Ne bántsátok EMO barátaimat! 3. rész – Chris Deviant is hozzászól.

by

Üdv mindenkinek!

Lerágott csont, hogy ilyen jellegű cikkek kerülnek fel a Szubjektívre, de ez egy olyan dolog, amihez én is szeretnék hozzászólni, avagy, ahogy a németek mondják, “Ich möchte meinen Senf auch dazu geben.” Lássunk is hozzá.

Az emo és emo közeli embereket rengeteg támadás éri napjainkban, mind verbálisan, mind fizikailag. Viszonylag sűrűn hallani olyan történeteket, miszerint megvertek valakit, csak azért mert emo, sőt, voltak ilyen jellegű videók is az interneten (párat láttam, és iszonyatos kedvem támadt mészárlást rendezni), sőt, én magam is kerültem már csávába ilyen téren. Akiktől a leghevesebb támadások jönnek, azok a skinhead-ek és talán a punkok, legalábbis tudom, hogy ezek előszeretettel töltik ki mindent elemésztő gyűlöletüket rajtunk. Skinheadekkel érdekes módon kevésbé gyűlik meg a bajom, hisz ezek, miután közlöm velük, hogy nem kellene bántaniuk, mert német vagyok, rendszerint jóval pozitívabban állnak hozzám, sőt, a múltkor még cigarettával is megkínáltak, mert megtanítottam őket németül káromkodni.

Punk egy AK-47es gépfegyverrel.

Visszatérve a témához: A dolog gyökerei az emok kinézetében van, hisz a legtöbb emoboy lányosan néz ki, és így egyből ráfogják, hogy meleg, ami nem volna még elítélendő, de kis hazánkban nem igen tolerálja az utca népe. Így minduntalan konfliktusok alakulnak ki körülöttünk. De kérdem én, mire jó ez? Jobban érzik magukat a skinheadek, mert megvertek egy emot? Olyan jó érzés ártani valakinek? Szerintem nem. Plusz előnyt jelent nekik, hogy az emok túlnyomó többsége erőszakellenes, és nem fog visszaszólni, vagy úgy visszaütni, hogy az komolyabb legyen. Bár, ismerek olyat is, aki ha kell, felkoncolja a támadót.

Emo és egy falka skinhead.

Mit lehet ez ellen tenni? Sajnos, nem sokat. Ilyen emberek mindig is voltak, és mindig is lesznek. Igaz, reménykedjünk, hogy itt nem alakul ki olyan háborús helyzet, mint egykor Mexikóvárosban, ahol a rockerek szabályos hajtóvadászatot indítottak az emok ellen. Az egyetlen módszer ami úgyahogy beválik, ha igyekszünk nem tudomást venni ezekről a beszólogatós emberekről, és igyekszünk őket oly messze elkerülni, amennyire csak lehet.

Össze ne keverjük őket…

A verbális támadások nagy része még az interneten át érkezik az emokhoz. Ugye vannak az olyan honlapok, mint a napiszar, ahová rendszerint felkerülnek emok, és az ottani képkommentárok meglehetősen nagy része sértő, vagy fenyegető. Sokan félnek már kitenni képet magukról, vagy törlik magukat a közösségi honlapokról. Én erre csak annyit tudok mondani, hogy én nem fogom. Ha ez a szerkesztőknek és az olvasóknak jól esik, hogy ilyeneket irkáljanak, csak tessék, kis ingyenreklám a Szubjektívnek legalább. (Igaz, én a Puruttyán voltam eddig csak fent) Mellesleg, a kommentárok nagy része az ottani embereket minősíti, hisz, se helyesírásilag nem korrektek, pluszban még a saját agresszív és intoleráns viselkedésükről mutat egy cseppet sem pozitív képet, igaz, ezt a fajta álláspontot már Pradox is kifejtette előző cikkében, és még Frances is, több helyen.

Hogy milyen konklúziót tudok én a fent leírtakból levonni? Azt, hogy a Magyarországon élő emberek többsége, sajnos, agresszív, intoleráns és szánalmas. Az interneten is és a valós életben is. Hisz mégis, mi hasznuk abból, ha fröcsögő gyűlölettel támadnak minket? Semmi az égvilágon, ezzel vagy a saját kisebbségi komplexusukat akarják kielégíteni, vagy puszta rosszindulatból teszik. Sajnos, ilyen világban élünk. Emo barátaimnak pedig annyit szeretnék üzenni, hogy kitartás, nem vagytok egyedül!

Chris Deviant

Címkék: , , , , ,

7 hozzászólás to “Ne bántsátok EMO barátaimat! 3. rész – Chris Deviant is hozzászól.”

  1. meister245 Says:

    “Emo és egy falka skinhead”

    Most hogy mondod.. 😀

  2. Chris Deviant Says:

    x Ez tetszik ez a kép 😀

  3. Édes Anyád Says:

    Kár, hogy nem látta a az “össze ne keverjük” c. képet az akit ábrázol és nem a kis geci goblinra gondolok biztos megagyalna és másképp állnál a dolgokhoz. Egyébként itt is kéne hajtó vadászat de nem csak az emok hanem a cigányok zsidók kommunisták és niggerek ellen nem beszélve a sárgákról. 14/88 !! !!!!!!

  4. emovagyokbajod?! Says:

    Hát igeen van szó arról h bántanak minket és engem is nemegyszer szóltak le csak mert emo vok és tényleg a nagytöbbséég az skinhead és a punkok
    de lehetnek (a punkok és az emok) jóban is és erre én egy élő példa vagyok mert
    igaz h én emo vok de a legjobb barátom punk és tök elvagyunk szeretjük egymást pedig mindent tud rólam már kinevezett a fogadott hugicájának xd

  5. Dóó Says:

    Úúristen..
    Nincs Bajom Az Emokkal.
    De mi a f*sz van a MAGYAROKKAL? 😐
    Nem azokat kellene már irtani akiket kell
    (Cigányok,Zsidók,Stb.)
    Itt ne a stílust nézzük már.. Hanem a viselkedést..
    Sztem Egy Emo-Punk-Rocker-Hungarista-Skinhead-Stb. össze tudna fogni és ölni akiket kellene.!
    Nem az a lényeg hogy most te csőgatyába vagy én meg Teli vagyok pc-vel szal már nem férhetünk meg egy helyen azt kéne nézni hogy mindeggyiknek Fehér bőre van!..
    Nem sárga meg barna meg fekete.. -.-”
    Gondolkodjatok Máár Egy Kicsit Fiaim/Lányaim 😀
    Nah Puszahh
    SzebbJövőt 😉

  6. Anettkahh Says:

    Dóó, mondassz valamit!!
    Énis mondtam már ezt amikor lefikáztak a stílusom miatt..
    Nekem is vannak Punk haverjaim.. És mégis kijövünk egymással.
    Itt nem az a lényeg h ki hogyan öltözik és milyen zenét hallgat!
    Nah Puszíkaah. <33
    Hajámagyarság.:P

  7. Anettkahh Says:

    Jahh..De am az a Skinhead-es kép nadzson dúrvaa…. -.-“xD
    (Az uccsó) 😀

Vélemény, hozzászólás?

