A haldokló Chris Deviant, avagy a magyar orvosok ennyire rosszak?

by

Nem olyan rég voltam egy vérvételen. Szokásos rutin ellenőrzés volt, amire azóta van szükség, mióta egyszer volt egy nagyon csúnya vesemedence gyulladásom, és kétséges volt, hogy egyáltalán felépülök e. A dolog a szokásosan ment, reggel fél 9re bementem a rendelőbe, majd egy 5 percnyi várakozás után egy meglehetősen testes hölgy közölte velem, hogy tartsak vele. Bevitt egy kórterem szerű helyre, inkább afféle orvosi rendelőbe, majd rárakott egy érszorítót a jobb könyökömre, és közölte velem, hogy feszítsem be a karom. Így tettem, majd egy nem túl kis méretű tűt, meglehetősen erősen beleszúrt a jobb karom könyökhajlatába. Meglepő mód, olyan erősen, hogy azt hittem kapásból átdöfte a vénámat. Nos ezek után az volna a minimum, hogy működjön rendesen a dolog, de még az sem, ugyanis a nő jó eséllyel félreszúrt, mert szinte semmi vér sem jött a fiolába. Erre elkezdte forgatni bennem a tűt, amivel iszonyatos fájdalmat okozott, és mikor már kicsit rámordultam, fogta, és ugyanezt a procedúrát végrehajtotta a bal karommal is. Ott már nagyjából minden rendben ment, igaz, az sem volt túl kellemes, és majdnem elájultam. Na de sebaj, miután végeztünk kaptam egy nagyon szexi kötést a karomra, majd távoztam. Magamban annyit gondoltam csak, hogy ezek után mindenki narkósnak fog nézni, hisz nem egy, hanem két szúrásnyom is van rajtam, pluszban még a jobb karomon eléggé kidudorodott a vénám.

Vérvétel, ahogy én látom.

Majd néhány napra rá meg is jött a vérvétel eredménye. Eleve fura volt, hogy az orvos személyesen kéret be, hisz az ilyet rendszerint telefonon közli, de mit volt mit tenni, ismételten elballagtam a kórházba, majd fél óra várakozás után, szépen behívott a rendelőjébe. Itt közölte velem, hogy a vérképem nem mutat szép dolgokat, és a vesém leállni készül és, ha ilyen rohamosan megy tönkre, akkor csak pár hónapom van hátra. Ezek után vettek még vért (!), majd elvégeztek rajtam egy ultrahangvizsgálatot is. Ismerve a magyar orvostudományt, magamban csak annyit mondtam, hogy mire megjönnek a tesztek eredményei, addigra maximum a sírkövemre írhatják fel. De jó, legyen, csinálják csak. Majd ezek után, nem a lehető legjobb paszban hazaballagtam, ahol, hát elkezdtem a végrendeletemet írni. Nem félek a haláltól, egyszerűen, csak nem szerettem volna, ha bizonyos bonyodalmak alakultak volna ki körülöttem, miután már nem vagyok. Majd miután igyekeztem az embereknek, akik érezték rajtam, hogy nincs minden rendjén, mondogatni, hogy két nyavalyás vese engem ugyan nem fog megölni, elmentem aludni.

Majd  másnap, az orvosom felhívott, hogy menjek be. Bementem ismételten a rendelőbe, ahol közölték velem, hogy sajnálatos módon összecserélték a kórlapokat. Majd miután megkaptam az enyémet, megnéztem, és amennyire én értek az orvosi dolgokhoz (ugye, fanatikus Dr. House rajongó lévén rám is ragadt valami), megállapítottam, hogy kicsit talán gyengék a veséim, de közel sem készülnek leállni. Ugyanezt az orvos is közölte velem, majd… hát, kicsit felháborodott voltam, de annak ellenére örültem, ugyanis az elkövetkező évekre nem terveztem, hogy meghaljak. Csak azért mondjuk egy bocsánatot elvárnék, hogy itt rémisztgetett össze vissza, holott nem is volt komolyabb bajom.

Sebaj, én élek, de a magyar orvosokról továbbra sem lett pozitívabb a véleményem. Akit érdekelnek még ilyen orvosos sztorik, annak feltétlen javaslom, hogy olvassa el Dr. Kende Péter: Mik vagytok ti, istenek? c. könyvét.

Minden jót: Chris Deviant

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

2 hozzászólás to “A haldokló Chris Deviant, avagy a magyar orvosok ennyire rosszak?”

  1. meister245 Says:

    Véleményem szerint az ápolónőkkel egyes esetekben még több gond van mint az orvosokkal. Nem lennék meglepődve ha a kórlapot is így cserélték volna fel. A labormunka során keveredhetett el vmi..

    De ilyen fiatalon kétlem hogy ilyen fokú veseelégtelenség lépne fel.. ez az orvosnak is feltűnhetett, ezért még Szerencse hogy Utána Járt.

    A vérvétellel kapcsolatban nekemis vannak rossz élményeim, főleg egy ilyen nő szakszerűtlensége még tesz rá egy lapáttal..

    Ismerek sok jó orvost és asszisztenset akik a városban dolgoznak, de mindig is lesznek hanyag és szakszerűtlen ápolók ill. orvosok.

    A House egy jó sorozat, de nem ültetném át a való életbe. Egy újabb sorozat a legextrémebb esetekkel hogy megdöbbentsék az embereket.. 😀

    A legtöbb ember ha tudja valami baja van, fél az orvoshoz menni mert fél a további kellemetlenségektől.. pedig sokszor csak fájdalommal jár a gyógyulás. Örülj neki hogy még időben utánajártak és tisztázódott. Nem pedig egyből hazavonulni és sajnálkozva egy végrendeletet írni.

    Mindenesetre díjazom az orvos őszinteségét, de ezzel a kijelentésével várhatott volna amíg megjönnek az újabb vérvétel eredményei.

    Ja, és azt az ápolónőt a jövőben kerüld 🙂

  2. Chris Deviant Says:

    “De ilyen fiatalon kétlem hogy ilyen fokú veseelégtelenség lépne fel.. ez az orvosnak is feltűnhetett, ezért még Szerencse hogy Utána Járt.”
    Igen, nekem is ez volt a furcsa. És a House tényleg nagyon jó sorozat, igaz, kétlem és remélem, hogy valaha olyan betegségben fogok szenvedni, mint amiket ott mutatnak be…

Vélemény, hozzászólás?

