1. éves a Szubjektív Magazin! Visszatekintés, eredmények, barátok!

by

Egy évvel ezelőtt, úgy éreztem, életem mélypontja következet be. Nem láttam a fényt, az alagút végén ezért úgy gondoltam változtatnom kell. Valami olyan dologba kezdeni, mi kreatív, és gondolataimat más irányba tereli. Ekkor úgy döntöttem, megpróbálom, hátha sikerül. Létrehoztam a Szubjektív Magazint és elkezdtem írni. A hitelesség kedvéért álljon itt, hogy eredetileg, egy olyan naplót kívántam készíteni, melyben a legjobban féltett titkaimat tárolom, s mely halálom estén hozható csak nyilvánosságra. Erről a tervemről nem tettem le ezt más formában valósítottam meg. videóra mondtam mindent, és egy titkos helyen zártam el, s folytatom amíg képes leszek rá.

A blog életében már az első hónap meglepő eredményt hozott. Több mint 5000 látogató! Boldog voltam, éreztem, hogy nem hiába csinálom. Talán a sikereket annak könyvelhetem el, hogy nem az ettem ittam szartam blogok vonalát erősítettem, hanem próbáltam érdekesebb témákat megpiszkálni.

Mivel magam is érzelmes teremtménye vagyok istennek, ezért logikus volt, hogy a hasonló gondolkodású emberek társaságát keresem. Belevágok megpróbálom. Nézzük csak milyen hatása lenne egy önjelölt internet celebbel készült interjúnak. Kiválasztottam, az akkor is már különc és beképzelt Kenny Catastrophe-ot, ki örömmel vállalta a felkérést. Az olvasók, az égiek, Kenny és én is boldogok voltunk, hiszen hatalmas olvasótábort mozdított meg ez a nem mindennapi ötlet. (Azóta létrejött egy blog, ki naponta futószalagon készít interjúkat, de valahogy nem sikerül a szerzőnek nézettséget produkálni, a gyengén kivitelezett koppintásokkal.)

A sikeren felbuzdulva, újabb, interjút készítettem, Richard Reaperrel. Hozzá kell tennem, hogy akkoriban naponta írtam bejegyzéseket a naplómba, és több mint egy hónap telt el a két interjú létrejötte között. Ismét siker! Mindenki örült kivéve egy ember, ki irigy lett, nos nem nehéz kitalálni ki is ő: Kenny Catasrophe, ki blog háborút indított ellenem, melybe később többen is beszálltak. A különféle érdekes cikkek mellett, nagyon sok olvasót megmozdított eme harc, melynek így utólag visszatekintve talán semmi értelme nem volt.

Nos repkedtek a pofonok, és az általam írt tényfeltáró cikkek, melynek komoly és bizonyított valóság alapja volt. Teltek múltak a hónapok, a nyár vészesen közelített, s mivel ezt az időszakot sosem töltöttem számítógép közelben, hiszen ekkor rengeteg mindent lehet csinálni, így nem írtam szeptember közepéig. Érdekes az olvasók, így sem nagyon pártoltak el tőlem, hiszem a legrosszabb napon is több mint 500 látogatót könyvelhettem el. Mikor visszatértem szeptemberben, éreztem valami megváltozott. Lám Lám. A Magyarországi No.1. Internet Celeb Hoolie Scene kivel korábban szintén rangos csatákat vívtam, normális emberi módon kezdet állni mindenkihez. Egyből felvettem vele a kapcsolatot, és töröltem a róla szóló cikkeimet, hiszen, értelmét vesztették, és semmi esetre sem kívántam, hogy bármiféle hátránya származzon a múltjából.

Ellátogattam a Ribancok Éjszakája sorozat: HoolieWeen című rendezvényére, nyilvánosan békét kötöttünk, és azóta is harmonikus baráti konszenzust tartunk fent.

Nézzük csak mit adott nekem ez a blog!

Néhány jó barátot, kik közül elsősorban Kecskés Cristophert említeném meg. És azt a néhány embert, kivel közelebbi, mondhatjuk baráti kapcsolatom alakult ki: (A nevek ABC sorrendben vannak, nem sorolok senkit senki elé!) Hoolie Scene, Hopa Panic, Kiss Domán, Matthew B!tch, Ofela Norbi, Takács Norbert, Vincze Laci, Winti.

Vincze Laci

És egy jó pár ismerőst: Ács Peti, Bégány Jani, Dancsi, Eni, Exacht Pradox, Homolya Dániel, MatyoFREAK™, Mr Teen, Németh Ádis, Nicol Scene, Nita, Perly Pfeffer, Pooly, Robie Violence, Sophie, Szebenszki Ákos, TomInsane.

