Save Our Style party egy Hisztérika szemszögéből.

by

Nos előjáróban hadd mondjam el mennyire imádok V.I.P jegyel rendelkezni:D Ha akkarok elvegyülhetek a tömegel ha nyugalomra vágyok bármikor birtokba vehetem valamelyik szabad szoba előnyeit:D Szval ezzentúl nem járok el olyan buliba ahol nem vagyok VIP-tag mert nekem ez jön be:D És ez úton kösszi Matyo és Frances Horror a meghívást, a bulit és a VIP jegyet. (rem erre később is számíthatok szeri:D)

Nos tehát az értékelés:

Hely:

Mint tudjuk a dürerbe volt, ami igazából nem a legujabb legszebb és legszívonalasabb hely, visszont mégis mindenki imádja mert nagy,tágas és barátságos. Engem személy szerint kicsit zavart a bomladozó dohos falak, de egy bulinál el lehet nézzni. Ami még a helyhez kapcsoltodik nos nem tudom mennyire volt jó ötlet egy ennyire hetyo helyre berakni egy ilyen EMO partit. Hisz ellég sok barátomnak és barátnőmnek beszoltak. Némelyik bizti őr is a kelleténél sokkal bunkóbb volt pusztán a kinézet alapján. Ezért a helyre: 3,5 pontott adok.

Zene,fellépők,Műsor:

A hangzás és a zene minősége nagyon jó volt, legalább is jobb mint amely helyekre én járok. Nekem személy szerint az est végéröl hiányzot a discos,bulizós zene amire igazán lehet risználni. Az AFC, a BNF és a Green Trash teccet az AFC nagyon színvonalas és terjedelmes koncertett adot, a BNF-et most láttam elöször de nagyon teccet h végre van egy olyan énekes akinek élőbe is olyan a hangja mint a vidiklipbe. A Green Trash-nek van még mit fejlődnie, nem azt mondom h szar volt, jó úton halladnak afelé h elérjék h egyszer majd egy ország ismerje őket. Zola hozta a formáját, nyomata a poénjait és remekül konferált. A party zene hiányában adok 4 és fél pontott.

Műfajában:

Nos ha végig nézzük az eddigi ilyen emo partikat amik nem igazán voltak eddig. Akkor ez más volt ennek is megvolt a maga varázsa,szinessége és hangulata. Abbol a szempontból előnyösebb volt h nyugotan képviselheték magukat hetyok, bár ez volt pont a negatív oldala is hisz a meleg barátaimnak alig a 10%-a jellent meg, mármint azzok közzül akik az EMO vagy hasonló kategoriába tartozik. Nos de igen nehéz egy olyan bulit össze hozzni ami minden orientációjú embernek megfelel. De ha csak azt veszük alapul h egy átlagos emo ember milyen bulikba tudd részt venni, akkor jobbat igen nehéz lenne csinálni. Ez mi sem bizonyitja jobban mint h közel 400 ember jellent meg. Ezek alapján az adot pont számom: 4

Összegzés:

Hely:3,5

Zene,fellépők,műsor: 4,5

Műfajában: 4

Maximális pont szám: 15

Elér pont szám:12

Ez szerintem ellég jópont szám főleg ha azt vesszük alapul h én irtam aki ezért ellég keményen osztályz. Magasra tetted Matyo a mércét kiváncsi vagyok h sikerül a következő Party. Kösszönyük Matyo és Frances Horror még 1x-er a sok fáradozás és a meghívást. 😉 És neked is kösszönöm Kierra jó volt(L)

Forrás/Szerző: Matthew B!tch

Reklámok

Címkék: , , , , , , , , , , , ,

6 hozzászólás to “Save Our Style party egy Hisztérika szemszögéből.”

  1. Beedy Says:

    Hali.

    Arra a sorra vissazvezetve, hogy végre van egy énekes, akinek élőben is olyan a hangja mint a klippben megjegyezném azt, hogy nagyon durva playback volt a BNF… Egyszer a mikit is elejtette az ének meg ment tovább.

  2. Chris Deviant Says:

    Komolyan? o_O

  3. kierra wilkinson Says:

    Ha playback hát playback…én nem vettem észre, de a lényegen nem is változtat. Nekem tetszett.

  4. asd. Says:

    az nem teccet ha nem tetszett. 🙂 ha valaki már beképzelt arra h VIP jegye volt, akkor írjon már helyesen! köszi!

  5. Frances Horror Says:

    Tisztelt asd.
    Ha valaki arra beképzelt, hogy más írjon helyesen, akkor te is írhatnál helyesen
    Üdv
    FH!

  6. Matthew Bitch Says:

    Kérdem én az öröm=beképzeltség?
    És leírom még 1x h mindenki felfogja igen diszgráfiás vagyok.

Vélemény, hozzászólás?

