Pradox – Válaszom az előző bejegyzésre

by

Ha Te igazi magyar embernek érzed magad akkor ne vegyél fel egy olyan polót akinek köze van a kommunista rendszerhez. Ugyanis a kommunizmus miatt nem egy és nem kettő igazi, becsületes hazafi vesztette életét. Még akkor is hogyha pont Che Guevara – val nem hozható összefüggésbe az egyikük halála sem. De Che Guevara összehozható a kommunizmussal ami pedig sok-sok magyar halálával.

Önmagadnak mondasz ellent. Ha Te annyira toleráns vagy akkor miért általánosítod az egész gárdát? Arra fel hogy pár ember (akik szerinted közéjük tartoztak, s koránt sem biztos) véleményed szerint gárdista volt?

Magyar Gárda

Továbbá az EU szar a magyarokra és tulajdonképpen basznak akármit is csinálni. Ennyit az Unióról ami állítólag annyira jó nekünk magyaroknak (a kormány szerint). Igaz hogy a Tesco az összes magyar terméket ki akarja szorítani, s mi magyarok megvédeni sem tudjuk mert a kormány rengeteg olyan papírt írt alá ami miatt egy csomó dolog nem lehetséges.

Minden ember aki tisztán lát és képes felfogni a dolgokat annak a Jobbik-ra kell szavaznia. Aki hülye azon nem lehet segíteni. Természetesen nem rád gondoltam. 🙂

Adjon az Isten: Szebb jövőt! – Hajrá magyarok, Hajrá Jobbik!

Cseggevár kösz nem kell, van sajátunk: Petőfi

Szerző: Pradox

Reklámok

Címkék: , , , ,

11 hozzászólás to “Pradox – Válaszom az előző bejegyzésre”

  1. Chris Deviant Says:

    Pradox, nem tudok annyit enni, mint amennyit hányni szeretnék szívem szerint valahányszor ezeket az elveket kell hallgatnom.
    Amúgy ez rendkívül érdekes jelenség, ha egy Jobbikos írja le a véleményét, akkor a kedves ellenzék maximum kulturált, nyugodt hangnemben ad hangot a nemtetszésének, bezzeg, ha valaki ír egy negatív cikket a Jobbikról vagy a Gárdáról, akkor rögtön jön az összes szélsőjobbos, és elkezdi a sárba gyalázni az illető véleményét. Ennyit arról, hogy megértés és tolerancia van. És én ezzel le is zárom, részemről a politizálást, kifejtettem a véleményemet az előző bejegyzésben. Akinek nem tetszik, rendben, ne tetsszen. De a saját, hangsúlyozom, szubjektív véleményemet leírhatom, nem?
    (Mellesleg, tudom, most ezzel ellentmondtam magamnak, hisz az első mondatom meglehetősen offenzív, de ez így kikívánkozott belőlem.)

  2. pradoxxx Says:

    Agymosott vagy és kész. 🙂

  3. Chris Deviant Says:

    Jó, ha utólag bebizonyosodna tévedésem, ÍGÉREM, írok egy bocsánatkérő cikket. És az arcomba vághatod, hogy megmondtad.
    De amíg ez nincs így, kitartok a saját, liberális elveim mellett.

  4. ízlések Says:

    Tisztelt Pradoxxx!

    Tisztességes magyar ember vagyok, aki nem szavazna pénzért se a Jobbikra, de mégsem vagyok agymosott. Szerintem az ugyanúgy agymosott, aki szerint a Jobbik tökéletes, természetesen nem rád értettem

    Üdv,
    Péter

  5. MikeXtrem Says:

    “Önmagadnak mondasz ellent. Ha Te annyira toleráns vagy akkor miért általánosítod az egész gárdát?”

    És akkor Te a cigányokat, Pradox?

  6. Cindy Says:

    A cigány akkor is cigány. Benne van a vérükbe a bunkóság, az ölés, lopásvágy. Miért kéne tolerálni a cigányokat, ha az amit tesznek, már nem tolerálható?!

  7. Chris Deviant Says:

    Benne van a vérükben, aha. Persze. Akkor megint az “untermensch” és az ária elméletnél tartunk lassan. Köszönjük, az imént bizonyítottad, hogy egy undorító náci vagy.

  8. meister245 Says:

    Ezt a “vérükben” dolgot inkább jelképesnek mondanám, sokat játszik benne a nevelésük és a környezetük magatartása.

    Még nem tartunk az árja elméletnél 😀
    Ismerek több normális romát is 🙂

    Am pont olvastam a múltkor erről egy cikket

    http://index.hu/belfold/2009/09/09/tenyek_es_tevhitek_a_bunozes_a_ciganyok_vereben_van/

  9. Ł Says:

    Én csak a tényeket tudom :
    Kik késelték meg nagyanyámat – cigányok.
    Kik fogdosták meg a barátnőmet a buszon: – cigányok.
    Kik “méregetnek” az utcán és szólnak be: – cigányok.
    kik akarták ellopni a telefonom : – cigányok.

    Ez csak az én személyes tapasztalatom és az én városomra vonatkozik.
    Természetesen rengeteg normális romát is ismerek, munkahelyemen is.

  10. Cornelia Says:

    Chris.
    Ha én undorító náci vagyok, akkor Te egy undorító kommunista 🙂
    Nem írok többet, ennyit erről. A kimért válaszok helyett, most megmutattad milyen is vagy. “Kibújt a szög a zsákból”

  11. Chris Deviant Says:

    Igen, kimutattam, hogy én magam is emberből vagyok, és fel lehet húzni. És továbbra is az a véleményem rólad.

Vélemény, hozzászólás?

