Alkonyat 3 – Napfogyatkozás (Twilight 3 – Eclipse) Trailer

by

“Igaz sok újdonságot nem tudunk meg a másfél perces trailerből, speciel én abszolút hiányolom a könyv szerinti havas jeleneteket (remélem, hogy a filmben is benne lesznek és nem csak kopár fák meg sziklák közt megy majd a harc. Mindenesetre úgy látszik indul a promóció, úgyhogy napról napra újabb Eclipse anyagokkal lehetünk majd gazdagabbak. És már nem is lesz olyan nehéz kivárni június végét…”

Szerző: Melcsi

Reklámok

Címkék: , , , , ,

21 hozzászólás to “Alkonyat 3 – Napfogyatkozás (Twilight 3 – Eclipse) Trailer”

  1. bohács enikő Says:

    NAGYON VÁROM MÁR AZ ALKONYAT 2.RÉSZÉT ÉS A 3.RÉSZÉT IS VÁROM NAGYON REMÉLEM TI IS MÁR IZGULTOK AZ ALKONYAT MÁSODIK ÉS HARMADIK RÉSZÉT MERT ÉN MÁR TUDOM,HOGY MIKOR LESZ A 2.RÉSZ:2010.11.19. NOVEMBER 19.ÉN LESZ A MÁSODIK RÉSZE AZ ALKONYATNAK ÉS TÖBB LESZ A SZERELEM ÉS A CSÓKÓLÓZÁS EDWARD ÉS BELLA EGYÜTT MARADNAK.CSAK ENNYIT MONDHATOK NEKTEK DE MAJD MEG LÁTJÁTOK,HOGY MI LESZ BENNE!!!!!!!!!!

  2. bazsika Says:

    És mekkorát tévedtél enikő ……….

  3. Nyka Says:

    Hát nem tévedett egyáltalán mert együtt maradnak ha úgy veszük mert Edward csak magára hagya de Bella szívében mindig ott van

  4. Karesz Says:

    2.RÉSZ:2010.11.19 szerintem el vagy tévedve kicsit enikő

  5. Doika Says:

    De hát a 2. már megvan csak még nincs szinkronizálva!!
    és majd nyáron lesz a 3.! Én így tudom, lehet, hogy rosszul, de azt elmondom én már láttam a 2.-t és nagyon jó!!!! Csak feliratos!

  6. ceszi dori Says:

    Én láttam már az 1,2 részt.Reméllem a NAPFOGYATKOZÁS olyan jó lessz mint az elsö.Nekem a 2 második nem igazán tetszik.

  7. Yuurei Says:

    Sziasztok én pont ma néztem meg magyarul a 2.-ik részt mert eddig csak felirattal láttam de most megvan magyarul, szal nem értem:D.Nagyon várom a 3.-ik részt egyik baránőmnek megvan az összes könyvbe és amiket leírtak nagyon jó rész lesz:D

  8. jadiistar Says:

    Yuurei hol nézted a második részt magyarul?

  9. PETIXDE Says:

    Hát csak úgy szólok “bármilyen” (majdne mbármien) torrent oldalro lelehet szedni az alkonyar 3.részét

  10. PETIXDE Says:

    Bocsi elírtam a 2.részét

  11. Kriszti Says:

    Sziasztok!!!!
    A második rész már szinkronosan is megvan, én már többször láttam:-)))
    Nem fogtok csalódni, mert nagyon király, de a 3. lesz az igazi……

  12. wiky Says:

    a kettönek van szinkronja már, nekem meg van:)

  13. WoW Says:

    énmár láttam az 1 2 részét magyarul nekem tetszett alig varom a 3 at olyan hüyle vége van a 2 dik résznek …xd megkérdi hogy lesz e a felesége és vége de idegesitet xd

  14. Black Angel Says:

    Nekem már megvan magyarul az Alkonyat 2 és nagyon jó de már várom a 3 is…

  15. Black Angel Says:

    Jaja nagyon hülye vége van a 2-nek de mért kell igy vége lennie

  16. dream Says:

    huh kibaszott yó a 3. rész ajánlani tudom 🙂
    épp most néztem meg , nézzétek meg ti is majd 😉
    (torrent)

  17. Isabell Says:

    Nekem az első része sokkal jobban bejött mmint a kettes!
    A kettesben nem nagyon van benne Edward|Robert és ez nem olyan jó!!!!!!!

  18. xhajnicix Says:

    syasztok en most lattam a masodik reszt nagyon jo… a kozepe fele mar nagyon sajnaltam Belat…..de happy end 🙂

  19. gincu93 Says:

    Én már láttam az eclipse-t is igazán tetszett de szerintem az 1.volt a legjobb és most a 3-dik is jól sikerült!!! De kiváncsi leszek mi lesz a 4.dik részbe

  20. lendér nóra Says:

    ez a film a legjobb a világom

  21. lendér nóra Says:

    aki azt mondja hogy rossz az nem n…….!!!!!!:)már bocsánat:)

Vélemény, hozzászólás?

