Pradox – Véleményem a Napiszarról!

by

Lehet unalmas a téma, de hát ez van. A napiszarosok (cikk írok, kommentezők.) egyike sem volt még soha cikis helyzetben, és soha sem itták magukat taj részegre. Hogy miből is gondolom … Abból, hogy ha felkerül egy kép az oldalra, amin pl. egy csávó részeg és fetreng, rögtön jönnek az, kommentek melyek kb. ilyenek: “fejbe lőni” – “mocskos anyját” stb. Ezek a kommentek emberi mondatok? Ezek primitív hozzászólások pár kocka embertől (akik tökéletesek). Mindenkinek joga van ahhoz, hogy ki nyilvánítsa a véleményét. Oké, ha innen nézzem, akkor a primitív hozzászólások is vélemények, bár lehetne kicsit emberibb is. A probléma hogy mi nevetni való van, egy képen ahol pár fiatal ül egy kádban részegen (volt ilyen post)? Amikor kikerül egy fotó, rögtön az jön, hogy de ronda. Akkor az összes napiszaros kommentező szép, okos, művelt, hibátlan… emberke? A műveltséget cáfolják az értelmes kommentek. Sőt még nagy hackerek is (XD fél órát röhögtem ezen egyébként, na de, miért azok? Egyszer valaki egy MLAP-os oldal vendégkönyvét floodolta. Nagyon kemény gyerek lehetett, mert kb. annyit ért vele, mint pofon a szarnak, s még a floodolt szöveg is az volt h “anyád”, és láttam a napiszaron ilyen kommentet: “juj, geci adtam nekik, szétbasztam a vendégkönyvet” hát barátom gratulálok, te tényleg értesz a munkádhoz! Így tovább.

Szerző: Pradox

Címkék: ,

Egy hozzászólás to “Pradox – Véleményem a Napiszarról!”

  1. XSB Says:

    Napiszart én is néztem, és kommenteltem is régebben. Még réges-rég, egy-másfél éve. Akkor még tűrhető volt, nem került fel minden lófasz, amit beküldtek. Most akárki akármit küld, odamontíroz egy pöcsöt a szája elé valakinek, és tegyük fel, mer’ az vicces. Most már csak ez jut. Persze, vicces, ha valaki részegen saját magát leokádja (láttam már ilyet), vagy éppen nekiesik egy oszlopnak (ezt én csináltam).

    Nem azt mondom, hogy nem vicces, de ezt átélni kell. Képen max kiröhögöm egyszer, és kész. A napiszar leereszkedett a nevének megfelelő szintre.

Vélemény, hozzászólás?

