Alice in Wonderland

by

Alice visszatér a kislányként megismert különös világba, hogy újra találkozzon gyerekként megismert különös barátaival: a Kalapossal, Nyalka Nyúllal, Vigyori Úrral, Bölcselővel és a különös ikerpárral, Tutyikával és Mutyikával. A lány fantasztikus utazásba kezd Csodaországban, melynek legfőbb célja a zsarnok Vörös Királynő uralmának megdöntése.

Többektől hallottam, hogy ez a film nagyon rossz, és hogy pénzkidobás. Viszont szerettem volna megnézni, mivel Tim Burton alkotásai mindig is lenyűgöztek.
A filmet igazából tegnap néztem volna meg, de technikai problémák miatt mára tettük át Francessel.
Személy szerint nekem a film tetszett, sőt -ahogy vártam- lenyűgözött teljes mértékben. A szereplők pont olyanok voltak, amilyennek képzelte volna az ember. Minden egyes karakter a legjobban lett kidolgozva.
A képi hatások sem maradtak alul, nekem az is meglehetősen tetszett. A történet maga viszont csapnivaló volt. “Van két nővérke.Az egyik gonosz másik jó és csatáznak. A jó győz a rossz bűnhődik. bla bla…”
Körülbelül ennyi volt a sztori. Összegezve viszont mindenkinek tudom ajánlani.

Értékelés:
Történet: 2
Látvány: 4
Szereplők: 5
Zene: 4
Műfajában: 4

Összesen adható pontok: 25
Kapott pontok: 19
76%

Szerző: Kierra Wilkinson

Reklámok

Címkék: , , , ,

5 hozzászólás to “Alice in Wonderland”

  1. AcrylBarbie Says:

    A gonosz győz a rossz bűnhődik. bla bla…” ??????

  2. kierra wilkinson Says:

    elírás.

    javítva.

  3. lithium Says:

    Én kifejezetten csalódtam a filmben. A rendező úrtól ennél többet vár az ember, nem igaz? Kitalálhattak volna valami izgalmasabb, illetve tartalmasabb történetet, szerintem nem lett volna megerőltető feladat ha már Aliceról beszélünk.
    A pontozással egyet értek, de még kiegészíteném a szinkronnal, ami határozottan okádék volt. Alice hangjának pont a számomra legtehetségtelenebb színészt választották, Molnár Ilonát. WTF.
    A szereplők viszont nagyon klasszak voltak.

  4. kierra wilkinson Says:

    Ebben egyetértek. Nem ezt várnánk TB-től az eddigiek után…mondjuk én elfogult vagyok.
    A szinkronra térve igazat adok. Amennyire én kihallottam -javítsatok ha nem igaz- nem ugyan az volt a szinkronhangja Jhonny Depp-nek mint a Charlie and the chocolate factory-ban, ami nekem hiányzott. Szerintem pont az volt a tökéletes hang Willy Wonkának és lehetett volna Kalaposnak is.

  5. Chris Deviant Says:

    “HALÁL REÁJA!!!!!”
    XD

Vélemény, hozzászólás?

