Interjú az És Én Mit Szóljak?! (EEMSZ) együttes front emberével 1. rész

by

Teljes Név: Terényi Róbert

Becenév: Robi, robikatudinni

Lakóhely (kerület is): Budapest 3. kerület Békásmegyer

Horoszkóp: Szűz, de ezt ne vegyétek abba az értelembe xD

Általános iskola: Pais Dezső utcai Általános Iskola

Kedvenc Állat: kutya, cápa

Kedvenc zenekar (ok): Anti Flag, Sum 41, Good Charlotte, Sex Pistols, Nikson, Semmi Komoly, Kötelező Közhelyek

Kedvenc étel: pizza

Hobbi: gördeszka, zene

Robi

Frances Horror: Köszönöm, hogy megtiszteltél és elfogadtad a felkérést ezen online interjú elkészítéséhez. Régóta játszadozom a gondolattal, hogy megkereslek titeket, mivel voltam már koncerteteken, és mondhatom, le a kalappal előttetek. Igazán szórakoztató műsort hoztatok össze. No de ne szaladjunk ennyire előre. Mesélnél a zenekar alapításról, és a kezdetekről?

Robi: Mi köszönjük a lehetőséget. 2006 decemberében alakult a zenekar, amikor is az akkori dobossal punk zenekart akartunk csinálni. Próbálgattunk feldolgozásokat majd mikor beszállt az akkori bass gitáros Kacsa és új dobos jött Foxie személyében elkezdtük írni a saját nótáinkat. Aztán végül beszállt Hugo is a gitárosunk és így 4 tagú zenekar lettünk. Október elején Kacsa és Foxie kiszálltak és a basszusgitár posztra Chester jött és a dobos posztra Mardel. Ez a mostani felállás a végleges és az eddigi legstabilabb.

Frances Horror: Korán érő kisgyerek voltam. Sosem felejtem el, 10 éves koromban, mikor szüleimmel Svédországba nyaraltunk, akkor és ott láttam először Punk-nak öltözött fiatalt. Persze klasszikus értelemben kell venni, hatalmas kakastaréj, hipozott farmer és láncok mindenfelé. Ez akkor roppantul megbotránkoztatott mindenkit, de ha belegondolunk manapság már mindennapos dolog lett, sőt a fiatalok egyre extrémebb formákat hoznak ki magukból. Persze annak idején nekem, aki ép csak felcseperedett, de már a lázadás meg volt, mikor hazaérkeztünk azonnal végig öntöttem a farmeromon egy fél liter hipot, és így léptem az utcára. Gondolhatod, a Magyar polgárok, hogy meg voltak botránkozva, de én remekül éreztem magam, akkor még egyedi stílusomban.  Az ős Punk-ból mára már nem sok minden maradt, viszont a zenei stílus igen. Ti is ezt a műfajt erősítitek. Mesélnél arról, hogy számodra mit jelent a Punk, és a hozzá kapcsolódó zene?

Robi: Számomra/számunkra a punk az önkifejezést jelenti. Ezt lehet több féle értelembe venni. Röviden annyi hogy mi akkor is a saját utunkat jártuk, járjuk és fogjuk is járni, amikor ez valakinek nem tetszik és közbe akarna lépni. A punk azért egy jó dolog, mert több féle formája van. Punk nem csak az lehet, akinek a taraja van.

Holnap 23 órakor folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , , , , , , ,

Egy hozzászólás to “Interjú az És Én Mit Szóljak?! (EEMSZ) együttes front emberével 1. rész”

  1. tominsane Says:

    Mardelt vagom szep a barinoje

Vélemény, hozzászólás?

