Érdekelnek egy tini lány mindennapjai? [katt]

by

Reklámok

Címkék: , ,

2 hozzászólás to “Érdekelnek egy tini lány mindennapjai? [katt]”

  1. meister245 Says:

    Ez tök jó.. amint elolvastam a címet, egy nemleges válasz jött létre bennem, de ezzel párhuzamban végig azt részt szugeráltam hogy “katt” és már automatikusan itt se voltam..

    Zseniális.. 😀
    Ez most reflex vagy pszichológia? 😀

    xD

  2. kierra wilkinson Says:

    pszichológia. azt is írhattam volna hogy “úgysem mered kattolni!”. de csak azt írtam hogy katt, és raktam egy képet erről a széplányról:D

Vélemény, hozzászólás?

