Tente baba, tente.

by

Mindenkinek szép estét kívánnék ezzel az idézettel, amit egy közösségi oldalon olvastam.

“A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a máséra!”

Boldog hétfőt, boldog új napot, boldog 22-ét, boldog születésnapot és névnapot.

Reklámok

Címkék: , , , ,

5 hozzászólás to “Tente baba, tente.”

  1. Hozé Ármándó Says:

    nagyooon korrekt!! 😀 erre nem lehet semmi értelmes kommentet írni, szóval sztem ne is várj sokat, de ez nagyon tetszik >.< fogadjunk valami értelmetlen facebook alkalmazás dobta ki 😀

  2. bálint Says:

    Hello!
    Ráakadtam az oldaladra, és csak annyit akarok hozzáfűzni, hogy én ezt úgy hallottam, hogy “A vélemény egy segglyuk, mindenkinek van egy és az is tele van szarral” (amúgy angolul találtam az idézetet és lefordítottam)

  3. kierra wilkinson Says:

    Nézzétek srácok bevallom, hogy én ezt YouTube-n találtam egy Hétköznapi Csalódások zene alatt kommentelte valaki. Megtetszett, úgyhogy gondoltam megosztom veletek is 😀

  4. Hozé Ármándó Says:

    esküdni mertem volna, hogy facebook -.-‘ azon a szinten van 😀

  5. kierra wilkinson Says:

    Akár lehetne az is 😀

Vélemény, hozzászólás?

