Egy új F1 magazin, Michael Schumacher tiszteletére

by

Minden kedves olvasónk figyelmébe ajánlom az alábbi Forma1 magazint, mely gyorshírekkel szolgáll az utazó cirkusz életéből! (A megtekintéshez katt IDE)

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék:

11 hozzászólás to “Egy új F1 magazin, Michael Schumacher tiszteletére”

  1. Stan Starr Says:

    Annyira nem tud már érdekelni a Forma 1…. De azért annak örülök, hogy Téged igen. Azért az nagy, hogy a saját blogod ajánlottad itt be – tetszik. Minden jót az új bloggal!

  2. Frances Horror Says:

    Stan Star Te hova tűntél? miért van az h eltűnsz? hiányzol nagyon

  3. Stan Starr Says:

    Én már csak ilyen vagyok, mint egy delfin…egyszer feltűnök, hogy megmutassam magam, másszor meg eltűnök. Egy biztos marad, az első honlap, amit minden nap megnyitok, az a szubjektiv.wordpress.com. Lélekben mindig veled vagyok. 🙂

  4. Frances Horror Says:

    Drága Stan Starr!
    Annyira jó h vagy! szeretlek!

  5. Stan Starr Says:

    Itt leszek veled örökké! Csak írj, s önts belém lelket bejegyzéseid soraival!

  6. chewie Says:

    Oah micsoda non-verbális kielégülis folyik itt köztetek állandóan. Nem vagytok semmik skacok.

  7. chewie Says:

    Verbális mielőtt vki beszólna érte. Elnézést kérek:D

  8. Stan Starr Says:

    Kedves chewie!

    Először is olvasd el figyelmesen az elküldeni kívánt üzeneted, mielőtt elküldöd (ugyanis utólag nem módosíthatod). Tudom, egyik ember sem születik hiba nélkül, ez alól én sem vagyok kivétel. Üzeneteim, bejegyzéseim, hozzászólásaim hemzsegnek a helyesírási és/vagy gépelési hibáktól.

    Ez egy nem-negatív kritika, fogadd meg! 😉

    Verbális kielégülés? Én még erről nem hallottam, hát Ti, többiek? Különös kapocs van köztem és Frances között – én így érzem. Szeretem a blogját, bejegyzéseit, minden sorát és – nem utolsó sorban – Őt, magát. Sokan nem értik, nem érthetik ezt meg, hiszen ritka az, ha az ember így érez egy másik embertársa iránt. Hidd el, volt már más is, aki kritizált engem, vagy éppen barátságunkat. De ez rólam (és remélem Francesről is) lepereg.

    Szeretet és Béke 🙂

  9. Frances Horror Says:

    Most sikerült azt hiszem tökéletesen megfogalmazni a kettőnk között levő lelki kapcsot ami sosem fog eltörni!
    Szeretlek

  10. chewie Says:

    Jah tényleg különleges úgy hívják szerelem. Am a helyesírásos résznél egyszerűen elírtam ennyi az egész nekem mindegy hogy elrontom e mert akkor kijavítom ilyen egyszerű az egész.

  11. Stan Starr Says:

    Frances, próbálkoztam! 🙂

    Kedves chewie!

    Ne beszélj zöldségegeket! Két heteroszexuális férfi között nem lehet szerelem, maximum barátság…

    Az meg persze nem mindegy.

    Gondolom, most fog jönni az a tipikus duma, hogy interneten nincs barátság, vagy hogyan vagyunk barátok, hogy ha még nem is láttuk egymást “élőben”. Nos, igen. Nem fogok magyarázkodni, aki életében még nem érzett ilyet, az úgysem fogja megérteni, aki viszont igen, az szerintem egyetért velem.

    Internetes barátságok márpedig vannak!

Vélemény, hozzászólás?