Egy társaságot, ki nagyjából 200 emberből áll, és képtelenség lenne felsorolni őket.

Az általam írt cikkek közül szeretném kiemelni a lexikális pontossággal íródott Zenetörténelmet, mely 1950-től kalauzol végig titeket napjainkig. (A Cikksorozat, jelenleg is íródik most 1962-nél tartunk.)

Az eredmények:

Összes látogató az elmúlt egy évben: 272, 178. Legtöbb látogató: 10, 790 – 2009 Április 17-én. A legnézettebb Hónap: 45, 742 – 2009 Április. Összes bejegyzés: 266. Összes Kommentár: 1277.

Köszönöm a támogatást, minden kedves olvasónak, és minden kedves szerzőtársamnak is. Remélhetőleg több éven keresztül további érdekességeket tárhatunk elétek az interneten keresztül.

Szeretettel: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , ,

17 hozzászólás to “1. éves a Szubjektív Magazin! Visszatekintés, eredmények, barátok!”

  1. hopapanic Says:

    király!
    most keltem 🙂

  2. Frances Horror Says:

    Jó reggelt Hopa!
    Köszönöm a szilvesztert! Nagyon jól éreztem magam a társaságodban!
    Üdvözlettel
    FH.

  3. Stan Starr Says:

    Gratulálok!

  4. VinczeLaci Says:

    sziaaa frances 🙂 hogyvagy ?:D tudodm h nem itt kéne írjak de akk majd gyre msnre:)

  5. Frances Horror Says:

    Sziaa Laci :):)
    Ma este majd megyek 😀 Hallod meg felhivlak 🙂
    BUÉK! :):)

  6. VinczeLaci Says:

    okéés:)

    neked is BUÉÉK:P

    (írjunk neki h jól áll-e):”D

  7. Frances Horror Says:

    Laci! :):)
    Itt szakadok meg a röhögéstől :):)
    Büszke vagyok rád 😀 a hajtépős majom 😀 csirkeharcos Király vagy 😀
    Képzeld dolgozom :S

  8. VinczeLaci Says:

    ohhh akk addig ell levelezünk itt:D milyen a melóó?:D

  9. Frances Horror Says:

    Jaj Laci nem szeretem nagyon nem 😀 de annyit tudnék erről mesélni meg fogok is mert akkor megint csak szarrá röhögőjük magunkat 😀 Hallod most meg rákattantam h beszóljanak nekem vagy neked amikor együtt vagyunk :D:D Te nem jösz fel valamikor hétvégére?

  10. VinczeLaci Says:

    hát lehet rola szo, akk majd megbeszéljük este a dolgokat 😉

  11. Frances Horror Says:

    Oksamm :D:D:D

  12. hopapanic Says:

    (L) 😀

  13. Pearly Pfeffer Says:

    Köszönöm, hogy engem is megemlítettél. Igazán kedves tőled és most pirulok is. :$
    További sikeres blogolást, olvasókban és szalonképes kommentekben gazdag, boldog új évet kívánok Neked!

    Puszi
    Pearly Pfeffer

  14. peti chaos Says:

    Boldog újévet neked Frances…köszönöm a nem pozitív említést de ha ez neked még probléma sajnálom,ne haragudj de én nálam ez már nem téma.

  15. anett Says:

    üdv. Azt szeretném megkérdezni. Hogy családalapitáson nem gondolkodsz? Mert ahogy olvastam a blogod ugytünik nincs gyereked. Mit dolgozol? Jó lenne ha szólna egy cikk rólad is!

  16. meister245 Says:

    Kedves Frances! 😀

    Sokan ma sem értjük miért választottál egy női nevet 😀

    Rengessük meg az alapokat 😀

    Frances n Franciska
    Francis ff Ferenc

    http://www.unnep.eu/nevnap/angol-nevek.html#f

    Bár kiejtésre 100% megegyezik [‘fra:nsis], ránézésre énis rávágnám hogy a Frances a férfi 😀

    Ez művészi hanyagság a részedről? 🙂

  17. Frances Horror Says:

    T. meister245!
    Ez szó szerint igy van ahogy leírtad!
    Frances= Franciska
    Francis=Ferenc
    Ezt elszúrtam de már nem lehet ezt javitani így kell élnem ezzel a hibával tisztában vagyok ezzel!
    de már ez maradok
    Üdv
    FH.

Vélemény, hozzászólás?

