Szubjektíven Kierra Wilkinson- az első videointerjú

by

Ebben az egyszínű, unalmas blogger-világban akartunk alkotni valamit, amit eddig még talán egy blogger sem.
Videóra vettük az interjút Kierra Wilkinsonnal, amit most meg is osztunk veletek.

Címkék: , , , , ,

6 hozzászólás to “Szubjektíven Kierra Wilkinson- az első videointerjú”

  1. :P Says:

    én most nem a tartalomhoz szólnék hozzá,de ez nem azt jelenti, hogy az nem érdekes. én nem ismerem Kierrát, de meglepő volt, hogy ennyire megfontoltan, kimérten beszélt. Nem ilyennek képzeltem a hangját. És nem tudom, hogy izgult-e, vagy feszélyezve érezte magát, de aranyos amikor az ágyat simogatja.(pl. 2:00) 😀
    “Most egy kis ideig szüneteltetem a blogolást, Szubjektíven is.”-nem gondoltam, hogy tényleg ennyire kis idő lesz. :Dde örülök neki, hogy írsz

  2. kierra wilkinson Says:

    hát köszönöm és ha már itt vagyunk, akkor őszintén elárulom -ahogy az néhol nagyon is látszik- sok vágásra szorult a videó. Az eredeti, vágatlan felvétel közel 30 perc hosszú.
    Ez tartalmaz 10perc nevetést, és 10perc nyelvbotlást, fogalmazásbéli problémát és egyéb bakit.

  3. Hozé Ármándó Says:

    Erre én is felfigyeltem, ahogy fogalmazol, meg a hanglejtés 😀 nem negatív, csak meglepő volt 😀 amúgy Manson nekem eszembe nem jutott volna, nekem is csak -Hoze- adja át hazánkban xD Kiváncsi vagyok mit hoztok össze SOS2-n 😛
    üdv. Hozé Ármándó

  4. trew Says:

    szerintem egy riporternek ajánlott egy minimális műveltség. csak két kérdés: 1, mely bibliai passzusok írnak Napóleonról és Hitlerről? 2, a 2. VH 6 millió áldozata kicsit alacsony becslés (csak a Szovjetunió több, mint 20 millió fős veszteséget szenvedett).

  5. pf01 Says:

    mi ez az erőltetett szar?:D

  6. hopapanic Says:

    Jó lett =)

Vélemény, hozzászólás?

