Aktuális ügyek 5. rész: A jobbik kampány, Exacht Pradox, MatyoFREAK, és hogyan lett Frances, az írói álnevem.

by

Három dolog foglakoztat mostanában nagyon sok olvasót, ezekre kívánok a nyilvánosság előtt válaszolni.

A Jobbik kampányról.

„Nekem nem Francessel van bajom a Jobbik hirdetések kapcsán (bár az sem jó h ő eltűri, de ő tudja), hanem Pradoxal. Kérdem én, hogy egy ilyen radikális párt híve hogy reklámozhatja az általa szimpatizált pártot egy olyan oldalon, ami a Hoolie bulikat is reklámozza, és azokkal szimpatizál? Ezzel nem a Hoolie bulikat akarom minősíteni! Még nem voltam egyen sem ezért nem teszem! De ott azért elő- előfordul, h fiú-fiúval nyilvánosan csókolózik (hagy tegyék, én „Moderálva”), és némelyik srác elég furcsán öltözik, legalábbis nem hétköznapian, és néha nem férfiasan. Ez nem pocskondiázás, ezek a tények. Na de egy ilyen (és az ilyen megint nem negatív jelző) társaságot szerető oldalra miért teszi ki valaki a Jobbik hirdetését? Ez kicsit ellentmondásos, nemde? Olyan, mintha az illető szembeköpné magát a tükörbe”

Exacth Pradox


Ezt a blogot több mint egy évvel ezelőtt én hoztam létre, nem telt bele sok idő és Exacht Pradox szerzőtársammá vált. Pradox hazafias véleményét nagyon sok esetben kinyilvánította, ezen naplón keresztül is, és mivel ez egy teljesen toleráns oldal, ezért természetesen megteheti. Továbbá a szerzők, ezen oldalon teljesen nyíltan leírhatják, amit gondolnak, nincsenek korlátok, és nem is lesznek, s ha ő így gondolja, és úgy érzi, ha ezt leírja, akkor segít azoknak, akikben hisz, én boldog leszek, hiszen neki jobb lesz ez által, és így nekem is mivel akkor vagyok boldogabb, ha a körülöttem levők azok, és nem, ha én. Pradox nagyon sokat tett azért, hogy az oldal jól működjön, amiért én itt és most köszönetet mondok neki.

Hogyan alakult ki a Frances név

A következő dolog, melyet inkább acsarkodásnak tekintek, hiszen nem más, mint egyik fő kritikusom, kinek a kommentárjai már olyan szintet ütnek meg, hogy ö is azok közé tartozik, ki bármit írhat, mindig is moderálva lesz. Mégis most az ő okoskodását, és kutatómunkáját teszem közzé, és ez által válaszolok a többi érdeklődőnek.

„Kedves Frances!

Sokan ma sem értjük miért választottál egy női nevet. Rengessük meg az alapokat.

Frances = Franciska
Francis = Ferenc

http://www.unnep.eu/nevnap/angol-nevek.html#f

Bár kiejtésre 100% megegyezik [‘fra:nsis], ránézésre én is rávágnám, hogy a Frances a férfi. Ez művészi hanyagság a részedről? „

Sir Francis Drake


Igen valóban így van. Amikor ezt a nevet kitaláltam akkor Sir Francis Drake, a jó ismert Angol hajóskapitány nevét vettem alapul. Én úgy emlékeztem rá, hogy a nevét Frances-nek kell leírni. Azonban tévedtem, de mire rájöttem addigra késő volt már nevet változtatni ezért viselem magamon a Frances nevet továbbra is. Nos így lett női nevem.

MatyoFREAK

A tévhitek eloszlatásaként szeretném leszögezni, hogy MatyoFREAK régi barátom. Előfordul, hogy néha nem értünk egyet bizonyos dolgokban, még sincs köztük gyülölködés. Naponta beszélgetünk a mindenki által jól ismert MSN csevegő programon keresztül, sőt közös programokat is szervezünk. Az utolsó és egyben legnagyobb visszhangot kiváltott nyilvános vitánk után sem változott semmi kettőnk barátságában. Aki nem részrehajló, és a dolgok mögé lát, vajon ö nem védené meg a barátját (A mostani esetben Alex Durex) egy támadással szemben? Szerintem igen.

MatyoFREAK

Nos, remélem mindenkinek sikerült rövid, ám de kielégítő válasszal szolgálni ezekre a már oly sokszor feltett kérdésekre. ezzel a három dologgal tovább nem kívánok foglalkozni.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , , ,

Egy hozzászólás to “Aktuális ügyek 5. rész: A jobbik kampány, Exacht Pradox, MatyoFREAK, és hogyan lett Frances, az írói álnevem.”

  1. Lionel Roxette Says:

    1. Miért baj az, ha egy Magazinon belül reklámoznak egy pártot? Rengeteg ilyen (internetes és nem internetes) magazinon belül látni politikai hirdetéseket (megjegyzem: inkább baloldali, mint jobboldali). Véleményem szerint nincs baj azzal, hogy ha valaki hirdet egy adott pártot (ráadásul kampányidőszakban), teljesen mindegy, hogy az jobb vagy baloldali. (Ez most, nem azt jelenti, hogy bármi közöm lenne bármelyik párthoz – politikai tényállásom tabu). Minden ember különböző, el kell fogadnunk, tolerálnunk kell másokat. Véleményem szerint ez a Szubjektív Magazin lényege. Frances ír a Hoolie Buliról, Pradox ír a Jobbikról – ez baj?! “Mi mindannyian mások vagyunk!”

    2. Én is keveredtem már névelírásba – na és?! Mi a baj azzal, hogy Frances, semmi. Szerintem jó “álnév” – ha úgy tetszik. És ha Francesnek tetszik a név, márpedig véleményem szerint igen, akkor mi gond van abban? Nem lehet mindenki TÖKÉLETES. Nézzük meg jó néhányunk “álnevét” – melyiknek van értelme?!

    3. A barátság egy olyan dolog, ami szintén tabu. Persze jó, ha szemtanúi lehetünk acsarkodásoknak, béküléseknek, együtt érző gondolatoknak, hisz nagyrészt ezért olvassuk mások blogjait. Ez egy nagy, baráti társaság és ez így van jól.

    Frances & Matyo Best Friends Forever… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

