugye ez milyen ritka? Rengeteg kellemes élményt köszönhetünk egymásnak, bár inkább én neki, ezek közül is kiemelném a sok sok önfeledt nevetést, aminek mint tudjuk gyógyító hatása van!

Kecskés Cristopher

Úgy érzem szerencsés vagyok, hogy ilyen újdonsült barátom lehet. Ezúttal is szeretném megköszönni neked Cristopher azt a csodálatba átcsapó örömtengert, amit minden viszonzás nélkül nyújtottál át nekem. Boldog új évet kívánok neked, és remélem, hamarosan rátalálsz egy megbízható társra az életben!

Barátod Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

4 hozzászólás to “Valójában ki is Kecskés Cristopher?”

  1. domsleepless Says:

    sunáznám:D

  2. Pooly Says:

    Frances nagyon szépen leírtad gratulálok 😀 cristopher téged meg nagyon imádlak csak úgy mint francest 😀 boldog új évet kívánok nektek igazán boldogat 😀

  3. reptilee1337 Says:

    Ez teljesen így van. Örülök, hogy megismertem mindkettőtöket. Ha visszagondolok, már csak ezért is megérte elmenni a partyra.

  4. tomek Says:

    hová tünnt ???

Vélemény, hozzászólás?

